Minun lääkäri oli tosi kiukuinen joka on Suomesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Minna";26496209]Taitaa ap olla riippuvainen gynekäynneistä. Ei vaikuta terveeltä tuollainen jatkuva stressi alapään asioista.[/QUOTE]
Kun yläpäässä on tyhjiö niin jäljelle jää vain se alapään tarkkailu.

Mitähän Venakko sitten tuumaa, jos tuo HPV ei poistunutkaan? Rahaa meni parikymmentatonnia (matkoineen, shoppailuineen jne.) ja römpsän rassaus jatkuu maailman tappiin. Olisiko sittenkin aiheellista siirtyä hoidoissa sinne nuppiosastolle...

että kuulema hullu että kävin jonkun viruksen takia hakemaan rokotteen, kun mun riski sairastua noin 2% kohdunkaulan syöpään, mä kysyin sitten häneltä onko parempi että riski olisi 0,0001 tai 2% ja kaikki vielä muuta mitä vaan voi Hpv:sta tulla sekä stressi? Se oli hiljaa ja no jooo.... Sitten se sanoi ettei halua mua seurata olla siis mun gynekologi koska pitää mennä kaikki Suomen kaavan mukaan, muuten sille tulee ongelmia. Sitten se läheti mua Mehiläiseen että jatkan siellä, kun siellä gynekologit kuulema hyvällä mielellä rokotteesta. Sitten se lopuksi kuitenkin sanoi että kyllä se usko että ulkomaailla löytyy hoito Hpv:een, mutta silti ei se mua enää halua nähdä:|

tosi kiukuinen hän oli puhelimessa.... niin kuin mä en voi mitään tehdä oman kropan kanssa, mutta silti se lopuks kehu että ulkomaailla on hoidot, mitä ei vielä saa Suomessa käydä...

On se hieno, kun nyt gynekologiakin pakko etsiä taas itselle

Peritkö takaisin joululahjan? Tämänkin aloittaja kääntää niin etää minaminaparty on aina oikeassa ja lääkäri väärässä.

[QUOTE="Mira";26495432]Sulla on tosiaan parempi olla gyne joka on koko ajan sun käytettävissä sekä tavoitettavissa sillä tuntuu sun römpsässä olevan ihan helvetisti kaikkia ongelmia.[/QUOTE]

Tuntuu olevan toosa jatkuvan korjauksen tarpeessa koska siitä pitää raportoida joka päivä. Eikös se miehen antama nettikielto enää ole voimassa? On kyllä säälittävää jos ei ole muuta elämää kun tämä palsta, ja se alapään raportointi.

[QUOTE="hmmm";26496171]Minkä takia sun täytyy nyt gynelle edes mennä?[/QUOTE]

Etkö osaa lukea? Tarvitsee jälkiseurantaa ja jonkinlaista hoitoa, jota tämä gyne ei nyt sitten suostunut tekemään.

Jos venakko asioi julkisella puolella, ei kait Suomen lääkärit rupee jälkihoitaa jonkun mehicolääkärin ohjeiden mukaan. Ja kenen kukkarosta lääkkeet menis? Ei kuulu veronmaksajien maksaa venakon hoitoja, jos ei oo ollu ees kipee.

[QUOTE="hmmm";26496825]missä niin luki että tarttee seurantaa?[/QUOTE]

"suomen laissa ei saa potilaita hoita niin kuin ulkomaan lääkäri paperissa kirjoitti, tämä on syy"

Mikä tässä nyt oli vaikea ymmärtää?

[QUOTE="heh";26497024]Unohda nyt hetkeks se toosan nyplääminen ja nauti elämästäsi :)[/QUOTE]

No mä en kyllä ihmettele että Venakko on huolissaan toosastaan kun sieltä vuotaa jotain vihreää möhnääkin. Hyi. Joo en tosiaan ois koskaan halunnut lukea tuota Venakon kertomaa täältä, ikävä kyllä en voi unohtaa sitä...

No miulla ei ainakaan ole mikään tarkoitus kiusata tai ilkeillä, lääkäri toimi ihan oikein kun jättäytyi hoidostapois, joka ei vastaa Suomen kriteereitä. Ja onhan tuo nyt ihan mahdotonta kun römpsän ympärillä pyörii koko elämä. Pienet lapset ja kaikki.

[QUOTE="Santtu";26497415]Milanna kirjoittaa tänne vaikka vain "kissa", niin mammat kirjoittelee monta sivua kommentteja =D[/QUOTE]

No Venakko kissastaKIN kirjoittanut ja älämölön sekin aiheutti: otti hetken mielijohteesta kissa, päästi sen karkuun, syytti kissaa huonosti kasvatetuksi ja luopui siitä muutaman viikon kuluessa :D

Se ei ole sivuvaikutuksien kautta. Rokote on turvallinen ja siitä tietä jopa mun lääkäri:). Mutta hän ei enää halua hoita mua, koska en tarvitse enää hoitoa, kun ei ole Hpv:takaan ja kun mä muutin koko hänen hoito sunnitelman, niin miks tarvitsen siellä olla.... Se ei ota mua siks, koska hänellä oli sunnitelma sellaisen kaavan mukaan ja mä menin sinne, muutin kaavan, en tarvi olla enää siellä, tavallisia gynekologisia käyntiä se ei halua minulla hoita, hänellä parempaa tekemistä kuulema, voin mennä Mehiläiseen se sanoi mulle. Itse lääkäri on Pulssista ja Tyksistä

[QUOTE="123";26497555]Sen rokotuksen oi ssaannut myös suomesta....
Miks mexicoon asti piti lähtee????[/QUOTE]

Rokotetta ei saa Suomesta, hyvää että Meksikosta saa:D....

Niin ja syy vielä se ei voi mua hoita Meksikon lääkärin mukaan, eli tehdä 3kk päästä kaikki mitä lääkäri paperissa pyysi. Ja mä tarvin vain 2 kontrollia 6kk aikana, miten Hpv menee pois pakko tarkista.... Mutta se voi tehdä mun toinen gynekologi, joka sanoi mulle hyvää että menet hakemaan rokotteen. Se tietä rokotteesta paljon kun oli kokouksessa ja se jopa sanoi että tuskin ikinä se on Suomessa vaikka hyvää rokote ja hyväät tulokset.... politikka aineista, vaikka rokotteessa ei ole ees niin myrkylisiä aineita niin kuin esim Gardasil rokotteessa

[QUOTE="Vieras";26497682]Suomalaiset lääkärit yrittävät varmasti pääosin käypähoito-suosituksia, niitä voi olla vaikea soveltaa jos välissä on tökitty mehikolaista rokotetta.[/QUOTE]Juu hän sanoinkin ettei se voi tehdä niin kuin lääkäri pyytä Meksikosta, koska hän alekirjoitti että hoita näin ja niin

Yhteistyössä