Z
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
että kuulema hullu että kävin jonkun viruksen takia hakemaan rokotteen, kun mun riski sairastua noin 2% kohdunkaulan syöpään, mä kysyin sitten häneltä onko parempi että riski olisi 0,0001 tai 2% ja kaikki vielä muuta mitä vaan voi Hpv:sta tulla sekä stressi? Se oli hiljaa ja no jooo.... Sitten se sanoi ettei halua mua seurata olla siis mun gynekologi koska pitää mennä kaikki Suomen kaavan mukaan, muuten sille tulee ongelmia. Sitten se läheti mua Mehiläiseen että jatkan siellä, kun siellä gynekologit kuulema hyvällä mielellä rokotteesta. Sitten se lopuksi kuitenkin sanoi että kyllä se usko että ulkomaailla löytyy hoito Hpv:een, mutta silti ei se mua enää halua nähdä:|
tosi kiukuinen hän oli puhelimessa.... niin kuin mä en voi mitään tehdä oman kropan kanssa, mutta silti se lopuks kehu että ulkomaailla on hoidot, mitä ei vielä saa Suomessa käydä...
On se hieno, kun nyt gynekologiakin pakko etsiä taas itselle
tavallisia gynekologisia käyntiä se ei halua minulla hoita, hänellä parempaa tekemistä kuulema, voin mennä Mehiläiseen se sanoi mulle. Itse lääkäri on Pulssista ja Tyksistä