Minun lääkäri oli tosi kiukuinen joka on Suomesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
että kuulema hullu että kävin jonkun viruksen takia hakemaan rokotteen, kun mun riski sairastua noin 2% kohdunkaulan syöpään, mä kysyin sitten häneltä onko parempi että riski olisi 0,0001 tai 2% ja kaikki vielä muuta mitä vaan voi Hpv:sta tulla sekä stressi? Se oli hiljaa ja no jooo.... Sitten se sanoi ettei halua mua seurata olla siis mun gynekologi koska pitää mennä kaikki Suomen kaavan mukaan, muuten sille tulee ongelmia. Sitten se läheti mua Mehiläiseen että jatkan siellä, kun siellä gynekologit kuulema hyvällä mielellä rokotteesta. Sitten se lopuksi kuitenkin sanoi että kyllä se usko että ulkomaailla löytyy hoito Hpv:een, mutta silti ei se mua enää halua nähdä:|

tosi kiukuinen hän oli puhelimessa.... niin kuin mä en voi mitään tehdä oman kropan kanssa, mutta silti se lopuks kehu että ulkomaailla on hoidot, mitä ei vielä saa Suomessa käydä...

On se hieno, kun nyt gynekologiakin pakko etsiä taas itselle

[QUOTE="heh";26495375]Järkevästi toimi sinun lääkäri. Välttää näin kenties tulevat oireet ja hässäkät niiden ympärillä, kun potkaisi sut pihalle muiden harmiksi.[/QUOTE]
päinvastoin se kehui että ulkomaailla on hoitoa, mutta suomen laissa ei saa potilaita hoita niin kuin ulkomaan lääkäri paperissa kirjoitti, tämä on syy:) mutta nyt tosissaan mun pakko mennä=)

Mä vähän arvasin tätä, onhan sulla vakuutukset kunnossa jos sattuisit saamaan jonkun muun sairauden rokotteesta alms tautia tai jotain muuta neurologista vikaa.
Mites muuten toimitaan jos potilas lähtee tieten tahtoen rokottamaan itseään ja sairastuu johonkin sivu sairauteen esim 10-15 vuoden kuluttua?? Tjah siinäpä miettimistä

Kyllähän täällä hoidetaan, vaikka sais jonkun taudin muualla saamastaan hoidosta. Just luin jostain lehdestä, miten esim Intiassa kauneusleikkauksissa ja muissa leikkauksissa käyvät tuovat tänne ns.superbakteereja, ja pakkohan ne on sitten täällä hoitaa.

vakuutus ei käsittääkseni kata tuollaisia ulkomailla otettuja rokotteita.

tottakai täällä hoidetaan julkisessa kaikki, mutta mitään vakuutusrahoja tms ei tuu saamaan.

Miten muut samassa tilanteessa olevat naiset pärjää kun heitä ei ole rokotettu? Niin he elävät elämäänsä eikä vedä stressiä joka ikisestä römpsän tapahtumasta.

no minä en kyllä enää edes ilkeäisi mennä täällä gynelle jos olisin käynyt jossain huitsin nevadassa hoidoissa, sehän olisi (on) suorastaan epäluottamuslause täkäläisiä kohtaan. Ja mitä ihmeen asiaa sulla nyt voi olla gynelle täällä, vastahan se sun toosas on rassattu kuntoon??

[QUOTE="Minna";26496030]Miten muut samassa tilanteessa olevat naiset pärjää kun heitä ei ole rokotettu? Niin he elävät elämäänsä eikä vedä stressiä joka ikisestä römpsän tapahtumasta.[/QUOTE]

en ole ajatellut koko asiaa silmukkahoidon jälkeen ja papa on ollut lk.1 ja kolposkopiat puhtaat.

silmukkahoito tehtiin 4v sitten.

enkä itseasiassa ajattele tälläkään hetkellä. kuolen mä joka tapauksessa, johonkin. samakai se sit saanko syövän, jäänkö auton alle, ammutaanko mut kaupassa tai baarissa, kuolenko kituen vanhuuteen vaipoissa sairaalassa vai saanko sydänkohtauksen tossa pihassa.

evvk. kunhan tulis kivuton lähtö :D

[QUOTE="hmmm";26496171]Minkä takia sun täytyy nyt gynelle edes mennä?[/QUOTE]

Taitaa ap olla riippuvainen gynekäynneistä. Ei vaikuta terveeltä tuollainen jatkuva stressi alapään asioista.

Yhteistyössä