Kuva ketju kodeista..

Selaisin tuon Suomen sisustusblogit lista läpi ja 90€% kodeista on maalaisromanttisia puutaloja.. Kait nyt muunkinlaisia koteja ja sisustuksia on olemassa :confused: Omassa kodissa kaikki vähän kesken kun muutettiin aika vasta.. En keksi miten tätä laittas..Olen siis tyylivarkaissa :D Laitelkaa kuvia ja minäkin voin laittaa kun joku selittää miten..Yritin jo, mutta en tajuu...:snotty:
 
"vieras"
Olen jo pitkään etsinyt sisustuskeskustelupalstaa jossa tyyli olisi muuta kuin maalaisromanttista, ei niitä ole. Siksi joudun selailemaan sisustusideat.net palstaa ja välillä yökkimään sille hörhellykselle. On siellä muutama modernikin sisustaja.

Mutta jos joku tietää kivoja blogeja tai keskustelupalstoja MUILLE tyyleille, niin vinkkiä kehiin. :)
 
Meinasin vaihtaa sen eteisen oven, mutta kun sitä aikansa on katsellut ni se onkin aika söpö :D Meillä on niin tyhjää ja jotenkin...en tiedä.. Pitäs koristeita laittaa tai verhot tai jotain... Toisaalta on helppo siivota kun ei ole krääsää, toisaalta ois kodikkaampaa kun ois jotain..
 
Meinasin vaihtaa sen eteisen oven, mutta kun sitä aikansa on katsellut ni se onkin aika söpö :D Meillä on niin tyhjää ja jotenkin...en tiedä.. Pitäs koristeita laittaa tai verhot tai jotain... Toisaalta on helppo siivota kun ei ole krääsää, toisaalta ois kodikkaampaa kun ois jotain..
Ei sitä krääsää tarvitse olla paljoa. Meillä on kun tilaa on vähän ja paljon sellaista josta ei haluta luopua. Itse muutin yli 100neliön asunnosta ja mieheni yli 50 neliön asunnosta tähän pieneen 67 neliön koloon :D
Meillä on osa tavaroista miehen siskon vintillä, anopin vintillä ja osa jätettiin Helsinkiin säilöön.
Jos nyt saataisiin kaikki saman katon alle :)
 

Yhteistyössä