Riippuu millä puolella olet. :xmas:´
Saako tässä kohtaa paheksua, vai pitääkö vaan olla sellainen maailmaa ja parisuhteita syleilevä asenne. Rakastaa kaikkia palstalaisia jne...
se on toi mitä luna vetäs jo aikasemminAlkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26487946:Mikä on HELLOKITTYRAIVARI?
:snotty:
[video=youtube_share;M5jw_o0AlkI]http://youtu.be/M5jw_o0AlkI[/video]Ja selvästi MOLEMMINPUOLISTA! :heart:
vasemalla.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26487953:Riippuu millä puolella olet. :xmas:
Älä yritä yhtään. Minä voitin tämän erän.et kerennyt (varoitus! palstamamma viittaus tulossa) vetämään hello kitty-korttia, minä tein sen ensin, se on sama kuin hitler-kortti, voitin jo, lälläslää.. mee omalle hiekkikselle siitä
Kepsiksen pultit.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26487946:Mikä on HELLOKITTYRAIVARI?
Niih... mutta onko sillä mitään sen syvällisempää merkitystä? Voiko kuka tahansa saada hellokittyraivarit?Kepsiksen pultit.
Ei!!! internetin perseilysäännöt sanelee selkeästi että kun joku pelaa ultimaattumi-kortin, niin se voittaa, ei poikkeuksia! Niele nyt niinkuin nainen, tappio siis.Älä yritä yhtään. Minä voitin tämän erän.
Ei, vain Kepsis.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26487996:Niih... mutta onko sillä mitään sen syvällisempää merkitystä? Voiko kuka tahansa saada hellokittyraivarit?
ei.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26487996:Niih... mutta onko sillä mitään sen syvällisempää merkitystä? Voiko kuka tahansa saada hellokittyraivarit?
Voitko joskus suomentaa ton perseilyn?Ei!!! internetin perseilysäännöt sanelee selkeästi että kun joku pelaa ultimaattumi-kortin, niin se voittaa, ei poikkeuksia! Niele nyt niinkuin nainen, tappio siis.
Se on vaan katkera metsänpeitto.Ei, vain Kepsis.
Eli et tunne oloasi voittajaksi jos nielet jotain? Perseily on juuri sitä miltä se kuulostaa ja olen 100% varma että jokainen osaa siitä saada mielikuvan joka liittyy tavalla tai toisella apinointiin yhdistettynä mauttomuuksiin, keitettynä pelleilyn liemessä.Voitko joskus suomentaa ton perseilyn?
Minä en niele mitään, koska olen voittaja taas kerran.
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26488014:Mä äänestän vain perussuomalaista :attn:
Vastasin, vaikkei kysytty :kieh:sitä ei kysytty, ei kysytä, eikä tulla kysymään.
Voiko tappion myös sylkeä?Ei!!! internetin perseilysäännöt sanelee selkeästi että kun joku pelaa ultimaattumi-kortin, niin se voittaa, ei poikkeuksia! Niele nyt niinkuin nainen, tappio siis.
Puuttuuko tuosta lauseesta pilkku, vai alettiinko tässä minuakin jo pilkkaamaan? :snotty:Se on vaan katkera metsänpeitto.
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26488048:Voiko tappion myös sylkeä?
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26488058:Puuttuuko tuosta lauseesta pilkku, vai alettiinko tässä minuakin jo pilkkaamaan? :snotty:
Eli et tunne oloasi voittajaksi jos nielet jotain? Perseily on juuri sitä miltä se kuulostaa ja olen 100% varma että jokainen osaa siitä saada mielikuvan joka liittyy tavalla tai toisella apinointiin yhdistettynä mauttomuuksiin, keitettynä pelleilyn liemessä.
Taasko Lunis puhuu täällä kauniita Kepsiksestä?Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26487946:Mikä on HELLOKITTYRAIVARI?