Suosittelen edelleen sen leimasimen hankkimista, pääset paljon helpommalla!Niin onhan se monasti tosi ikävää kun tarjoillaan takaisin sitä omaa lääkettä. Muusta ei ollutkaan kyse.
Tuon täytyy olla sitä miehen logiikkaa.Johan tuossa oli selitys miksi en ala siihen nyt. Jos ei kykene itse erottamaan datan ja astron palstapersoonallisuuksien eroja milannasta ihan omin voimin, niin sitten jää ilman vastausta.
Kepsikseltä loppui argumentit.Johan tuossa oli selitys miksi en ala siihen nyt. Jos ei kykene itse erottamaan datan ja astron palstapersoonallisuuksien eroja milannasta ihan omin voimin, niin sitten jää ilman vastausta.
Jaksat se sinäkin yrittää provoilla.Kepsikseltä loppui argumentit.
:heart:Jos olisin vastannut heti keskustelu olisi saattanut tyrehtyä alkuunsa
En ole homoseksuaali, en edes biseksuaali. Olen tosin uskollinen astrolabelle, joten biseksuaalina tai homoseksuaalina en toteuttaisi noita taipumuksia.
No vähän. Tosin, ei ole varsinaisesti ensimmäinen kerta, kun vedät tuon "jos et ymmärrä niin ei voi mitään" -kortin silloin, kun joku muu saattaisi esittää jotain ihan oikeita argumenttejakin.Jaksat se sinäkin yrittää provoilla.
Sulle se onkin liian vaikeaaJaksat se sinäkin yrittää provoilla.
Kyllä oli tosi epätavallista toimintaa sinulta.No vähän. Tosin, ei ole varsinaisesti ensimmäinen kerta, kun vedät tuon "jos et ymmärrä niin ei voi mitään" -kortin silloin, kun joku muu saattaisi esittää jotain ihan oikeita argumenttejakin.
Ja juu, hyppäsin mukaan tähän yleiseen kiusantekoon. Hyi minua.
Ethän sinä luota! Ainahan jaksat ne samat loitsut jaaritella, paitsi jos sinulta kysytään jotain, mihin et keksi sanottavaa.Jep, 100% miehen logiikkaa että luottaa kanssaihmisen havannointikykyyn.
odotan edelleen vastausta siihen, että miksi kyseinen pari on Milannan yläpuolella?Johan tuossa oli selitys miksi en ala siihen nyt. Jos ei kykene itse erottamaan datan ja astron palstapersoonallisuuksien eroja milannasta ihan omin voimin, niin sitten jää ilman vastausta.
KalasteluaAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26487617:Nyt kun oikein ajattelen asiaa, niin en ymmärrä eroa Milannan ja mainitun pariskunnan välillä senkään vertaa, kuin mitä vielä hetki sitten luulin ymmärtäväni. Toivon että joku kertoo mikä se ero on tässä yhteydessä, kun puhutaan siis siitä, miten asettaa itsensä alttiiksi päänaukomisille.
Ja mie en oo leiponut mitään.Ihan vaan mainitakseni, olen leiponut tällä viikolla kaksi täytekakkua Miehekästä, eikö?
Anteeksi kuinka?Kalastelua
Hmmm... ei kai meillä ole vain epätyypillinen parisuhde? Meillä, jotka ovat normaaleja normaalimpiaJa mie en oo leiponut mitään.