"huoh"
Pidätkö siis kyseisiä nikkejä jotenkin parempina kun Milanna?Vertaat siis Dataa ja astrolabea Milannaan? Koska maailma on vain mustaa ja valkoista Eikö vain.
Pidätkö siis kyseisiä nikkejä jotenkin parempina kun Milanna?Vertaat siis Dataa ja astrolabea Milannaan? Koska maailma on vain mustaa ja valkoista Eikö vain.
Täydellinen esimerkki sinun tavasta "keskustella".Pyhä Kepsis ei pidä ihmisiä samanarvoisina keskenään.
Jep. Ja myös tämä kaksikko on ottanut riskin lähtiessään tälle paljastelu tielle.. Silloin kannattaa muistaa, että saa myös kritiikkiä niskaan. Ja selviävät varmaan kahdestaankin puolustautumisessa!Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26487433:Kyllähän Milanna ja em. henkilöt sikäli ovat samalla viivalla, että asettavat itsensä esille, ikään kuin asettavat itsensä Mitäs nyt -näyttämölle kun kertovat yksityiselämästään sanoin ja kuvin. Ei siinä kovin suurta eroa ole. Periaatteessa. Toteutustavoissa ja tyylissä kyllä.
No, tähän oikeasti vastaaminen taasen vaatisi vähän pidempää analysointia toistuvista käyttäytymismalleista. Siihen en nyt ala, koska en halua oikeasti keskustella Milannan asioista / ominaisuuksista. Olkoon hän sitä mitä on.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26487433:Kyllähän Milanna ja em. henkilöt sikäli ovat samalla viivalla, että asettavat itsensä esille, ikään kuin asettavat itsensä Mitäs nyt -näyttämölle kun kertovat yksityiselämästään sanoin ja kuvin. Ei siinä kovin suurta eroa ole. Periaatteessa. Toteutustavoissa ja tyylissä kyllä.
Pitäisikö asian sanomiseen käyttää yksi sivu, että se olisi jotenkin hienommin sanottu?Täydellinen esimerkki sinun tavasta "keskustella".
Ainahan se on. Et varsinaisesti puolusta ketään, vaan haluat vaan tehdä selväksi että osaat pyöritellä sanoja, niin ettei vastapuoli enää muista mistä helvetistä alunalkaen edes oli kyse.
Koeta sitten kestää se jos minä alan latelemaan sinulle niitä henkilökohtaisuuksia urakalla, tuttua hommaa sinulle. Samahan se onko ne tosia, kun idea on siinä että yritetään vaan provosoida.Sehän ei ole ollenkaan yksinkertaisen ihmisen merkki että juoksee sanomassa samat henk koht haukut kerta toisensa jälkeen.
Ei ole minun ongelma jos sinulle tuottaa vaikeuksia seurata tekstiä missä on enemmän sanoja kuin rautakangen käyttöohjeessa.Pitäisikö asian sanomiseen käyttää yksi sivu, että se olisi jotenkin hienommin sanottu?
Opettelisit sinäkin käyttämään sanoja vähän valikoidummin. Se ei tee susta fiksua että pyörittelet sivistyssanoja ympäri ja ämpäri metritolkulla.
"Less is more", hyvä Kepsis.
Selitätkö edes sen, miksi niiden ihmisten puolustaminen, joita sinä päätät puolustaa, on hieno teko, mutta esim Milannan puolustaminen on sitä "ärsyttävää perseilyä ja typerää fanittamista"?No, tähän oikeasti vastaaminen taasen vaatisi vähän pidempää analysointia toistuvista käyttäytymismalleista. Siihen en nyt ala, koska en halua oikeasti keskustella Milannan asioista / ominaisuuksista. Olkoon hän sitä mitä on.
Mutta otatko tuon itseesi?Täydellinen esimerkki sinun tavasta "keskustella".
Kyllä minä sen kestän kuin nainen.Koeta sitten kestää se jos minä alan latelemaan sinulle niitä henkilökohtaisuuksia urakalla, tuttua hommaa sinulle. Samahan se onko ne tosia, kun idea on siinä että yritetään vaan provosoida.
Pesää sä et varmaan ole siltä saanut jos sitä ei kiinnosta yhtään seksi?Jos olisin vastannut heti keskustelu olisi saattanut tyrehtyä alkuunsa
En ole homoseksuaali, en edes biseksuaali. Olen tosin uskollinen astrolabelle, joten biseksuaalina tai homoseksuaalina en toteuttaisi noita taipumuksia.
Niin onhan se monasti tosi ikävää kun tarjoillaan takaisin sitä omaa lääkettä. Muusta ei ollutkaan kyse.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26487516:Mutta otatko tuon itseesi?
Tuo on Lunaticin tyyli. Ei hän vain sinulle tuota tyyliään tarjoile, vaan saamme siitä kaikki ajoittain osamme... Ehkä on joskus mauton, ehkä joskus osuva. Sinulla on oma tyylisi. Ehkä joskus pitkäveteinen, ehkä joskus asian ytimessä. Keskustelu kuitenkin etenee, vai kuinka.
Kerrotko Data tosta seksuaalisuudesta?Se on mahtavaa jo nyt ja tulee varmasti olemaan jatkossakin. Olemme hyvin yhteensopivia
Niinpä, ja minun ongelmani taas ei ole se, ettet ymmärrä rautakangen käyttöohjetta.Ei ole minun ongelma jos sinulle tuottaa vaikeuksia seurata tekstiä missä on enemmän sanoja kuin rautakangen käyttöohjeessa.
Hmm... eli toinen aseksuaali löysi toisensa. No, silloinhan asiat olisi hyvällä mallilla.Se on mahtavaa jo nyt ja tulee varmasti olemaan jatkossakin. Olemme hyvin yhteensopivia