wtf?Todistan teille pointin, kun ette usko. Olkaa minusta mitä mieltä lystäätte, jos tämä on eka kerta kun luette tosiasioita, niin jo on aikakin.
Tietysti. Ja hän minun.Ettekö te nuole miestenne kainaloita?
hyvä. Se pitää hienhajun ja bagteerit loitolla.Tietysti. Ja hän minun.
Pieni hiljainen hetki majavan kunniaksi.. *painaa päänsä alas
Nii, kukahan tässä vie ja ketä..
Mä ainakin oon vitun helppo.Nii, kukahan tässä vie ja ketä..
Mua ei oo kukaan aiemmin helpoksi sanonut. Kiva se oli kuulla, kerrankin!Mä ainakin oon vitun helppo.
Mies kyllä joskus sanoo että helvetin hankala?! :O
No noista miehistä koskaa tiiä, onhan se nähty..Mä ainakin oon vitun helppo.
Eiköhän me kaikki olla aika helvetin hankalia, olemmehan kuitenkin suomalaisiaMä ainakin oon vitun helppo.
No nyt paljastit itsesi yhdellä sanalla... oot joko nainen tai naismainen mies.Ihana
Tai sitten se on Kepsis.No nyt paljastit itsesi yhdellä sanalla... oot joko nainen tai naismainen mies.
Jos sanon IHANA, olen naismainen Mutta jos sanon naista ihanaksi, olen myös itse IHANA, on tämä miehen elämä välillä aika skitsofreenistä.No nyt paljastit itsesi yhdellä sanalla... oot joko nainen tai naismainen mies.
Se on Kepsis.Jos sanon IHANA, olen naismainen Mutta jos sanon naista ihanaksi, olen myös itse IHANA, on tämä miehen elämä välillä aika skitsofreenistä.
Mies ei koskaan ole ihana eikä mies koskaan käytä sanaa ihana. Näin se menee. Ilman skitsoilua.Jos sanon IHANA, olen naismainen Mutta jos sanon naista ihanaksi, olen myös itse IHANA, on tämä miehen elämä välillä aika skitsofreenistä.
Okei, sulla taitaa olla aika rajoittunut käsitys miehistä.Mies ei koskaan ole ihana eikä mies koskaan käytä sanaa ihana. Näin se menee. Ilman skitsoilua.
Mulla on yksi miespuolinen (homoseksuaali) kaveri joka usein kädet poskilla silmät pyöreinä huutaa jostain: "Ihaaaana!" tai "Mä niin rakaaaastan tämmöttiis..."Mies ei koskaan ole ihana eikä mies koskaan käytä sanaa ihana. Näin se menee. Ilman skitsoilua.