Fb:n tilapäivityksen julkaisusta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kysyjä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kysyjä"

Vieras
Tiedän että voi tehdä eri ryhmiä joille julkaisut näkyy ja estää tiettyjä ihmisiä silleen näkemästä päivityksiä. Mut voiko päivityksen estää näkymästä etusivulla kokonaan.. Huomasin eilen illalla että eräs kaveri oli päivittänyt tilansa, mut se ei koskaan tullut etusivulle näkyviin, näkyy vain hänen seinällään.. Muut aiemmat saman päivän päivitykset tuli etusivulle...Kuitenkin tuo puuttuva päivitys on merkattu näkyväksi kaikille kavereille.. Ymmärsiköhän nyt kukaan..

En ole kyllä tuollaisesta kuullut. Mutta sen tiedän, että Fb on sekoillut viime päivinä paljon. Ja aiempien sekoilujen aikana ainakin on usein käynyt niin, etteivät päivitykset aina tule etusivulle ollenkaan.

Mä olen huomannut sen, että oma päivitys ei välttämättä näy etusivulla ennen kuin joku on tykännyt tai kommentoinut.
Ja nyt mulle on ilmestynyt 4 kaveria ihan tyhjästä! Onko muille?

Ok..epäilinkin että johtuu sekoilusta.. Mut tuli vähän poissuljettu olo kun kaverin päivitys oli sellanen -enpä kerro, mut jotain tapahtuu, tyylinen.. Ja kun ei olla mitään "bestiksiä" niin ois hyvinkin voinut sulkea mut salaisuutensa ulkopuolelle.

Mullakin oli tullut 2 kaveria lisää: Tai ei lisää vaan toinen on lähtenyt itse fb:stä pois ja toisen tilin lähimmäiset sulki kuolemisen takia. Tosi kamala nähdä vainajan nimi taas kaverilistalla :O Sen saa sieltä pois avaamalla sen niin tulee ohjeet jatkoon.

Alkuperäinen kirjoittaja fb lisää myös kavereita?;26474367:
Mä olen huomannut sen, että oma päivitys ei välttämättä näy etusivulla ennen kuin joku on tykännyt tai kommentoinut.

No ei ole lisännyt, pyyntöjä on kyllä tullut sellasilta joita epäilen etteivät itse lähettäis..

Alkuperäinen kirjoittaja fb lisää myös kavereita?;26474367:

Kaveri taivasteli samaa. Ihan tyhjästä joku ihan vieras tyyppi oli ilmaantunut kaveriksi. Tosi outoa.

Mulla näkyy seinällä vain niiden kavereiden päivitykset, joiden juttuja seuraan. Jos en oo vuoteen käynyt jonkun kaverin sivulla, niin ei sen jutut mun seinälle tule.

Alkuperäinen kirjoittaja fb lisää myös kavereita?;26474421:
Mulla on kaverien määrä siis lisääntynyt, mutta ketää uutta en listalta löydä :O
Tyyliin ennen oli 108 kaveria, nyt on 112 mutta ei yhtään uutta nimeä.

Oisko joku ollut välillä pois koko fbstä.. Ja kun tuli takas niin on automaattisesti kaveri, näin ainakin mulla on käynyt.

[QUOTE="kysyjä";26474446]Oisko joku ollut välillä pois koko fbstä.. Ja kun tuli takas niin on automaattisesti kaveri, näin ainakin mulla on käynyt.[/QUOTE]

Joo, totta tämäkin, mutta tämä ei tällä kertaa ole selitys. Ne jotka on poistuneet fb:sta ovat poissa edelleen. Kummallista!!

On muuten mullakin kaverimäärä lisääntynyt. Näyttää olevan niin, että nyt tuo lista laskee nekin, jotka ovat olleet kavereitani häipätessään Fb:stä (eivätkä ole tulleet takaisin). Eilen vielä ei laskenut niitä, vaikka ne listalla näkyivätkin (kun sen avasi).

Ne poistuneet kaverit on näkyneet listassa jo jonkin aikaa. Ilmeisesti siksi, että ne voi poistaa kavereistaan, jos tahtoo. Ennen oli nimittäin mahdollista vakoilla toista niin, että ujuttautui kaveriksi ja sitten poisti profiilinsa. Aina välillä palautti ja pääsi lukemaan kaverin jutut ja poisti profiilin taas ennen kuin se kaveriksi erehtynyt ehti poistaa kavereista. SEkava juttu, mutta ehkä joku tajusi. Yhdelle kaverilleni kävi noin...

Mutta tosiaan, eilen minulla oli 115 kaveria ja nyt 122. Ja kun laskin listasta, 7 kaveria on sellaista, jotka ovat poistaneet profiilinsa. Eli pikainen yhteenlasku tukee tuota aiemmin esittämääni teoriaa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja fb lisää myös kavereita?;26474421:
Mulla on kaverien määrä siis lisääntynyt, mutta ketää uutta en listalta löydä :O
Tyyliin ennen oli 108 kaveria, nyt on 112 mutta ei yhtään uutta nimeä.

Mulle oli tullut uudelleen listoille sellaiset jotka on tilinsä poistaneet. Poistin ne uudelleen ja ei enää näy edes minulle.

Yhteistyössä