8-vuotiaiden tyttöjen koko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onko normaalia?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onko normaalia?

Vieras
Mun 8-vuotias on noin 135cm pitkä ja painaa 26kg. Todella hoikka ja must tuntuu, että on vaan laihtunut tässä puolen vuoden sisällä (toki voi olla pituutta tullut lisää). Neiti on aikoinaan neuvolassa mennyt mittauksissa ihan hienosti omalla käyrällään. Nyt vaan tuntuu, että vaatteet on kaikki liian isoja. :/

Kysymys kuuluukin: minkä kokoisia ovat teidän vastaavat? :)

Meidän 9-vuotias (3-luokkalainen) oli koulutarkastuksessa 137cm ja 25kg
Mutta on kyllä ikänsä mennyt painon suhteen miinuskäyrällä. Kouluterveydenhoitajakin totesi, että ei syytä huoleen (vaikka tosi hoikka onkin) kun on kuitenkin kasvanut omalla käyrällään.

Kiitos vastauksesta. Melkein samoissa mitoissa meiän tytöt. Ei kai tässä tarvitse huolestua. Tyttö ei kyllä oo ikinä ollut mikään hyvä syömään, joten ei onneksi ole siitä kiinni että söisi vaan mutta laihtuisi. Ehkä pitää vaan olla iloinen, että tyttö ei ole samanlainen kuin äitinsä saman ikäisenä (nimimerkki: lihava koulukiusattu...)

134 cm ja 29 kg on meidän 8-vuotias, ja mun silmään oikein passeli, samoin terkkarin silmään, mutta tuttavani mielestä pulska :xmas:

On mallia pitkäsääri ja ohutkäsi.

Mulla on 10-vuotias, joka on noin 133 cm ja painoa ehkä noin 23 kg.. tyttö on hoikka ja vaatteita on vaikea löytää.
Ja sitten syksyllä 8v, joka on sitten taas ehkä 124-126 cm, tai sinnepäin ja painaa samanverran kuin siskonsa.
Ihan sopusuhtainen, vaikka melkolailla vankkarakenteisempi kuin siskonsa.

Yhteistyössä