E
Ei ole sun asia
Vieras
[QUOTE="aloittaja";26467341]En mitenkään ylenkatso ystävääni, mutta olen todella huolestunut hänestä. Minusta on vaan luonnotonta, että ihminen päästää itsensä tuohon kuntoon tässä iässä (tai missä iässä vaan). Hän on myös itse kertonut, kuinka joutuu kohtaamaan, jos ei päivittäin niin viikoittain ihmisten kommentteja painostaan ja ulkonäöstään, sillä tuollainen liikalihavuus on todella silmiinpistävää. Minusta hän onkin rakentanut ympärilleen suojamuurin ja suhtautuu monesti uusiin ihmisiin jo valmiiksi jollain tavalla alentuvasti ja torjuvasti, en tiedä johtuuko tämä sitten ylipainosta, mutta luulen niin... Hänen elämänsä voisi olla jo vuoden päästä aivan erilaista, toivon niin että hän anatisi elämälle mahdollisuuden ja edes kokeilisi vaikka kuukauden ajan laihduttamista. Sellaisella ylipainolla, mitä hänellä on, paino tippuisi varmasti aluksi aika nopeasti melko maltillisilla muutoksilla ja se voisi olla niin inspiroivaa, että innostaisi jatkamaan.[/QUOTE]
Eiköhän anneta jokaisen olla sellainen kun on ja pidetään huoli omista asioista. Ei ole sinun asiasi huomauttaa ystävällesi ylipainosta ja laihduttamisesta. Lihava laihduttaa jos haluaa laihduttaa. Hävettääkö sua kulkea jukisesti lihavan ystäväsi kanssa, koska se että olet huolissaan hänen terveydestä on vaan piilotettua häpeää lihavuudesta jolla koitetaan hakea hyväksyntää ajatukselleen toisella tavalla.
Eiköhän anneta jokaisen olla sellainen kun on ja pidetään huoli omista asioista. Ei ole sinun asiasi huomauttaa ystävällesi ylipainosta ja laihduttamisesta. Lihava laihduttaa jos haluaa laihduttaa. Hävettääkö sua kulkea jukisesti lihavan ystäväsi kanssa, koska se että olet huolissaan hänen terveydestä on vaan piilotettua häpeää lihavuudesta jolla koitetaan hakea hyväksyntää ajatukselleen toisella tavalla.