Kerroppa Katylina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Keskustelun tuoksinassa laitettu heitto?
Minullakin aina väliin irtoaa sellaista, mikä kirjoittaessa näyttää hyvälle, mutta myöhemmin iskee omiinkin silmiin, jotta "MIT WIT?"

:(

Voi kun olisikin, mutta jos ihminen jankkaa samaa päivästä toiseen miten kaikki abortin tehneet pitäisi tuhota koska eivät ole edes ihmisiä niin kyllä siinä on muustakin kyse.

Vai miten se meni Katylina? Ovatko abortin tehneet elävää jätettä, josta pitää päästä eroon?

Pointti on se, että olen jo nyt valmiiksi sairas, näin ollen päätöksilläni on vain elämääni pidentäviä ja lyhentäviä merkityksiä. Se, että elämäni pidentyisi, ei tekisi siitä kenellekkään välttämättä sen mukavempaa kuin se, että kuolisin. Kuolemani saattaisi itseasiassa olla enemmänkin helpotus perheelleni, koska lopustani tulee todennäköisesti erittäin hidas ja tuskallinen.

En hylkäisi lastani, jotta en itse sairastuisi ja kuolisi. Et selkeästi ole oikein sisäistänyt kirjoittamaani. Sanoin, että jos lapseni tekisi abortin, minun olisi erittäin vaikea päästä siitä ylitse, mutta mahdollisesti kykenisin joskus uudelleen jonkin sortin suhdetta lapseeni luomaan vielä. Sen sijaan jos lapseni tappaisi jo syntyneen lapsenlapseni, en selviäisi siitä vaan sairastuisin ja joutuisin hoitoon ja tämä mahdollisesti jouduttaisi kuolemaani. Eli tuossa tapauksessa en hylkäsii lastani varsinaisen tarkoituksellisesti, koska alunperin puhuimme psykoosin aiheuttamasta lapsenmurhasta jolloin äiti ei siitä ole varsinaisesti vastuussa.

"Ei, vaan en pitäisi lapsenlapseni murhanneeseen lapseeni yhteyttä, koska tiedän että sairastuisin. "

Tunti sitten olit tuota mieltä.

Jaa katos täällä on tälläinenkin ollut, sori olin reissussa :D No tietty, koska mielipiteeni on aina sama, nainen teki väärin. Oma mielipiteeni on, että naisen olisi pitänyt odottaa, kunnes lapsi syntyy tai sitten vaihtoehtoisesti kuolla lapsen puolesta. Tyytyväinen vastaukseen? Toki jos syöpä olisi edennyt niin nopeasti, ettei lapsi olisi ehtinyt täysiaikaiseksi, olisi pitänyt pitää naista mahdollisesti hengissä, kunnes lapsi selviäisi tai sitten molemmat kuolevat.

Ööö kun agressiivinen SYÖPÄ iskee ja lähtee nopealla tahdilla leviämään, millä helvetillä sä pidät VÄKISIN tämän ko. naisen hengissä? Kerro tämä lääketieteen uusi ihme minulle tietämättömälle, jotta voin asiaa viedä eteen päin ja näin ollen pidentää monen syöpäsairaan ihmisen elämän kulkua.
Kiitos fiksuista ajatuksista -_-

Alkuperäinen kirjoittaja mitähelv;26465094:
Onko jokainen miehen turha siemensyöksykin murha? Itketäänkö keskenmenoa alkuviikoilla, jos sen sattuu kiinni saamaan? Joka kuukausi saisi itkeä puolikasta ihmisen alkua, kun se valuu kuukautisveren mukana ulos.

Jos jotakin en pysty ymmärtämään, niin hysteerisiä abortinvastustajia. Toivoisin pystyväni, sillä se on heille selkeästi merkityksellinen ja levittämisen arvoinen aate, mutta en vaan pysty.
Miten joku solumöykky voi olla suojeltava ihminen?

Siemensyöksyn vertaaminen vaikkapa 15-viikkoiseen sikiöön on toki hilpeä kielikuva, mutta ei oikein edes biologiselta kannalta kestä.

Ongelmana tuossa pohjimmiltaan lie se että on kovin vaikea määritellä, milloin ihminen lakkaa olemasta "solumöykky" ja muuttuu lapseksi?
Siinä vaiheessa kun sikiö on elinkelpoinen kohdun ulkopuolellakin?
Vai riittääkö jokin keskushermoston kehittymisaste kuten esim. kyky tuntea kipua?
Tai ehkä vasta syntymän jälkeen - tai viikko syntymän jälkeen- kuukausi? - vuosi?

Minä en sure varhaisia keskenmenoja siinä mielessä että surisin lasta.
Sitä toki voin surra että lasta ei synny.
Sen sijaan raskausviikolla 30 syntynyttä poikaani kyllä surin ja suren yhä.
Jossain tuossa välissä solumöykky muuttui vihreäsilmäiseksi vauvaksi - mutta milloin?
Sen kun tietäisi...

[QUOTE="vieras";26465115]Voi kun olisikin, mutta jos ihminen jankkaa samaa päivästä toiseen miten kaikki abortin tehneet pitäisi tuhota koska eivät ole edes ihmisiä niin kyllä siinä on muustakin kyse.

Vai miten se meni Katylina? Ovatko abortin tehneet elävää jätettä, josta pitää päästä eroon?[/QUOTE]

Tietty ovat. Tosin myös erittäin miellyttävä työllisyyden vähennyskeino.

Pointti on se, että olen jo nyt valmiiksi sairas, näin ollen päätöksilläni on vain elämääni pidentäviä ja lyhentäviä merkityksiä. Se, että elämäni pidentyisi, ei tekisi siitä kenellekkään välttämättä sen mukavempaa kuin se, että kuolisin. Kuolemani saattaisi itseasiassa olla enemmänkin helpotus perheelleni, koska lopustani tulee todennäköisesti erittäin hidas ja tuskallinen.

En hylkäisi lastani, jotta en itse sairastuisi ja kuolisi. Et selkeästi ole oikein sisäistänyt kirjoittamaani. Sanoin, että jos lapseni tekisi abortin, minun olisi erittäin vaikea päästä siitä ylitse, mutta mahdollisesti kykenisin joskus uudelleen jonkin sortin suhdetta lapseeni luomaan vielä. Sen sijaan jos lapseni tappaisi jo syntyneen lapsenlapseni, en selviäisi siitä vaan sairastuisin ja joutuisin hoitoon ja tämä mahdollisesti jouduttaisi kuolemaani. Eli tuossa tapauksessa en hylkäsii lastani varsinaisen tarkoituksellisesti, koska alunperin puhuimme psykoosin aiheuttamasta lapsenmurhasta jolloin äiti ei siitä ole varsinaisesti vastuussa.

No ohoh, sun ajatuksethan on lieventyneet! Ennenhän väitit, että et ole missään tekemisissä lapsesi kanssa, jos hän joskus abortin tekee.

Alkuperäinen kirjoittaja tota öö ?;26465118:
Ööö kun agressiivinen SYÖPÄ iskee ja lähtee nopealla tahdilla leviämään, millä helvetillä sä pidät VÄKISIN tämän ko. naisen hengissä? Kerro tämä lääketieteen uusi ihme minulle tietämättömälle, jotta voin asiaa viedä eteen päin ja näin ollen pidentää monen syöpäsairaan ihmisen elämän kulkua.
Kiitos fiksuista ajatuksista -_-

No jos ei hengityskoneessa elossa pysy niin sitten ei ilmeisesti ole muuta vaihtoehtoa kuin kuolema.

[QUOTE="vieras";26465126]No ohoh, sun ajatuksethan on lieventyneet! Ennenhän väitit, että et ole missään tekemisissä lapsesi kanssa, jos hän joskus abortin tekee.[/QUOTE]

Todennäköisesti en olisikaan, mutta koskaan ei tiedä mitä elämä tuo eteen. Kuolinvuoteella mahdollisesti haluaisin lapsen tavatakin vielä.

Katylina on itse joskus tehnyt abortin koska nämä hänen mielipiteensä ovat juuri sen oloisia. Toki hän kieltää tämän ja tämäkin vain minun mielipide, mutta pikkusen tällästä oman sädekehän kiillotusta !!

Alkuperäinen kirjoittaja Tiiättekö;26465138:
Katylina on itse joskus tehnyt abortin koska nämä hänen mielipiteensä ovat juuri sen oloisia. Toki hän kieltää tämän ja tämäkin vain minun mielipide, mutta pikkusen tällästä oman sädekehän kiillotusta !!

Missäköhän välissä sen olisin ehtinyt tekemään? Jos miettii että aloitin seksielämäni vähän sen jälkeen kun täytin 18 ja alle puoli vuotta sen jälkeen odotin esikoistani. Nyt odottelen, josko mies suostuisi toiseenkin :) Tosin se on jännä ilmiö usassa varsinkin, että abortin tehneet naiset itseasiassa ovat se suurin kannattaja ryhmä aborttia vastaan. Pidän sitä itse tekopyhänä, koska he kuitenkin ovat sen itse tehneet.

[QUOTE="vieras";26465149]Minkä takia syntymätön ihminen on mielestäsi syntynyttä ihmistä arvokkaampi?[/QUOTE]

Koska haluan antaa syntymättömälle lapselle tasavertaisen mahdollisuuden verrattuna jo syntyneisiin ihmisiin.

Miksi näitä keskusteluja tulee uudestaan ja uudestaan ja joka kerta joutuu selittämään samat asiat? Miksei joku vaan jaksa etsiä niitä edellisiä niin pääsisi helpommalla, joutuu kohta nukkumaankin jo menemään.

[QUOTE="sipsi";26465153]Koskaan ei todellakaan tiedä, mitä elämä tuo eteen. Toivon, ettei sinulle tule eteen noita tilanteita, joista nyt niin mielipiteistäsi varmana kirjoitat :)[/QUOTE]

Ties vaikka tulisikin, niitä odotellessa. Ottaen huomioon että seuraava raskauteni voi hyvinkin olla viimeiseni niin onhan se hyvä itsekin varautua, niin henkisesti kuin fyysestikin. Kun on käynyt omat mielipiteensä ja tahtonsa läpi, on helpompi edetä.

Hei mites jos sut Katylina raiskattaisiin > tulisit raskaaksi ? Miten toimisit? Jos vastaat, että pitäisit lapsen, rakastaisit ja kasvattaisit ylpeästi. Mitäs sitten joskus kun lapsi kysyisi isästään, kertoisitko totuuden? Jos et niin mitä VALEHTELISIT LAPSELLESI?

Missäköhän välissä sen olisin ehtinyt tekemään? Jos miettii että aloitin seksielämäni vähän sen jälkeen kun täytin 18 ja alle puoli vuotta sen jälkeen odotin esikoistani. Nyt odottelen, josko mies suostuisi toiseenkin :) Tosin se on jännä ilmiö usassa varsinkin, että abortin tehneet naiset itseasiassa ovat se suurin kannattaja ryhmä aborttia vastaan. Pidän sitä itse tekopyhänä, koska he kuitenkin ovat sen itse tehneet.

Oletko itse täydellinen ihminen, joka ei koskaan tee virheitä tai muuta mieltään? Luulis, että kaikki kannatus asiallesi olisi hyvä, mutta ei Katylinalle kelpaavat vain täydelliset ihmiset. On varmaan raskasta olla sinä.

Näinhän se on.
Minä todennäköisesti - ja nimenomaan itsekkäästi - synnyttäisin lapsen jonkinlaista ihmettä loppuun asti toivoen. Eli periaatteessa vain lykkäisin ja levittäisin tuskaa sen sijaan että suostuisin kohtaamaan sen "kuin mummeli".

Kumminkaan toimivia en tuomitsisi vaan yrittäisin kaikin voimin tukea tuskassaan.

Laitoin sulle yv:tä.

Todennäköisesti en olisikaan, mutta koskaan ei tiedä mitä elämä tuo eteen. Kuolinvuoteella mahdollisesti haluaisin lapsen tavatakin vielä.

Sun vastaukset vaihtelee nyt koko ajan.

"En hylkäisi lastani, jotta en itse sairastuisi ja kuolisi. "

"Ei, vaan en pitäisi lapsenlapseni murhanneeseen lapseeni yhteyttä, koska tiedän että sairastuisin. "

Ja nyt olet valmis hylkäämään jo abortinkin tehneen lapsesi.. Pitäisköhän sun ensin päättää mitä mieltä oikeasti olet ja osallistua keskusteluihin vasta sitten. Toki 19-vuotiaana vielä mielipiteet voivat vaihdella nopeastikin, mutta että tunnin sisällä ja monta kertaa..

Koska haluan antaa syntymättömälle lapselle tasavertaisen mahdollisuuden verrattuna jo syntyneisiin ihmisiin.

Miksi näitä keskusteluja tulee uudestaan ja uudestaan ja joka kerta joutuu selittämään samat asiat? Miksei joku vaan jaksa etsiä niitä edellisiä niin pääsisi helpommalla, joutuu kohta nukkumaankin jo menemään.

Miten voi olla tasavertaiset mahdollisuudet syntymättömällä lapsella joka tulee kuolemaan kohtuun tai heti syntymänsä jälkeen niiden lasten kanssa,jotka elävät?

Mutta ethän sä anna tasavertaista mahdollisuuttaa vaan paremman. Laitat esimerkiksi mahdollisen lapsenlapsesi oman lapsesi edelle. Olisitko valmis antamaan oman lapsesi kuolla, jos sillä voisit pelastaa kohdussasi olevan lapsen?

Hei mites jos sut Katylina raiskattaisiin > tulisit raskaaksi ? Miten toimisit? Jos vastaat, että pitäisit lapsen, rakastaisit ja kasvattaisit ylpeästi. Mitäs sitten joskus kun lapsi kysyisi isästään, kertoisitko totuuden? Jos et niin mitä VALEHTELISIT LAPSELLESI?

Pitäisin lapseni, en halua rangaista lasta hänen isänsä teoistaan. Tosin varmasti joutuisin jossakin terapiassa käymään, mutta uskon että se olisi asia, josta voisin yli päästä. Varsinkin jos sellaisesta kauheasta teosta jäisi lapsen kaltainen lahja.

Ja kyllä, kertoisin lapselle totuuden isästään, tosin iästä riippuen pitkälti miten. Miettisin varmasti terapeutinkin kanssa asiaa ja ehkä veisin lastani sinne jo ennen kuin lapsi kysyisi isästään. Näin voisin valmistella lasta asiaan.

[QUOTE="vieras";26465167]Sun vastaukset vaihtelee nyt koko ajan.

"En hylkäisi lastani, jotta en itse sairastuisi ja kuolisi. "

Ja nyt olet valmis hylkäämään jo abortinkin tehneen lapsesi.. Pitäisköhän sun ensin päättää mitä mieltä oikeasti olet ja osallistua keskusteluihin vasta sitten. Toki 19-vuotiaana vielä mielipiteet voivat vaihdella nopeastikin, mutta että tunnin sisällä ja monta kertaa..[/QUOTE]

Abortti on minulle murha, jollet ole sitä sattunut huomaamaan. Näin ollen vastaukseni ei ole siihen kohtaan vaihtunut.

Sen lisäksi en ole enää teini-iässä.

Sen lisäksi en ole sanonut, etten hylkäisi lastani, jotten itse sairastuisi ja kuolisi. Lapseni suorittaman lapsenmurhan jälkeen erittäin todennäköisesti olisin melko valmista kauraa kuolemaan, koska viimeisetkin terveyteni rippeet pettäisivät. Olen jo valmiiksi sairas, joten miettii mitä erittäin suuri järkytys tekisi sekä fyysiselle että henkiselle terveydelle.

Et taida lukea noita tekstejä kovin hyvin.

Yhteistyössä