Mitä mieltä olette flirttailusta parisuhteessa?

  • Viestiketjun aloittaja "ahdistaa"
  • Ensimmäinen viesti
"ahdistaa"
Eli, jos olette parisuhteessa ja esim. toinen osapuoli ( tässä tapauksessa avomieheni), harrastaa muiden kanssa flirttailu esim. fb: ssä, viesteissä jne. Pidättekö pettämisenä, loukkaannutteko vai mitä? Itse olen hämilläni ja loukkaantunut. Tulee tunne siitä, etten minä riitä. Onko minussa jtoain vikaa? No huono itsetunto nyt ainakin ja järkyttävä hylätyksi tulemisen pelko. En näytä mustasukkaisuuttani avoimesti, mutta sissimpääni jäytää.

Olen ajatellut vastata takaisin samalla mitalla, lapsellista juu, mutta ärsyttää niin kovin. Sanomisesta tulee vain riita. Huoh..
Niin jaa, ai että mistä tiedän näin tapahtuvan? No vakoilemalla tietysto, järkevää eikö? Niinhän sitä sanotaan, että mitä ei tiedä, ei satuta...
 
Blue
Mä olen todella onnellisesti naimisissa, ja mä flirttailen... Todella helposti lähden mukaan jos joku vähän siihen suuntaan vihjaisee, jopa mieheni läsnäollessa. Tosin aina on ihan viatonta ja kevyttä, eikä mitään irstasta tms. Se on mun luonto ja mies on tottunut siihen.
 
nyt onnellinen
mun ex flirttaili ihan avoimesti kaikille, myös sillon kun mä olin paikalla.
musta se oli äärettömän loukkaavaa, melkein sama kun pettäminen.
tosin ex "harrasti" sitäkin.
nykysestä miehestä on vaikee kuvitella että se flirttailis kellekkään, saati pettäis mua.
 
vcxb
[QUOTE="vieras";26461669]mä flirttailen... varsinkin humalassa... mutta se mun kännisekoilu on mun miehen mielestä lähinnä hauskaa... :D[/QUOTE]

Joo olet ihan helvatan hauska.
 
"vieras"
kyllä mäkin katsoisin vähän kieroon jos mies fbssä flirttailisi.. eli joutuu erikseen "ottamaan yhteyttä" siihen toiseen henkilöön. Varsinkin jos tota tapahtuu mun selän takana. Ottaisin asian puheeksi miehen kanssa, vaikka kyselemällä että miltä siitä tuntuisi jos itse harrastaisin moista "peliä". Mihinkään nokitteluun ei kannata lähteä, sit on koko suhde aika tuhoon tuomittu..

Eri juttu jos jossain juhlissa tai muuten tavatessa kepeästi flirttailee esim. mun läsnäollessa. Mut ei se sillonkaan saa olla "ylilyövää" vaan peruskohteliaisuutta huomioonottamista. Flirttiäkin voi olla niin monenlaista.
 
Meillä flirttaillaan jatkuvasti parisuhteessa. :D

Flirtti käsitetään niin usein, niin täysin väärin. Hienovaraisessa taidokkaassa flirtissä ei ole mitään pahaa, parhaimmillaan sillä voi ilostuttaa vastaanottajaa ja se on molemminpuolista. Minua ei haittaa vaikka mies suo hymyn sinne tai tänne.

Huono flirtti on kähmintään verrattavissa ja sillä on joku itsekäs hämärä päämäärä johon yritetään saada toista mukaan.

Taitolaji.
 
En todellakaan tiedä, harrastaako mieheni jotain FB-flirttiä. Jos harrastaa niin se on ihan jees. Ei flirttailu ole kiellettyä, enkä koe tarvetta vakoilla ukon tekemisiä.

Kyllä mä itsekin jotain flirttailuksi tulkittavaa saatan harrastaa, jos sikseen tulee. Mutta ei mies mun tekemisiä seuraa.
 
Mä itse asiassa juuri kävin keskustelua tästä aiheesta eilen erään henkilön kanssa. Ja mun täytyy sanoa että oon samoilla linjoilla Bluen kanssa. Mä flirttaan, joskus raskaastikin - koska flirtti on elämän suola, siinä missä sarkasmikin. Mä olen aina ollut naseva suustani, eikä mun mies voi millään tapaa vaatia mua luopumaan jostain niin suuresta osasta itseäni. Sehän oli yksi niistä asioista mihin se alunperin mussa rakastui.

Flirtti on ok niin kauan kun sen tiedostaa itse, että se on vaan flirttiä. Mielummin vielä niin että flirttailun toinen osapuolikin tietää että se on vain sitä, huulenheittoa ja hauskanpitoa.
 
vrs
Mä itse asiassa juuri kävin keskustelua tästä aiheesta eilen erään henkilön kanssa. Ja mun täytyy sanoa että oon samoilla linjoilla Bluen kanssa. Mä flirttaan, joskus raskaastikin - koska flirtti on elämän suola, siinä missä sarkasmikin. Mä olen aina ollut naseva suustani, eikä mun mies voi millään tapaa vaatia mua luopumaan jostain niin suuresta osasta itseäni. Sehän oli yksi niistä asioista mihin se alunperin mussa rakastui.

Flirtti on ok niin kauan kun sen tiedostaa itse, että se on vaan flirttiä. Mielummin vielä niin että flirttailun toinen osapuolikin tietää että se on vain sitä, huulenheittoa ja hauskanpitoa.
Aikalailla noin. Mut meillä on kyllä molemmat samanlaisia ja ihan avoimesti toistemme läsnäollessaki. :D

Ap:n tapauksessa kannattais ap:n mennä jonnekki jutteleen ja tehä muutenki tolle huonolle itsetunnolle jotain.
 
Joskus aikoinaan harrastin pientä flirttailua. Mutta nyt olen muutenkin elellyt sellaista hiljaiseloa jonkin aikaa, että en varmaan enää edes muista miten flirttaillaan.
: /

Mun mies ei paljoa flirttaile, naiset hoitaa sen homman sen puolesta.
 
Riippuu vähän flirttailun sävystäkin. Kevyt flirttailu on eri asia kuin sellainen, jonka tarkoitus on johtaa johonkin muuhunkin. Flirttailu on eri ihmisille niin erilaista. Itse en kyllä jaksaisi parisuhteessa vahtia kumppanini flirttailuja. En myöskään tahallani flirttailisi kenenkään kanssa kumppanini edessä, jos tietäisin sen loukkaavan häntä.
 
3r23r23r
Flirtti on OK, kunhan ei loukkaa ketään. Mulla on yhden naimisissa olevan naisen kanssa diili, että voidaan heittää härskiäkin flirttiä, eikä se tarkoita ikinä sen kummempaa, mitään ei tuu koskaan tapahtumaan. Monesti flirtti vaan tulkitaan väärin ja joskus flirtin seurauksena mennään kännissä sanoista tekoihin.
Mekin ollaan menty, vaikka puhe oli, ettei ikinä mitään. Ei sellaisen kanssa flirttaa, joka ei ole yhtään mieleen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mitä;26461846:
Kertokaa ihmiset, mikä on flirttailua. Mulle kerran sanottiin, että kyllä sulta flirtti irtoaa mutta en itse edes tiedä flirttailevani. :O
Flirttailua on monenlaista ja eri ihmisille se on erilaista. Moni ei edes ajattele flirttailevansa vaikka jonkun mielestä saattaa niin tehdä.
 
Viimeksi muokattu:
Yliopistosta -88
Niin no mitä muutaman tutun kans ollaan juteltu, niin kyllä naiset on täällä Jyväskylässä suunnilleen soittamassa poliisille, jos mies flirttailee! Heti on ahdistelijan leima otsassa :( Ainakin yliopistossa saa helposti ahdistelijan leiman ilman syyttä ja moni on saanutkin!
 
Myös JYU, 1986
Niin no mitä muutaman tutun kans ollaan juteltu, niin kyllä naiset on täällä Jyväskylässä suunnilleen soittamassa poliisille, jos mies flirttailee! Heti on ahdistelijan leima otsassa :( Ainakin yliopistossa saa helposti ahdistelijan leiman ilman syyttä ja moni on saanutkin!
Pyydät naista kahville yliopiston kirjastoon, niin olet leimaantunut koko yliopisto-opiskelujen ajaksi naisia ahdistelevaksi pervoksi! Tapauksia on 2000-luvulla ollut kuulemma paljon! Toki oman selustan turvaamiseksi kannattaa naiset yliopistolla, kuntosalilla ym. jättää kokonaan rauhaan! Siksi monilla on tyttökaveri töissä oleva amiksen aikanaan käynyt tmv.
 
Myös yliopistosta
Jyväskylässä Kortepohjna ylioppilaskylässä ainakin yx vanha pitkä tummatukkainen ja yx lyhyt vanha tummatukkainen siivooja tarjoovat itteensä opiskelijamiehille :(
 

Yhteistyössä