Maanantai-illan piikki lihassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hot ja hoikka mama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hot ja hoikka mama

Vieras
Valitsin mieheni aikanaan varsin hankalassa tilanteessa, sillä vaihtoehtona oli yksi lähes yhtä hyvä Kimmo-niminen mies. Mieheni on osoittautunut erittäin mainioksi kumppaniksi muuten, mutta se Kimmo on ehkä edelleenkin komein tapaamani mies koko maailmassa. Siis aivan ihana, komea ja seksikäs. Maroon 5 laulajakaan ei ole yhtä hieno.

Mutta nyt asiaan. Tapasin Kimmon tämän uuden vaimon kanssa marketissa. Vilkuilin heitä hyllyjen välistä ja voi vitura, minkä näköinen sen uusi vaimo oli. Kimmo oli edelleen kuin suoraan Milanon kadulta, mutta se uusi eukko! Niin kulahtanut tylsännäköinen permiseukko, että ihan pahaa teki. Aikanaan tämä nainen on kuulemma jopa urheillut, mutta nyt se oli plösähtänyt pahemman kerran. Ja ne vaatteet, siis voi Kyrie Eleison! Jos nainen näyttää kolmekymppisenä jo noin luuskalta, niin mitäs sitten viisikymppisenä?!

Olen siis tänä iltana hyvin pahoillani Kimmon puolesta, ettei hän ole saanut kauniimpaa vaimoa. Maailma on hyvin epäreilu. Ja se Kimmo on aivan sairaan hyvännäköinen!

Se oli niin komea, että muuta hyvää ei olisi juuri tarvinnutkaan. Mutta olihan se semmoinen kiltti, hellä, positiivinen ja suloinen tapaus. Meillä oli paljolti samanlainen arvomaailma. Sillä oli kivoja sukulaisiakin...

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26449593:
Seksiin. Tietenkin.

Minä olen taas sitä mieltä, että tuollainen suhde ei voi perustua kuin silkkaan rahaan. Komea mies haluaa rikkaan vaimon pärstäkertoimesta välittämättä. No, tietysti seksi on myös oleellinen osa hommaa. Kai jokainen terve nainen haluaa komeaa miestä! Ja jos rahalla sellaisen saa, niin mikäs siinä sitten...

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26449660:
(Älä tule rikkomaan tätä illuusiota nyt, tässä yritän luoda kuvaa siitä, että ruma nainen on automaattisesti loistava sängyssä, jos puolisona on "paremman luokan mies", ihan siltä varalta jos joku palstalainen näkee minut jossain puolisoni kanssa)

en mä rikokaan. Mähän itse ylläpidän sitä kuvaa täällä meidän naapurustossa.
Siis omalta osaltani...:D

No miksi te ette ole kauniita? Epäilen, että olette ainoastaan laiskoja - ette rumia. Annan teille pienen muistilistan:

- pudota painoa, jos on tarvetta
- kestovärjää ja nypitytä kulmakarvat sekä kestovärjää ripset
- sheivaa ihokarvat
- käy kosmetologilla ja osta hyvät ihonhoitotuotteet
- huolehdi hammashygieniasta
- pukeudu vaatteisiin, joissa on kiva olla

No miksi te ette ole kauniita? Epäilen, että olette ainoastaan laiskoja - ette rumia. Annan teille pienen muistilistan:

- sheivaa ihokarvat
kiitos
Mulla on Kimmokin jo katsottuna. .

- sheivaa ihokarvat

Onneksi on sen näköinen että ei tarvitse tuollaisia miettiä :D

Mietin tässä, että pitäisikö rasvata iho kielontuoksuisella voiteella ja laittaa kevyt kesämekko päälle, joka paljastaa ihanat olkapääni, kauniin dekoltee-ihoni ja osittain myös somat rintani ja sääreni. Sitten kietoisin pitkät hiukseni löysälle nutturalle, laittaisin hieman ripsiväriä, huulikiiltoa ja poskipunaa sekä vetäisi jalkaani sirot tummanvihreät avokkaat. Sitten menisin puskiin kyyläämään, milloin Kimmon rytövaimo painelee ovesta. Sitten soittaisin ovikelloa kera Calvados-pullon ja kortsupaketin, ja sitten pitäisimme hauskaa heti eteisen matolla. Saisipa Kimmo maistaa kunnon naista! Tietenkin pitää huomioida, että eukko on pitkään pois eikä ole mennyt esimerkiksi auton hanskalokerolle etsimään kadonnutta kännykkää...

Eikö olisi kiehtovampaa vain kevyesti kiusoitella Kimmoa? Käydä kotiovella kujertamassa, kera kaula-aukkoantoisan kesämekon.. kihertää, kiemurella kutsuvasti kytkeä Kimmolle kiihkonkipinä?

Eikö olisi kiehtovampaa vain kevyesti kiusoitella Kimmoa? Käydä kotiovella kujertamassa, kera kaula-aukkoantoisan kesämekon.. kihertää, kiemurella kutsuvasti kytkeä Kimmolle kiihkonkipinä?

Ei. Se on ärsyttävää, tiedän kokemuksesta. Itse se kiusoitteli mua tulemalla samaan aikaan ruokakauppaan. Ja nyt olen niin kiihkoissani, että mun pimppiin pitäisi laittaa kelivaroitus... Eli kaikki tai ei mitään: ketään ei saa kiusata!

Yhteistyössä