Inhottaa kun tyttärellä on paljon tatuointeja :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

"..."

Vieras
Tänään kun menimme kaupungille, huomasin tyttäreni kyynärtaipeessa rivin roomalaisia numeroita ja kysyin, että onko tuo vain tussitöherrys vai tatuointi. Tatuointihan se oli ja kertoi, että niitä on yhteensä seitsemän! :O Esitteli niitä ihan tohkeissaan ja kertoi miten kavereiden kanssa kävivät ottamassa alaselkään tribaalikuviot kun kesäloma alkoi. Kiinalainen kirjoitusmerkki ranteessa, tähti jalkapöydässä, risti nimettömän ”sisäsyrjässä”, sydän nimettömässä ja höyhen kyljessä ovat ne muut tatuoinnit. Harmittaa tosi paljon kun ottaa moisia, jos alkaa vaikka kaduttaa myöhemmin. Ikää hänellä on vasta 19-v!

Mulla on kolme tatuointia eikä kaduta ykskää niistä. Lisää tulee jossaki vaihees ja mun tatuoinnit on mun asia eikä kuulu muille. Aivan kuin ei kuulu sun tyttärenkää tatuoinnit sulle.

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
[QUOTE="mä";26448484]Nykyään tatuoinnit on just tuollasia lasten juttuja. Enemmän respektiä saa, kun pitää ihonsa sotkuista puhtaana.[/QUOTE]

Ei mun tai monen muunkaan tatuoinnit mitää sotkuja oo.

Luultavasti tytärtäsi inhottaa yhtä paljon tuo sinun asenteesi,hänelle jotain tärkeää asiaa kohtaan.Toinen tohkeissaan esittelee ja sinä pyörittelet silmiäsi ja kauhistelet netin keskustelupalstoilla.Äiti- ja tytärsuhdetta taas parhaimmillaan.Pointsit vaan tyttärellesi ettei välitä äitinsä tärinöistä, mitä omaan kehoon ja elämiseen tulee.

[QUOTE="mä";26448513]No jos sulla on kolme tatuointia eli kolme erillistä plänttiä ilman sen kummempaa yhteistä ideaa ja vielä suurella todennäköisyydellä enintään keskinkertaisesti tehtynä, niin sotkulta ne näyttävät.[/QUOTE]

Oi suuri palstaviisas joka tietää kaiken. :D :laugh: Oikiasti älä tee mitää oletuksia.

Rumaa jos niitä on paljon, yksi jossain piilossa voi olla hyvä. Ette usko miten kamalilta tatskat näyttää kun ikää alkaa olla 40 ja siitä ylöspäin :D Kammottavan näköisiä, oli sitten missä tahansa. Nuoren ihmisen kimmoisalla iholla vielä pieni on nätti, mutta muuten ei. Mä vetäisin hepulit jos mun lapsi ottais, kuului se asia sitten mulle tai ei ;)

Rumaa jos niitä on paljon, yksi jossain piilossa voi olla hyvä. Ette usko miten kamalilta tatskat näyttää kun ikää alkaa olla 40 ja siitä ylöspäin :D Kammottavan näköisiä, oli sitten missä tahansa. Nuoren ihmisen kimmoisalla iholla vielä pieni on nätti, mutta muuten ei.

Mua on aina mietityttäny, miten te tiedätte miten esim. mun ihoni ikääntyy? Ja miten tatuoinnit käyttäytyy siinä? Ootteko paljonkin seurannut niiden hipiöitä, jotka ottaa 18-v:nä tatuoinnit ja sitten näätte lopputuloksen kun ovat 40? I Don't think so. Ja jos näin on, kannattaa muistaa että tatuointikoneet ja musteet ei ole mitenkään verrattavissa kymmenien vuosien takaisiin :D

Mua on aina mietityttäny, miten te tiedätte miten esim. mun ihoni ikääntyy? Ja miten tatuoinnit käyttäytyy siinä? Ootteko paljonkin seurannut niiden hipiöitä, jotka ottaa 18-v:nä tatuoinnit ja sitten näätte lopputuloksen kun ovat 40? I Don't think so. Ja jos näin on, kannattaa muistaa että tatuointikoneet ja musteet ei ole mitenkään verrattavissa kymmenien vuosien takaisiin :D

Nähty on, hoitotyössä. Ja jokaisen iho ikääntyy, löystyy ja vanhenee, ennemmin tai myöhemmin. Ja totta, mitä enemmän ikää sitä rumempia ovat.

Olkoon miten "taidokkaasti tehtyjä" tahansa, kyllä näyttää naurettavalle 40+ naisten tatskat. Vielä kun niitä oikein pitää esitellä kesäkeleillä. Se kroppa kun tahtoo rupsahtaa enivei viimeistään 60 vaiheessa...

Yök yök ja yök.

[QUOTE="hmm";26448557]Taisivat oletukset osua nappiin..[/QUOTE]

Ikävä tuottaa pettymys, mutta ei osunu. :)

Mä en kyllä ymmärrä miksi jotkut vetää kauhiat kilarit siitä, että joillakin on tatuointeja. Ei niitä teitä varte oteta vaan itteä varte. Olkoot ne tatskat hyvin tai huonosti tehtyjä niin asia ei kuulu teille pätkän vertaa.

Yhteistyössä