Mitä mieltä ootte mun ostiksista mitä tein tänään? (kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
harmita kun ne ostokset jotka tein alussa en voi kuvia laita, kun ne oli parhaimmaat:kieh:

ja nyt vast iski päivittää vaateostokset

tää on mekon takaosa:

[QUOTE="vieras";26438940]Olen sitä mieltä, että HV (edelleen)!
Riepuja ovat.
Osta sombrero. Tai apina.[/QUOTE]

Onko teillä päivää jo? No Hyvää Päivää teille, meillä on yö

[QUOTE="Tii";26439101]mä jo oletin että olisi tullut kuva siitä värjätystä kohdunkaulasta...[/QUOTE]
Onneksi ei tullut! Tai mistäs sen tietää, vaikka tuliskin :x

MItä tilaa sisimmässäsi sä täytät tolla jatkuvalla ostelulla? Eihän tuommoinen materian haaliminen ole normaalia. Oksettavaa luonnontuhlaamista. Venankon hiilijalanjälki on varmaan pari sataa suurempi kuin normaalilla ihmisellä :/
Eikö sua kiinnosta ympäristön tila? Välitätkö sä yhtään siitä, millaisen maailman jätät lapsillesi? Jokainen kun voi siihen asiaan vaikuttaa omilla kulutustottumuksillaan.

MItä tilaa sisimmässäsi sä täytät tolla jatkuvalla ostelulla? Eihän tuommoinen materian haaliminen ole normaalia. Oksettavaa luonnontuhlaamista. Venankon hiilijalanjälki on varmaan pari sataa suurempi kuin normaalilla ihmisellä :/
Eikö sua kiinnosta ympäristön tila? Välitätkö sä yhtään siitä, millaisen maailman jätät lapsillesi? Jokainen kun voi siihen asiaan vaikuttaa omilla kulutustottumuksillaan.

Tyhjiö se on ja päässä.

" jaa mitkä lapset.... ai niin saatana mulla on jotain sellasiakin kotona!" Luuletko että sitä kiinnostaa, me ollaan vaan kateellisia hänen huoraräteistään ja minikoiristaan.

[QUOTE="äiti";26439496]Miksi ostat vain itsellesi etkä lapsillesi mitään?[/QUOTE]

Vasta täällä oli kuvaa lapsille ostetuista leluista. Joten älä huoli.

Värikkäät raitapaidat ovat kivoja.

Nörttikamu sanoi et noi on vanhoja kuvia jota toi lähettää, ja Suomesta.
Että laitahan "venakko" sellanen kuva jossa esim lehti jossa näkyy tämä päivämäärä ja naamas, muuten ei uskota! Trollaat kuitenkin jostain Suomen takahikiästä!