Kauniita ja harvinaisia POJAN nimiä

"vieras"
[QUOTE="vieras";26437687]No eikai siihen mitään ihme porukkaa tartte olla jos ei noita nimiä tunne. Mä en ainakaan ole ikinä kuullut kenestäkään jonka nimi on Niilas. Ihme porukkaa ne jotka tommosia nimiä antaa :D[/QUOTE]

No kyllä minusta aika paljon ihmisestä kertoo jos nimi Niilas on ihmeellinen nimi :eek:
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26437721]No kyllä minusta aika paljon ihmisestä kertoo jos nimi Niilas on ihmeellinen nimi :eek:[/QUOTE]

Ai mitä se kertoo? :) Niila löytyy kalenteristakin,mutta Niilaksesta en ole koskaan kuullut.
 
Muistanko oikein mutta olitko se sinä jolla oli vasta rakenneultra ja pelkäsit kovasti, jos olis poika tuloillaan? Onko teille nyt sitten poika tulossa ja millä mietteillä suhtaudut asiaan?

Muistat oikein. Myönnän että olin pettynyt. Kuitenkin olen onnellinen että vauvalla on kohdussa kaikki kohdillaan. Minulla on onneksi aikaa vielä n4kk sulatella asiaa :)
 
"vieras"
:D käykö sinulle kans niin ku eräälle kaverilleni. Käski luetella vanhoja harvinaisia miesten nimiä. Ja mähän luettelin ja kaivoin nimiä hänelle. No lapsen nimeksi tuli ELIAS :D se siittä harvinaisuudesta sitten.
 
minnee
[QUOTE="vieras";26437687]No eikai siihen mitään ihme porukkaa tartte olla jos ei noita nimiä tunne. Mä en ainakaan ole ikinä kuullut kenestäkään jonka nimi on Niilas. Ihme porukkaa ne jotka tommosia nimiä antaa :D[/QUOTE]

Eikös ne mainitut olleet (Eliaata lukuunottamatta) saamelaisia nimiä? Pohjoisia ainakin. Tuttuja mulle ainakin, harvinaisempia tosin. Ei ole "ihme porukkaa" sellaiset, jotka noita nimiä antaa.
 
"Myry"
[QUOTE="vieras";26437683]Viljo.Vilho_Oiva.Urho. Taisto.[/QUOTE]

Näistä mikään ei ole tänä päivänä yhtään harvinainen vaan varsinaisia muotinimiä. Vuosisadan alun nimet ovat taas todella muodikkaita.
 
"Myry"
Muistat oikein. Myönnän että olin pettynyt. Kuitenkin olen onnellinen että vauvalla on kohdussa kaikki kohdillaan. Minulla on onneksi aikaa vielä n4kk sulatella asiaa :)

Minä olin myös ihan pöllämystynyt kun tuttavapiirissä KAIKILLA muilla on tyttöjä, mulla 4 kummityttöä ja niillä siskoja, ja sitten olikin poika tulossa. Hetken nieleskelyn jälkeen totuin ajatukseen ja kun poika syntyi, olin jo ihan intona. Nyt kun lapsi on melkein kaksi, innostun hirveästi pikkupoikien jutuista ja olen täysin luontevasti pojan äiti. Ensin luulin etten saisi yhtään jutun juonesta kiinni. Juuri tämän takia halusin ehdottomasti tietää sukupuolen etukäteen, että ehtii virittäytyä tunnelmaan.

Ja KYLLÄ, jo näin pienillä lapsilla voi olla käsittämätön ero riippuen sukupuolesta (ei toki välttämättä). Minun poika on kymmenkuisena hurahtanut autoihin ja rekkoihin ja nyt 1 v. 9 kk mm. luettelee että tiehöylä, kaivuri, pyöräkuormaaja ynnä muita ajoneuvoja ja tohkeilee niiden perään ihan käsittämättömän paljon. Isäänsä ei kiinnosta autot yhtään. Ja pojan olemassaolon tarkoitus tuntuu olevan tavaroiden paukuttelu, heittely, juokseminen ja kiipeily. Vaatteista osaa hikiseen pukea hatun ja kumpparit :D Hassu pikku äijä, mutta varsinainen halinalle myös.
 

Yhteistyössä