taisin saada keskenmenon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja teenmom
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

teenmom

Vieras
Tänään tein vielä positiivisen testin ja parin tunnin päästä siitä alkoi tosi jomottavat menkkakivut ja vuoto. Menin vessaan katsomaan että alkoiko vuoto ja kappas, heti kun istuin pöntölle nii valahti kunnon veri klöntti :'( pitääkö mun soittaa nyt lääkäriin ja käydä sielä vai mitä teenkö nyt mitään? :/

mun käsityksen mukaan ei tarvi tehdä mitään. jos keskenmeno, niin riippuen kuinka pitkällä olit, vuoto kestää viikon tai viisi. jouduin itse lääkkelliseen tyhjennykseen ja vuoto kesti 4 viikkoa. todennäköisesti pääset "helpommalla" . jaksamista sinulle! jos tulee kovia kipuja tai vuoto tosi runsasta, niin kannattaa käydä näytillä. muuten riittää, että teet testin n. 4-5vkon päästä ja se nega.

mun käsityksen mukaan ei tarvi tehdä mitään. jos keskenmeno, niin riippuen kuinka pitkällä olit, vuoto kestää viikon tai viisi. jouduin itse lääkkelliseen tyhjennykseen ja vuoto kesti 4 viikkoa. todennäköisesti pääset "helpommalla" . jaksamista sinulle! jos tulee kovia kipuja tai vuoto tosi runsasta, niin kannattaa käydä näytillä. muuten riittää, että teet testin n. 4-5vkon päästä ja se nega.

mulla on semmoinen tilanne et tulin raskaaks koska olin unohtanu ottaa pillereitä. Ei mitään hajua miten pitkällä raskaus oli enkä lääkärissäkään ehtinyt käydä.. Ja ois kiva muutenki käydä lääkärissä seuraamassa että oliko tämä keskenmeno ja tyhjeneekö kohtu varmasti kunnolla.

Mitään ei tartte tehdä ellet itse halua, noin varhaisessa vaiheessa keho korjaa kyllä itse itsensä. Toki voit oman mielenrauhan tähden käydä lääkärillä.

Minulla on ollut keskenmenot raskausviikoilla 7 ja 11, ja molemmissa kohti tyhjeni onneksi itsekseen, vaikka jälkimmäisessä tuli ulos alkiokin eikä pelkkää raskausmateriaalia. Silloin käväisin lääkärillä kun neuvolasta vaadittiin, mutta tohtori totesi vain että "vuotoa on". Kappas, huomasin sen itsekin.

Keholle on aina paras, ellei kaavintaan tai lääketieteelliseen tyhjennykseen tarvitse turvautua.

[QUOTE="Jokunen";26435444]Mitään ei tartte tehdä ellet itse halua, noin varhaisessa vaiheessa keho korjaa kyllä itse itsensä. Toki voit oman mielenrauhan tähden käydä lääkärillä.

Minulla on ollut keskenmenot raskausviikoilla 7 ja 11, ja molemmissa kohti tyhjeni onneksi itsekseen, vaikka jälkimmäisessä tuli ulos alkiokin eikä pelkkää raskausmateriaalia. Silloin käväisin lääkärillä kun neuvolasta vaadittiin, mutta tohtori totesi vain että "vuotoa on". Kappas, huomasin sen itsekin.

Keholle on aina paras, ellei kaavintaan tai lääketieteelliseen tyhjennykseen tarvitse turvautua.[/QUOTE]

okei, kiitos vastauksesta! tosi inhottavaa ja surullista tämmönen :'(

Yhteistyössä