Kepsis
Varma ehkä!Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26431653:Kiellät siis jyrkästi?
Varma ehkä!Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26431653:Kiellät siis jyrkästi?
Verenperintöä.Jaa sitä alettiin savolaiseksi välittömästi kun paljastui moraaliton toiminta!
Se on vampyyreillä aika laaja käsite.Verenperintöä.
Niin.Se on vampyyreillä aika laaja käsite.
Nyt piristyt vähäsen tai alan paheksumaan.Niin.
Älä murise muru, mä olen jyrkkä nainen.Nyt piristyt vähäsen tai alan paheksumaan.
Ihan ot, mutta kello lähestyy puolta yötä ja mä kuuntelen Katri Helenaa himassa. Pitäiskö huolestua?
Olen jo sinunkin puolesta huolestunut.Ihan ot, mutta kello lähestyy puolta yötä ja mä kuuntelen Katri Helenaa himassa. Pitäiskö huolestua?
Erittäin paljon.Ihan ot, mutta kello lähestyy puolta yötä ja mä kuuntelen Katri Helenaa himassa. Pitäiskö huolestua?
Eihän sitä äijät muuten kurissa pysy.Älä murise muru, mä olen jyrkkä nainen.
Kyllä sulle on ihan oma uniikki luokka.Näin arvelinkin. Ehkä mä olen sellainen "hullu", jota täällä palstalla huhutaan olevan. :xmas:
On se ihan turvallista pieninä annoksina, mutta älä ihmeessä lisää annostusta konsultoimatta ensin asiantuntijaa. Vaikkapa palstaa.Ihan ot, mutta kello lähestyy puolta yötä ja mä kuuntelen Katri Helenaa himassa. Pitäiskö huolestua?
Älä murise muru, mä olen jyrkkä nainen.
Sun huulissas on jotain vikaa. Ne o tötteröllä.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26431911:
Päätön alkaa vissiin treenaamaan niitä duckface-poseerauksia.Sun huulissas on jotain vikaa. Ne o tötteröllä.
Ilman muuta tapailuketju pystyynPitäisköhän alottaa sinkkutapaamis-ketju? Vai hoidellaaks treffit tän kautta? Ihanaa kun on viikonloppu. Nyt pitää mennä pelastaa naapuri paheiden tieltä. Ja sit chillailuu himas. Odotan niin että loma alkaa. Tästä vähän lauantaille musaa JVG Ft. Raappana - Kran Turismo - YouTube
Panetko sä? Vai mä?Ilman muuta tapailuketju pystyyn
Tuu vaik sit kuvaamaan :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;26435379:Saaks mä tulla kuvaamaan sinne sitten teidän irstailuja, kun ehtoja en ehkä ihan täytä? Tai sitten tuun vaan perusstalkkeriks ja raportoin palstalle harmaana kaiken!
kuvaketjussa just näytin naamakuvan ja varmaan ei ollu mitään ylimääräsiä ilmeitä.Alkuperäinen kirjoittaja Sateenkaaren väärässä päässä;26432013:Päätön alkaa vissiin treenaamaan niitä duckface-poseerauksia.
oikeastiko?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26437399:kuvaketjussa just näytin naamakuvan ja varmaan ei ollu mitään ylimääräsiä ilmeitä.