Tupis lienee Tuppurala Mikkelissä?Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26431232:Tupis = tuppukylä?
MITÄ?En minä ainakaan alttarin kuva silmissä ole pyyhältämässä yhdenkään jantterin kanssa treffeille, motiivit ovat edellisessä kappaleessa mainitut.
tämä on muuten sitten sun vika, että avasin siiderin. Sä yllytit.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26431291:Ok, mietin jo Tuupovaaraa. Ei tullut mitään mieleen.
Paheksun teidän arvailua.
Ei liene hyvän palstatavan mukaista julkaista silti toisen asuinpaikkaa, vaikka sen arvaisikin.mitä arvailua? Palsta TIETÄÄ. palsta TIETÄÄ...
Hmm. Hmmm.Mäkin olen saanut melkein treffikutsun.
Minen teille rakkarinaisille puhu ny enää mitään, pistätte vaan paikat sekaisin ja loppuillasta saa pitää sit hiuksista kiinnimitä arvailua? Palsta TIETÄÄ. palsta TIETÄÄ...
ei niin. En ole niin tehnytkään. Enkä arvuutellut.Ei liene hyvän palstatavan mukaista julkaista silti toisen asuinpaikkaa, vaikka sen arvaisikin.
Saat kyllä liittyä mun paheksuntaklubiin. Paheksun lähes kaikkea.Paheksun teidän arvailua.
:saint:tämä on muuten sitten sun vika, että avasin siiderin. Sä yllytit.
kenen hiuksista? Mulla on aika paksut:xmas:Minen teille rakkarinaisille puhu ny enää mitään, pistätte vaan paikat sekaisin ja loppuillasta saa pitää sit hiuksista kiinni
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26431331:Hmm. Hmmm.
Lievää paheksuntaa klubia kohtaan, vastentahtoisesti liityn, mutta pöytäkirjaan merkittäköön etten osallistu talkoisiin tai maksa jäsenmaksua.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26431340:Saat kyllä liittyä mun paheksuntaklubiin. Paheksun lähes kaikkea.
No mutta rakkaani, kultaseni jne. Älä nyt tuolla tavalla pillastu.Minen teille rakkarinaisille puhu ny enää mitään, pistätte vaan paikat sekaisin ja loppuillasta saa pitää sit hiuksista kiinni
Just tän takia, te ootte nyt niin edesvastuuttomassa pervoilutilassa... :stick:kenen hiuksista? Mulla on aika paksut:xmas:
Prkle, se on manipulointia tuo tuommoinen!No mutta rakkaani, kultaseni jne. Älä nyt tuolla tavalla pillastu.
Eikös se ole sitä nuoruutta että ensin juodaan ja nauretaan, sitten itekään ja halaillaan, lopuksi olaankin pöntöllä ja joku pitää hiuksia ylhällä ettei ne valu sinne pönttöön..kenen hiuksista? Mulla on aika paksut:xmas:
mitä pervoa siinä on jos sanon, että mulla on paksut hiuksetJust tän takia, te ootte nyt niin edesvastuuttomassa pervoilutilassa... :stick:
Mä suhtaudun niin epäluuloisesti nykyään miehiin, että ehkä pidemmän tuttavuuden jälkeen saatan harkita jonkinnäköistä yhteiseloa, mutta siihen menee aikaa.MITÄ?
Juu, sitä kauan taakse jäänyttä nuoruutta,. tai noin ainakin melkein.Eikös se ole sitä nuoruutta että ensin juodaan ja nauretaan, sitten itekään ja halaillaan, lopuksi olaankin pöntöllä ja joku pitää hiuksia ylhällä ettei ne valu sinne pönttöön..
Jaa että et meidän palstakommuuniin muuttaisi heti asumaan?Mä suhtaudun niin epäluuloisesti nykyään miehiin, että ehkä pidemmän tuttavuuden jälkeen saatan harkita jonkinnäköistä yhteiseloa, mutta siihen menee aikaa.