I
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
en koska oletan että tajuavat jättää kokovalkoiset asut käyttämättä
en koska oletan että tajuavat jättää kokovalkoiset asut käyttämättä
Edelleen - tämä on asia kun koskee vain aikuisia. Ja veikkaampa että noin 90% tiedostaa asian juurikin niin että koskee vain aikuisia. Mielipiteitä saa olla - kunhan et nöksähdä jos jonkun taapero on mielestäsi puettu väärin.
Mitä jos kysyisit suoraan morsiammelta? Ainakin asia olisi silloin ihan selvä.
Edelleen - tämä on asia kun koskee vain aikuisia. Ja veikkaampa että noin 90% tiedostaa asian juurikin niin että koskee vain aikuisia. Mielipiteitä saa olla - kunhan et nöksähdä jos jonkun taapero on mielestäsi puettu väärin.
hienoa, edes joku on mun kanssa samoilla linjoilla![]()
ei tääl oo kukaan suuttumisesta puhuttu. sanottu vaan että olis ikävää jos sekoittuisi morsiusneitoon
ei tääl oo kukaan suuttumisesta puhuttu. sanottu vaan että olis ikävää jos sekoittuisi morsiusneitoon
noh eipä ole sattunut löytymään ko nuo vaihtoehdot..ainoo vaatimus että selässä rusettiprismas oli yks pinkki mut liian kaposta mallia..
Ei mitenkään. Toki vinkkiä voi ottaa vaikka kutsun väristä - se lienee se teemaväri ja saattaa olla riskaabelia ostaa sen värin lähettyvillä olevan värinen kolttu. Aikuiset morsiusneidot meinaan luultavast on ko. väriin puettu...Tuli vaan nyt mieleen että mitä sitä itse uskaltaa häihin pukea, jos ei saa morsiusneitoihin sekoittua. Jos on siis aikuiset morsiusneidot. Ihan hyvinhän voi vaikka olla juuri sama H&M-kolttu sekä minulla että morsiusneidoilla ja minkäs sille mahtaa.
Oisko kompromissi tuo vaalea mekko ja siihen vaikka vaaleanpunainen bolero?
Tuli vaan nyt mieleen että mitä sitä itse uskaltaa häihin pukea, jos ei saa morsiusneitoihin sekoittua. Jos on siis aikuiset morsiusneidot. Ihan hyvinhän voi vaikka olla juuri sama H&M-kolttu sekä minulla että morsiusneidoilla ja minkäs sille mahtaa.
Oisko kompromissi tuo vaalea mekko ja siihen vaikka vaaleanpunainen bolero?
se pitäisi jokaisen järkevän ihmisen tietää että valkoinen on varattu hääparille![]()
tuskin on kellään aikuisella morsiusneidolla H&M kolttua päällä, että ihan huoletta voit sellaisen rytkyn päälles vetää