Toivottavasti seuraava lapsi on poika

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jassåå
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
minulle taas työkaveri sanoi kun kolmatta odotin, että toivottavasti et saa poikaa kun pojilla ei tee mitään :( odotin poikaa ( tosin hän ei sitä tiennyt ) suutuin ihan tosissani. Meille oli aivan sama kumpi tulee, isommat poika ja tyttö.

Oli sanonut tämän saman toiselle työkaverilleni joka odotti myös vauvaa. Hänkin loukkaantui ihan valtavasti!
meillä appiukko tokaisi, kun odotimme esikoista ja sanoimme, että taitaa tulla tyttö. Hän on sitä mieltä, että tytöistä ei ole mihinkään- ei niistä ole auttamaan venehommissa ja muissa jutuissa. Mut hassua kyllä, kun tyttö syntyi, niin appiukko muuttui ihan täysin ja nykyään leikkii prinsessa leikkejä tuon 3-vuotiaan kanssa, höpöttelee ja lässyttää sille- ei enää muistakkaan, että niistä tytöistä ei ole mihinkään ;)

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26425309:
Esikoinen on tyttö ja toista lasta odotellessa neuvolaterkka sanoi, että toivottavasti seuraava on poika(mies kylläkin toivoi tyttöä). Eilen taas neuvolassa, neuvolaterkka sanoi, kun teille joskus tulee 3. lapsi niin toivottavasti sitten syntyy se poika. Siis mitä ihmettä, onko meidän elämä pilalla, jos ei koskaan saada sitä poikaa :laugh:

Mutta siis joo.. tähän palatakseni niin kyllä niiden suusta välillä lipsahtaa yhtä sun toista. Taannoin kuopuksen jälkeen olin lääkärin jälkitarkastuksessa ja kun lääkäri kyseli mitä ehkäisyä käytämme ja totesin että spärdäriä jos tarve vaatii. Lääkäri tokaisi että parempi sitten tosiaan pitää niitä kortsuja siellä piirongin laatikossa ettei vaan pääse enää vahinkoa käymään, kyllä kolme lasta on jo tarpeeksi. Mä olin kans sillon ihan haavi auki, en tajunnut edes sanoa mitään sille.

Mutta siis joo.. tähän palatakseni niin kyllä niiden suusta välillä lipsahtaa yhtä sun toista. Taannoin kuopuksen jälkeen olin lääkärin jälkitarkastuksessa ja kun lääkäri kyseli mitä ehkäisyä käytämme ja totesin että spärdäriä jos tarve vaatii. Lääkäri tokaisi että parempi sitten tosiaan pitää niitä kortsuja siellä piirongin laatikossa ettei vaan pääse enää vahinkoa käymään, kyllä kolme lasta on jo tarpeeksi. Mä olin kans sillon ihan haavi auki, en tajunnut edes sanoa mitään sille.
:O

Rehellisesti sanottuna mä en ymmärrä ihmisiä jotka tekemällä yrittävät lasta saadakseen jompaa kumpaa tiettyä sukupuolta.

Muistan kuinka perhetuttavamme erosi kun he neljännen tytön sai, äiti ilmoitti jos tämäkin on tyttö kyllä hänet kasvatetaan mutta eron miehestä otan.
Ja niin otti eron kun lapsi oli vuoden vanha ja vaihtoikin miestä ja alkoi uudelle miehelle varttumaan ja nyt sai sen pojan.

Minulla oli tyttö ja poika kun kolmatta odotin,
neuvolalääkäri (vanha harppu) tokaisi miksi sinä enään sitten lapsia teet onhan niitä muitakin vaihtoehtoja,sinullahan on jo tyttö ja poika :(
Arvaa vain jäikö hyvä mieli.

vanha juttu. onko tää totta vai keksitkö tän ,kun on tylsää tms ?

^tollaset fiilikset tulee mieleen, kun luen täntyyppisiä juttuja.sorry :xmas:

Tuo on ihan tavallista, oon kuullut monia vastaavia tilanteita. Ystävälleni, jolla oli yksi tyttö ja alkoi melkein heti oottaa toista lasta, oli joku sukulaismies tokaissu että senkö takia noin äkkiä teette toisen että saatte sen pojankin :O Tuntuu olevan varsinkin vanhemmalla polvella se oletus että pitää olla poikakin talossa tai muutenei tuu mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26425667:
Mulla on vahva epäilys siitä, että neuvolatäti ei tiedä mistä ne lapset oikeasti tulee. Hän luulee jopa, että takiainen on eläin/ötökkä ja hiilihydraatti on yhtä kuin pulla.

Seuraavalle kommentoijalle sanot että vielä ei ole pojan aika, kun teillä on tarkoituksena tehdä 7 Lumikkia ja yks kääpiö...

Yhteistyössä