Miksi ei Antabus vaikuta?

• Viestiketjun aloittaja "Ihmettelijä"
  • Ensimmäinen viesti
"Ihmettelijä"
Kertokaas tyhmälle, miten voi olla mahdollista, ettei suun kautta otettava antabus vaikuta? Mies on niitä nyt ottanut, ja ottanut niin että mä olen vieressä. Oon tarkistanut netistä, että tabletti on oikeanlainen, siis ne merkinnät jne. Ja silti jäi eilen kiinni karlja imemisestä tuolla ulkona. Ja käytöksestä päätellen on tissutellut koko ajan, vaikka on antabusta ottanut. Ei mitään näkyvää reaktiota ole ollut. Oon ymmärtänyt, että se ihonalainen kapseli ei välttämättä tehoa, mutta tän suunkautta otettavan piti olla varma?

"Vieras"
Mistäs sen tietää miten lujaa miehen sydän hakkaa, ja mitä muita oireita hänellä onkaan. Toiset pystyy vetämään alkoholia myös antabuksen kanssa. Ei se mikään kahle ole, ihmisen vapaa tahto menee vielä tuonkin "ihmelääkkeen" yli.

Jos haluaa juoda, niin ei sitä antabukset välttämättä pysäytä.

"Aloittaja"
On poretabletti, eli ei sitä noin vain kielen alle laiteta. Kävin päihdelinkin sivuilla lukemassa, että jos sitkeesti juo lisää ekojen oireiden jälkeen ni menis kuulemma reaktio ohi?

haluan tietää
otin tiistain antabuksen ja jos tänää otan kaljan voiko se vaikuttaa vielä koska mulla on antabus joka nielastaan veden kanssa onko kellään kertoo uskaltaako sitä ottaa PARI ILTA OLUTTA

"loulou"
Alkuperäinen kirjoittaja haluan tietää;28175587:
otin tiistain antabuksen ja jos tänää otan kaljan voiko se vaikuttaa vielä koska mulla on antabus joka nielastaan veden kanssa onko kellään kertoo uskaltaako sitä ottaa PARI ILTA OLUTTA
Anteeksi asiaankuulumaton kysymys. Kirjoitustyylistäsi tuli mieleen että oletko kuuro? Ei sillä tietenkään mitään merkitystä todellakaan ole :).

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja haluan tietää;28175587:
Ota lisää antabusta.

Yhteistyössä