Huolisitko vankilassa olleen?

  • Viestiketjun aloittaja Miksi pahikset on hot
  • Ensimmäinen viesti
En ole kiinnostunut rikollisista (miksi ihmeessä olisin?), mutta jos olisin ihastunut minulle sopivaan mieheen ja selviäisi, että hän on istunut vankilassa niin en ole varma mitä tekisin. Tuskin lemppaisin ellei tuomio olisi tullut jostain toista ihmistä loukkaavasta rikoksesta.

Mut jos mä saisin tietää heti alussa et kiinnostava mies on linnakundi niin en mä lähtis mitään virittelemään.
 
hgdg
Ei, sotisi kyllä tosissaan mun arvomaailmaa vastaan. Paitsi jos kyse olisi jostain toisinajattelijasta, joka olisi jossain diktaattorivaltiossa heitetty tiilenpäitä lukemaan ajatustensa takia.
 
Riippuu
Riippuu mistä istunut. Mistään henkirikoksesta tai raiskauksesta tai pedofiliasta istuvaa ollutta en ikinä. Jos istunut maksamattomista sakoista tai jostain pienestä varkaudesta niin ei ongelmaa.
 
"vieras"
Olen huolinut, diilereitä ja yhden "tappajan", siihen aikaan kun itsekin käytin kamaa. Mut ne ajat on ohi ja onneks yksi kunnollinen mies "pelasti" mut. Kaveripiiri meni kokonaan vaihtoon ja -kuulostaa ehkä julmalta, mutta- en halua enää nähdä niitä tyyppejä.

Asuttiin vähän aikaa aika lähellä yhtä exää ja pari kertaa törmäsin siihen, en tiedä tunnistiko mua, mut oli ihan sekasin ja pummas tupakkaa. Nyt istuu taas linnassa (lehdestä luin).
 
juyg
eli kun olisitte seurustelleet jonkun miehen kanssa,jonkun aikaa.ja ehkä rakastuneita ym.ja yht äkkiä saisittekin tietää,että tämä mies on istunut joskus linnassa,mutta nyt parantanut tapansa ni jättäisitte sen.vai kysyttekö heti ekoilla treffeillä,et hei ootko muute ollu istumassa.....
 
vankilamamma
En todellakaan huolisi. Vankilaan on nykyään niin vaikea päästäkin, että "tyhmyyksiä" on täytynyt tehdä aika monta kertaa/vakavia, että vankilan ovi heilahtaa. Tällainen ihminen mies/nainen edustaa niin erilaisia arvoja kuin minä. Luultavasti myös kasvatus ja historia totaalisen erilainen. En voisi arvostaa vankilassa ollutta ihmistä, oli syy sitten vaikka kirjanpitorikos tai murha. Huijareita ja luusereita !
 
  • Tykkää
Reactions: Big Bang Theory

Yhteistyössä