Kunnon nainen, Oletko sinä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Että tämmöttii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Että tämmöttii;26396297:
Elämässä kaikki uusi alkaa avoimesta tutustumisesta. Siitä, että ymmärtää antaa mahdollisuuksia itselleen ja ennen kaikkea toisille. Kunnon nainen ei milloinkaan ole ennakkoluuloinen tuntemattoman miehen suhteen... ---

En! :laugh:

Kosahti jo tässä ensimmäisessä vaatimuksessa. :snotty:

En ole kunnon nainen. En sinun, ja tuskin kenenkään muunkaan miehen määritelmän mukaan. Mutta oman määritelmäni perusteella täysin kunnollinen :D Jos ei tällaisena kelpaa, niin mies ei varmaankaan silloin ole kunnos mies minun mittapuun mukaan :)

Olen ennakkoluuloinen, olen ateisti, en halua emännöidä grillikutsuja, pestä mattoja tai pelata rantalentopalloa bikineissä, en halua asua maalla, enkä halua lapsia.

Määritelmäsi on huvittava ja sen lähtökohdat on kuitenkin aika ulkoatulevia asioita. En ole itse ihan varma vielä kunnon miehen määritelmästäkään. Miten voidaan määritellä kunnon mies tai kunnon nainen kun se on yleistämistä, ei kaikki halua samanlaista elämäänsä. Itselläni on 'kunnossa' tuollainen ulkoinen puoli mitä luettelet, mutta ei se minusta tee niinkään kunnon naista. Naiseuden kokeminen tulee minusta itsestäni sisältä ja kun se huokuu sisältä hyvänä olona niin mies/miehet saavat myös nauttia siitä, näin yleensä ottaen. Se on sitten ihan sama tykkääkö kaikki siitä minun naiseudestani!

"Alkoholia läträävästä satunnaisesta duunarista onkin vuosikymmenten saatossa kehittynyt jo lähtökohdiltaan varsin kelvollinen kumppani; hyvätuloinen insinööri, ahkera mekaanikko tai romanttinen yksityisyrittäjä."

Mua kiinnostaisi tietää, kenestä alkoholilla läträävästä satunnaisesta duunarista on muka jotain tällaista kehkeytynyt? Aika samperin vanha se ainakin on, kun kehitys on kestänyt vuosikymmeniä.

Eli ollakseen kunnon nainen pitää noudattaa jotain 50-luvun vaimon roolia? En myöskään ymmärrä miksi naisen pitää antaa ennen kaikkea muille mahdollisuuksia ja imeisesti vasta toissijaisesti itselleen. Ja jos naine haaveilee jostain lasten ensiaskelista ja sillä niitä lapsia onkkin niin miten se johonkin voi jotain lentistä lähteä tosta vaan pelaamaan niissä biksuissaan? Että kunnon nainen kuitenkin tuosta vaan jättää ne piltit sitten kotiin keskenään kun on aika miellyttää miestä?

Ja mä kun olen kuullut miesten valittavan,että naisten listoja on mahdotonta täyttää, mutta kyllä tää nyt hiukan toisinpäin kääntyi kun miehellä riittää ammatti tuohon kunnollisuuteen..

[QUOTE="vieras";26396400]Aika turha etsiä ns. kunnon naisia tältä palstalta. Yhteiskunnan mätäpaiseita ja miehiään selkään puukottavia tyhjäpäitä täällä pyörii päivä päivältä.[/QUOTE]

No ilmankos sä viihdyt täällä joka päivä.

Voi perse, meillä ei asu yhtäkään kunnon ihmistä, ei miestä eikä naista (olisikohan noilla lapsiraukoilla vielä toivoa...?) :D
Mä kiroilen, pystyn juomaan ton miehen joka meillä asuu pöydän alle, olen ateisti, tatuoitu (ja näkyvästi) ja haisen paskalle suurimman osan ajasta... ja siltikin kykenen rakastamaan lapsiani enemmän kuin itse elämää, kelpaisin monellekin miehelle (miksi tarvisi kelvata kaikille?) ja pidän itsestäni ja elämästäni juuri tällaisena. I´m so bad :D

muoks* eipähän tarvii vanhainkodissa harmitella hukkaan heitettyä elämää jonkun kynnysmattona :whistle:

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä