Mie olen Saariselällä ollut talvisesonkina töissä ja siellä tapas paljon julkisuuden henkilöitä, nykyään taitaa Levi ja Ruka vetää enemmän puoleensa.Levillä työskennelleenä monia iskelmätähtiä, kansanedustajia jne. Jutellut olen Janne Hurmeelle, Elastiselle, Kapasiteettiyksikön jollekin tyypille, Katri Helenalle, Janne Tulkille. Messuilla ja muissa tapahtumissakin törmäillyt milloin kehenkin julkkuun, ei näitä kaikkia voi muistaa.
Ulkomaalaisista Stevie Wonderin ihan kosketusettäisyydeltä baarissa. Oli mieletön hetki. Ja olihan noita muitakin julkkuja Cabossa.
No piru mäkihyppääjät ainakin unohtuivat eli jutellut Thomas Morgernsternin, Andreas Koflerin ynnä muiden itävaltalaisten kanssa, Matti Nykäselle, Matti Hautamäelle jne.
Onhan noita.
Juu on tästä jo useampi vuosi, kun minä Levillä olin (2005). Mutta samat iskelmätyypit ne suunnilleen niitä ravinteleita kiertää. Tuli mieleen täällä mainituista, että Isto Hiltunen on asunut meijän naapurissa ja Voutilaisen Lauralle olen myös tarjoillut (se keikka ei mennyt ihan putkeen ). Täällä kaupungilla näkkee vain lähinnä Sipe Santapukkia, Wilson Kirwaa ja paikallisia muita vaikuttajia. Tehiksen poikia tuli silloin aikoinaan bongailtua (etenkin Mattia) ja sitä Lemonator-Lassea ja Pelkosen Jaanaa.Mie olen Saariselällä ollut talvisesonkina töissä ja siellä tapas paljon julkisuuden henkilöitä, nykyään taitaa Levi ja Ruka vetää enemmän puoleensa.
No todellakin. 10 vuotta oon tehnyt töitä ohjelma-alalla niin joka toinen vastaantuleva kai jonkun sortin "julkkis" on =)En jaksa luetella. lälläällääää.
Oletko Ivalosta tai lähistöltä kotosin?Osa sukulaisia ja osa tuttuja, muutama joiden kanssa vaihtanut muutaman sanan.
Mutta laitan muutaman jotka tuli heti mieleen.
Anni-Kristiina Juuso (näyttelijä)
Susanna Tervaniemi (ex missi)
Ezkimo (muusikko)
Maria Lund (muusikko)
Vesku Loiri (muusikko/näyttelijä)
Elastinen (muusikko)
Lasse Hoikka (muusikko)
Amok (muusikko)
Renne Korppila (muusikko)
Loordi (muusikko)
Antti Tuisku (muusikko)
Joona Jalkanen (muusikko)
Melkein unohtui Artsi ja Johanna
Olen seurustellut muusikon kanssa nuorenpana niin sieltä olen tavannut aika paljon suomalaisia muusikoita, en kaikkien nimiä edes muista enään.