keitä julkkiksia olet tavannut?

• Viestiketjun aloittaja "jänis"
  • Ensimmäinen viesti
Meillä kylässä on käynyt Awa.
Poika pelasi ennnen jalkapalloa, niin samassa joukkueessa pelas Rahkamo-Kokko perheen Max poika.
On noita muitakin :) mut mainittakoon vielä, että pummin kerran kyydin helsingin keskustasta itäkeskukseen Klaus Thomanssonilta :D

"joku"
Makuuhuoneen puolella parit villeinä nuoruusvuosina, mutta ei niistä sen enempää.

Samassa suihkussa (no okei, eri suihkuissa oltiin ja kuntosalilla) useampaan kertaan oon ollut Mira Luodin kanssa Pmmp:sta :) Niin ja hänen nykyinen aviomiehensä on yrittänyt suudella minua!

"joku"
[QUOTE="joku";26396029]Makuuhuoneen puolella parit villeinä nuoruusvuosina, mutta ei niistä sen enempää.

Samassa suihkussa (no okei, eri suihkuissa oltiin ja kuntosalilla) useampaan kertaan oon ollut Mira Luodin kanssa Pmmp:sta :) Niin ja hänen nykyinen aviomiehensä on yrittänyt suudella minua![/QUOTE]

HUOM! Mira Luoti ja aviomies EIVÄT olleet silloin vielä yhdessä!!!! Ennen heidän suhdettaan tapahtui siis tämä suuteluyritys!

Aries 78
Osa sukulaisia ja osa tuttuja, muutama joiden kanssa vaihtanut muutaman sanan.
Mutta laitan muutaman jotka tuli heti mieleen.
Anni-Kristiina Juuso (näyttelijä)
Susanna Tervaniemi (ex missi)
Ezkimo (muusikko)
Maria Lund (muusikko)
Vesku Loiri (muusikko/näyttelijä)
Elastinen (muusikko)
Lasse Hoikka (muusikko)
Amok (muusikko)
Renne Korppila (muusikko)
Loordi (muusikko)
Antti Tuisku (muusikko)
Joona Jalkanen (muusikko)
Melkein unohtui Artsi ja Johanna
Olen seurustellut muusikon kanssa nuorenpana niin sieltä olen tavannut aika paljon suomalaisia muusikoita, en kaikkien nimiä edes muista enään.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Aries 78
Levillä työskennelleenä monia iskelmätähtiä, kansanedustajia jne. Jutellut olen Janne Hurmeelle, Elastiselle, Kapasiteettiyksikön jollekin tyypille, Katri Helenalle, Janne Tulkille. Messuilla ja muissa tapahtumissakin törmäillyt milloin kehenkin julkkuun, ei näitä kaikkia voi muistaa.

Ulkomaalaisista Stevie Wonderin ihan kosketusettäisyydeltä baarissa. Oli mieletön hetki. Ja olihan noita muitakin julkkuja Cabossa.

No piru mäkihyppääjät ainakin unohtuivat eli jutellut Thomas Morgernsternin, Andreas Koflerin ynnä muiden itävaltalaisten kanssa, Matti Nykäselle, Matti Hautamäelle jne.

Onhan noita.
Mie olen Saariselällä ollut talvisesonkina töissä ja siellä tapas paljon julkisuuden henkilöitä, nykyään taitaa Levi ja Ruka vetää enemmän puoleensa.

No nyt hätäisellään mieleen tulevista jutellut olen ainakin Laura Voutilaisen, Katriina Tavin, Jaana Saarisen, Juha Tapion, BB-Hennan ja Satu Pentikäisen kanssa.

Nähnyt olen niin monia etten varmaan kaikkia edes muista mutta Johanna Tukiainen Artonsa kanssa, Tarja Halonen, Madonna (alle 10m päästä;)), Sauli Niinistö (törmäsin häneen, ihan kirjaimellisesti :D), useita salkkari-tähtiä, Ruotsin kuningasperhe...

Kyllähän kaupungilla näkee vaikka ketä; ihan viimeisimmin taisin nähdä Jasper Pääkkösen yhdessä kuppilassa ja viime viikolla duunissa näin Sipe Santapukin.

Oon myös tavannut mm. Ruotsin kuninkaalliset, Tasavallan presidenttejä, Suomen KultaLeijona joukkueen, Jon Bon Jovin, sir Roger Mooren, Conan o Brianin, Dalai Laman ja vaikka sun muita julkkiksia :D

Työni puolesta tapaan jatkuvasti erilaisia julkisuuden ihmisiä kuten esimerkiksi nykyinen ja joku edellinenkin presidenttimme ja itänaapurimme presidentti muun muassa ovat joukossa.

Aika paljon kyseessä ovat talouden ja politiikan julkisuudessa paljon olevat ihmiset, mutta myös esim. kulttuurielämän ihmisiä.

Mie olen Saariselällä ollut talvisesonkina töissä ja siellä tapas paljon julkisuuden henkilöitä, nykyään taitaa Levi ja Ruka vetää enemmän puoleensa.
Juu on tästä jo useampi vuosi, kun minä Levillä olin (2005). Mutta samat iskelmätyypit ne suunnilleen niitä ravinteleita kiertää. :) Tuli mieleen täällä mainituista, että Isto Hiltunen on asunut meijän naapurissa ja Voutilaisen Lauralle olen myös tarjoillut (se keikka ei mennyt ihan putkeen :D). Täällä kaupungilla näkkee vain lähinnä Sipe Santapukkia, Wilson Kirwaa ja paikallisia muita vaikuttajia. Tehiksen poikia tuli silloin aikoinaan bongailtua (etenkin Mattia) ja sitä Lemonator-Lassea ja Pelkosen Jaanaa.

Viime aikoina en ole muistaakseni bongannut kettään julkkista. Taitaa olla sitten salppurin kisan viimeisimmät, kun bongasin Simon Ammanin juoksemassa rautsikalla. :)

hm564
Mika Myllylä, Juice, Leevi and the Leavings jäsenet, Apulanta jäsenet, Stalingrad Cowgirls jäsenet (useammankin kerran).. On noita lisääkin mutten oikein muista kaikkia... Isoin juttu on ollut se kun olen Leif Wagerin seurassa istunut äitini kanssa, Leif Wagerin autossa ja ajoimme hienoon ravintolaan syömään ja sen jälkeen katsomaan muotishowta. Tämä tapahtui ulkomailla jo vuosia sitten. :)

"vieras"
[QUOTE="pop";26395088]Kerran baarissa itäsuomessa tapasin ilmeisesti sen aikaisen suomen jääkiekkomaajoukkueen, mutta kuten muitakaan julkimoita, en yhtään heitä tuntenut. Kun sitten yksi näistä kavereista kiilasi jonoss huomaamattaan mun ohi ja sanoin asiasta, se tokaisi mulla klassisesti et "tiedäksä kuka mä oon", johon minä vähemmän viisaasti ja ihan aidolla hämmästyksellä että "en, tiedäksä sä sit kuka mä oon?" Kun kaveri saapui baariin ja kertoi mulle ketä ne on, inan hävetti, nykyään naurattaa. Nauratti sitä kiekkoilijaakin muuten, ja sain paikkani jonossa takas...[/QUOTE]

Olisin kysynyt samoin, vaikka olisin tunnistanutkin :)

"vieras"
En taida mäkään jaksaa luetella. Niitä näkee tai tapaa päivittäin... kaupan kassajonossa, baareissa, kirppareilla tai ihan vaan kadulla talsimassa. Näiden suomalaisten lisäksi olen tavannut esim. Bruce Dickinsonin ja Kirk Hammetin, mutta lukuisia muitakin.

ge
Sean Conneryn :p
Ja vaihtanut pari sanaa prinssi Charlesin kanssa.
Obaman ajamassa autolla
edellinen Paavi myös papamobiilissaan
Suomalaisia "julkkisia" en laske miksikään oikeasti tunnetuiksi ihmisiksi. No Ahtisaari on nobelistina ehkä ainut ja pari kertaa hän ollut samassa lentokoneessa.

tiina lymi, pmmp:n paula ja ukkonsa lauri, jenni vartiainen, elastinen, iso h, vappu pimiä hmmh tos nyt ainaki noi muutama jotka mun kassalla on käynyt/jotain vähän puhuttukin. sit en kuollakseni muista mikä tän yhen näyttelijän nimi on joka kans usein oli kassallani, näytteli pää osaa siinä sooloilua leffassa ja oli hetken salkkareissakin. sit jotain kansanedustajia on myös tullut nähtyä mutta ei ne hirveen "julkkiksia" ole :D

"vieras"
Osa sukulaisia ja osa tuttuja, muutama joiden kanssa vaihtanut muutaman sanan.
Mutta laitan muutaman jotka tuli heti mieleen.
Anni-Kristiina Juuso (näyttelijä)
Susanna Tervaniemi (ex missi)
Ezkimo (muusikko)
Maria Lund (muusikko)
Vesku Loiri (muusikko/näyttelijä)
Elastinen (muusikko)
Lasse Hoikka (muusikko)
Amok (muusikko)
Renne Korppila (muusikko)
Loordi (muusikko)
Antti Tuisku (muusikko)
Joona Jalkanen (muusikko)
Melkein unohtui Artsi ja Johanna
Olen seurustellut muusikon kanssa nuorenpana niin sieltä olen tavannut aika paljon suomalaisia muusikoita, en kaikkien nimiä edes muista enään.
Oletko Ivalosta tai lähistöltä kotosin?

Yhteistyössä