keitä julkkiksia olet tavannut?

• Viestiketjun aloittaja "jänis"
  • Ensimmäinen viesti
Nämä tavannut ja jutellut
Pate Mustajärven, Linda Lampeniuksen, Yön Ollin, Saku Koivun, Teemu Selänteen, Jonnan Nylon Beatista, Jani Sievisen, Mato Valtosen, Riki Sorsan, Lauri Nurksen, Vesa-Matti Loirin, Timo Koivulan...en muista keitä muita.

Nämä tavannut ja jutellut
Alkuperäinen kirjoittaja Nämä tavannut ja jutellut;26394578:
Pate Mustajärven, Linda Lampeniuksen, Yön Ollin, Saku Koivun, Teemu Selänteen, Jonnan Nylon Beatista, Jani Sievisen, Mato Valtosen, Riki Sorsan, Lauri Nurksen, Vesa-Matti Loirin, Timo Koivusalon...en muista keitä muita.
Eikä Koivula :D.

"Vieras"
Tulee mieleen ainakin Hjallis, Helena Karihtala, Helena Lindgren, Anna-Leena Härkönen, Suvi Miinala, Annelli Saaristo, Anna-Kaisa Hermunen.
Kirkaa ja Andy MacCoyta näin usein kun asuin samoilla kulmilla.

"hop"
Tarja Halosen, Pate Mustajärven, Juice Leskisen, yhden nimeä en muista sitten millään tähän hätään...

Onhan noita varmaan vastaan kävellyt montakin, mutta mä en tunnista juuri yhtään julkkiksia.

Levillä työskennelleenä monia iskelmätähtiä, kansanedustajia jne. Jutellut olen Janne Hurmeelle, Elastiselle, Kapasiteettiyksikön jollekin tyypille, Katri Helenalle, Janne Tulkille. Messuilla ja muissa tapahtumissakin törmäillyt milloin kehenkin julkkuun, ei näitä kaikkia voi muistaa.

Ulkomaalaisista Stevie Wonderin ihan kosketusettäisyydeltä baarissa. Oli mieletön hetki. Ja olihan noita muitakin julkkuja Cabossa.

No piru mäkihyppääjät ainakin unohtuivat eli jutellut Thomas Morgernsternin, Andreas Koflerin ynnä muiden itävaltalaisten kanssa, Matti Nykäselle, Matti Hautamäelle jne.

Onhan noita.

Viimeksi muokattu:
Sangria
[QUOTE="jänis";26394644]kuka on jani hurme? :eek: tarkoitatko janne hurmetta?[/QUOTE]

Jani hurme, jääkiekkoilija. Pelaa muistaakseni nhl:ssä. Silloin ku mä näin sen oli tepsin maalivahtina.

"pop"
Kerran baarissa itäsuomessa tapasin ilmeisesti sen aikaisen suomen jääkiekkomaajoukkueen, mutta kuten muitakaan julkimoita, en yhtään heitä tuntenut. Kun sitten yksi näistä kavereista kiilasi jonoss huomaamattaan mun ohi ja sanoin asiasta, se tokaisi mulla klassisesti et "tiedäksä kuka mä oon", johon minä vähemmän viisaasti ja ihan aidolla hämmästyksellä että "en, tiedäksä sä sit kuka mä oon?" Kun kaveri saapui baariin ja kertoi mulle ketä ne on, inan hävetti, nykyään naurattaa. Nauratti sitä kiekkoilijaakin muuten, ja sain paikkani jonossa takas...

• Tykkää
Reactions: Fortune
En aikoihin ketään. Kenenisa Bekelen kanssa söin joitain vuosia sitten muutamana päivänä aamupalaa samassa ravintolassa (toivoin aina ehtiväni ennen sitä, koska tykättiin samasta pöydästä :) ). Kimmo Kapasen kanssa olin yhdellä kurssilla muutama vuosi sitten, tosin en kyllä tiedä, lasketaanko julkkikseksi.

Joskus vuosia sitten Joonas Hytönen (vai mikä se nyt on) häiriköi minun junamatkaani kailottamalla hirveän kovalla äänellä puhelimeensa. En edes tiennyt silloin, kuka on kyseessä, piti koulussa netistä selvittää. Julkkikseksi ymmärsin siitä, kun pari pikkutyttöä kävi pyytämässä siltä nimmarin.

Nämä ensimmäisenä tulevat mieleen.

[QUOTE="jassåå";26395251]Miten niin yllättäen, soitatko siinä bändissä?[/QUOTE]

Melkein :D. Sanotaanko, että suhteellisen monella keikalla on tullut käytyä tässä vuosien varrella. Yllätyin itsekin, kun tässä keväällä joskus liput laskin.

Yhteistyössä