Nämäkin ovat hyväksyttyjä nimiä lapselle

• Viestiketjun aloittaja "Minttu"
  • Ensimmäinen viesti
"Äiti42v"
[QUOTE="Minttu";26392604]Tytöille: Katrilli, Shakira, Typy, Kleopatra, Kalevatar, Floora ja pojille: Rambo, Obelix, Miekka, Zorro, Hiawatha, Ridge, Zeus, Teho, Vartti, Tex..[/QUOTE]

en tajua typeriä vanhempia, jotka antavat lapsellensa ulkomaalaisen nimen, vaikka ovat itse suomalaisempia kuin rantasauna ja kaljapullo.

• Tykkää
Reactions: tanjuska<3
"vieras"
[QUOTE="Äiti42v";26392649]en tajua typeriä vanhempia, jotka antavat lapsellensa ulkomaalaisen nimen, vaikka ovat itse suomalaisempia kuin rantasauna ja kaljapullo.[/QUOTE]

Ai niin kuin Kalevatar :D

"vieras"
[QUOTE="Minttu";26392604]Tytöille: Katrilli, Shakira, Typy, Kleopatra, Kalevatar, Floora ja pojille: Rambo, Obelix, Miekka, Zorro, Hiawatha, Ridge, Zeus, Teho, Vartti, Tex..[/QUOTE]

Mä tunnen yhen flooran, tehon ja 2verttiä.. en osaa ajatella niitä mitenkään outoina niminä.

"vieras"
Häh, Kalevatar? Kanteletar? Vähänkö olisi vaikea käytössä :D

"Kanteletar, taasko vedit kissaa hännästä!? Kalevatar, syömään!"
Kutsumaniminä olisivat Kantsu ja Kale :D

Kavereillani on Santeri-poika, jota on AINA kutsuttu Santuksi. En ymmärrä, miksei pojan nimi olisi voinut olla Santtu, sillä Santeria ei käytä edes opettajat koulussa.
Samoin tiedän Eveliinan, jota on kutsuttu vauvasta lähtien aina vain Eveksi.

"vieras"
[QUOTE="huh";26392841]Karmeimmat noista on Rambo, Zorro ja Typy. Miettikää, jos se Rambo on teininä tosi hintelä lukutoukkatyyppinen poika. :D[/QUOTE]

Ja Typy on 150 kg painava kuulantyöntäjä :D Oisko Hento kans kiva nimi tollaselle kuulantyöntäjäneidolle, Hento-Typy =)

dfgdfg
Mun mummin kolmas nimi oli Aallotar =)

Pari kesää sitten rannalla joku nainen huuteli Herkkua. Luulin että kyse jostain koirasta kunnes sitten alltojen keskeltä tepasteli Herkku-poika jolle äiti totesi "Hercules, pitää tulla heti kun äiti pyytää". Hercules oli vitivalkoinen ja todella laiha poika...

Yhteistyössä