Saako muuten vesipiput tuoda Suomeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26385188]suksi nyt jo vittuun täältä!![/QUOTE]

Jos Mexicoon tulee lunta niin aika luonnon ihme tapahtu sitten, myös sukset varma vaikea heti saada, kun ei täällä ainakaan nyt näitä oo myynnissä. Mutta täällä on kokkelilla saa sukseta jos rahaa on ja kun rahaa on niin hevosellakin pääse ja kun vielä joutu olemaan huume mafioson kanssa tekemisessä, niin sukseminen ei proplema anymore;)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: Mummeliisa
[QUOTE="vieras";26385223]Pieni pyyntö:
Jää sinne!!![/QUOTE]

Mihin tarkaan? Miks pieni pyyntö? En mä niin helpolla mee pienellä pyynnöllä.... pakko olla iso pyyntö ja yhdessä päätetävissä:mad:

drugs.JPG

Mä en oikein ymmärrä miten hakeutuu tänne koko ajan kertomaan kaikki asiat. Siis eikö siellä pitäis nauttia siellä olosta, tutustua ihmisiin, seurustella miehen kanssa ja tutustua kulttuuriin. Eikä koko ajan hengata kaksplussassa. Ei tajua.
Ehdit tätä tekemään sitten Suomessakin. Päivitätköhän fb stat myös näin usein.
Ja normisti kai sitä ystävien kanssa rupattelisi kaikesta, kysyisin mielipidettä itsestään välittäviltä kavereilta, eikä väkisin hae konflikteja täältä.

Mä en oikein ymmärrä miten hakeutuu tänne koko ajan kertomaan kaikki asiat. Siis eikö siellä pitäis nauttia siellä olosta, tutustua ihmisiin, seurustella miehen kanssa ja tutustua kulttuuriin. Eikä koko ajan hengata kaksplussassa. Ei tajua.
Ehdit tätä tekemään sitten Suomessakin. Päivitätköhän fb stat myös näin usein.
Ja normisti kai sitä ystävien kanssa rupattelisi kaikesta, kysyisin mielipidettä itsestään välittäviltä kavereilta, eikä väkisin hae konflikteja täältä.

No kun en voi liikua niin paljon, olin liikellä tänään 12tuntia, annan mulle välillä istua... olla täällä, olla skypessä lasten kaa, tarkista postin ja miehen työasiat:O

Alkuperäinen kirjoittaja Todennäköisesti saa;26385244:
Kun tultiin egyptistä niin osalla oli käsimatkatavaroissa koneessa vesipiipuja.

Meijän varma pakko soittaa Klm:iin:), kun tuntu täällä säännöt on aikamoiset, siks pakko kysyä kun en tiedä

[QUOTE="vieras";26385263]OMG, sä hoidat miehesi työasiatkin sitten nykyään?En kyl uskaltas ukkosi firmaa palkata...varmaan keikkaapukkaa...[/QUOTE]

olisin hoitanut jos olisin ymmärtänyt rakennusasioista:(

[QUOTE="vieras";26385313]öööö, miksi tarkastan sun MIEHEN työasiat? Varmistatko että ukolla on töitä ja rahaa ettei tarvitse laittaa vaihtoon???[/QUOTE]

Missä oli kirjoitettu että mä tarkistan? Mä en kyllä tee siitä, mutta me tehdään sen yhdessä;)

[QUOTE="vieras";26385337]Voin kuvitella kun sä siel kaulimen kanssa uhkailet ukkoasi "Nyt näytät paljon sun firmasi viel tuottaa????"[/QUOTE]
Siis oikeasti, oletko sä tosissaan? Mä en tajua mikä teitä vaiva oikein... mutta täällä on niin hullua touhua

Yllättäen suurin osa vastauksista ei liity otsikkoon mitenkään..

Kyllä saa vesipiipun tuoda suomeen, mutta ainakin joskus sanottiin että ei niitä metalliosia käsimatkatavaroihin. Pelkästään lasiosat kannattaa ottaa hyvinpakattuna käsimatkatavaroihin, etteivät mee rikki.

Yllättäen suurin osa vastauksista ei liity otsikkoon mitenkään..

Kyllä saa vesipiipun tuoda suomeen, mutta ainakin joskus sanottiin että ei niitä metalliosia käsimatkatavaroihin. Pelkästään lasiosat kannattaa ottaa hyvinpakattuna käsimatkatavaroihin, etteivät mee rikki.

Mä just mietin että kannattako meijän ostaa joku muovi, kun meille matkatavaroihin tulee muutakin missä on lasia jonkin verran:)

[QUOTE="jaa";26385396]vesi piippuja saa suomestakin...[/QUOTE]

Mä tiedän ja näin, mutta ei siellä ole noin erikoisia kuin täällä:) ja ne tulee ihan sisustukseen, no ehkä kokeillankin, jos joku party ja muuta haluavat

Yhteistyössä