V
Venakko Milanna
Vieras
tarkoitus 2 tai 3 tuoda, kun ei se mikään huumeiden laite ainakaan oo vai pitävätkö siitä huumeina? Täällä vaan niin kauniit vesipiput myynnissä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä en oikein ymmärrä miten hakeutuu tänne koko ajan kertomaan kaikki asiat. Siis eikö siellä pitäis nauttia siellä olosta, tutustua ihmisiin, seurustella miehen kanssa ja tutustua kulttuuriin. Eikä koko ajan hengata kaksplussassa. Ei tajua.
Ehdit tätä tekemään sitten Suomessakin. Päivitätköhän fb stat myös näin usein.
Ja normisti kai sitä ystävien kanssa rupattelisi kaikesta, kysyisin mielipidettä itsestään välittäviltä kavereilta, eikä väkisin hae konflikteja täältä.
Alkuperäinen kirjoittaja Todennäköisesti saa;26385244:Kun tultiin egyptistä niin osalla oli käsimatkatavaroissa koneessa vesipiipuja.
No kun en voi liikua niin paljon, olin liikellä tänään 12tuntia, annan mulle välillä istua... olla täällä, olla skypessä lasten kaa, tarkista postin ja miehen työasiat:O
olisin hoitanut jos olisin ymmärtänyt rakennusasioista![]()
Missä oli kirjoitettu että mä tarkistan? Mä en kyllä tee siitä, mutta me tehdään sen yhdessä![]()
Yllättäen suurin osa vastauksista ei liity otsikkoon mitenkään..
Kyllä saa vesipiipun tuoda suomeen, mutta ainakin joskus sanottiin että ei niitä metalliosia käsimatkatavaroihin. Pelkästään lasiosat kannattaa ottaa hyvinpakattuna käsimatkatavaroihin, etteivät mee rikki.