Toimeentulotuen maksusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Jos päätöksessä lukee maksetaan hakijan tilille 1.6 niin tarkoittaako se nyt sitä että raha on tuon päivän aikana nostettavissa tililtä vai että se syötetään maksuun tuolloin ja raha näkyy tilillä 1-2 pankkipvän kuluttua?Tuossakin on nyt tuota tulkinnan varaa ja ainakaan vielä ei näkynyt tilillä.

[QUOTE="huoh";26377397]Menisit oikeisiin töihin niinkuin kunnon ihmiset niin voisit tienata itse rahasi eikä tarvitsisi kupata niitä meidän veronmaksajien selkänahasta.[/QUOTE]

tiesitkö että MONI työssäkäyväkin joutuu käymään sossussa. Jos on pieni palkka tai tekee osa-aikatyötä niin rahat eivät riitä normi elämiseen. työssäkäynnistä on aina enemmän kuluja kuin kotonaolosta

[QUOTE="huoh";26377397]Menisit oikeisiin töihin niinkuin kunnon ihmiset niin voisit tienata itse rahasi eikä tarvitsisi kupata niitä meidän veronmaksajien selkänahasta.[/QUOTE]

Valitettavasti työsuhteeni alkaa vasta heinäkuun alusta eikä heti tänään valmistujaisjuhlan jälkeen,lisäksi olen tehnyt töitä koko ajan opiskelun ohella joten anteeksi nyt kauhean paljon...