Mistä kaikesta olette valittaneet naapureillenne/tekisi mielenne valittaa?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Entisessä asunnossa kerran seinänaapurille, joilla oli karaoke-iltamat. Lue yölaulajaiset,
tai pikemminkin yöhuutaajaiset/ maukujaiset. Seurue oli suurehko ja volyymi valtaisa
ja äänten yhteensointuuvuus olematon, tuskaa korville ...ja meidän kirjahyllyn kaikki tavarat pomppivat musiikin voimasta.

Muuten en ole valittanut. Meistä on valitettu aikoinaan, entinen naapuri, joka valitti kaikesta. Siitä, että asunnossa kävellään, vedetään vessaa, kuljetaan rappusia, pilkotaan vihanneksia, saunotaan.. jne.
 
voisin valittaa
siitä, että ei osata lajitella jätteitä. Onko niitä pusseja nakattava lähimpään laatikkoon? Tekee itse aivan turhaa työtä kun jollekin on liian vaikeaa opetella lajittelu.
 
"hmm"
pitäisi kai valittaa, kolme viikkoa ollaan asuttu tässä asunnossa ja joka.ikinen.yö naapurin pariskunta selvittelee välejään karjumalla ja kiljumalla.. muutenkin tuntuvat nukkuvat päivät ja valvovan yöt, imurointi yms tapahtuu aina puolenyön jälkeen. kaikenlisäksi naikkonen on hivenen tuhdinpuoleinen ja kävelee melko hurjalla kanta-astunnalla...
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26376612:
Haluaisin valittaa siitä lyhyestä leopardikuvioisesta aamutakista, jossa naapurin äijä patsastelee pihalla kun tulen postilaatikolta :|
oletko kokeillut antaa hänelle jonkinlaista sanallista palauttetta asiasta. Tyyliin käheällä äänellä ... krrrrrr, miten komea leopardi siinä seisokaan ja kutitella leuan alta.

( sori, mä olen tosi väsynyt vaihteeksi. )
 
Tässä talossa ei oo kukaan valittanut mistään.
Mua kyllä kiinnostais kysyä yläkerran pariskunnalta mitä ne tekee iltaisin?
Keilaa, vaihtelee järjestystä huonekaluille vai mitä ihmettä.
Uskon myös että niillä on sellainen golfmatto ja ne harkkaa sillä äänistä päätellen.

Mikään näistä ei tosiaan häiritse- äänet on vaan hassuja.
 
[QUOTE="hmm";26376410]Pilvenpoltosta. Haju tulee rappuun ja muihin asuntoihin.[/QUOTE]

Oletko siis itse valittanut tästä vai saanut valituksia?

Me ollaan saatu valitusta karkailevasta ponista.

Mä olen valittanut (lue: huutanut. Se huusi kyllä takasin. :D) naapurille, kun se oli käynyt kaatamassa paskaa syyttömän mieheni niskaan mun ponin karkailuista (tasan tarkkaan tiesi kuka siitä oli vastuussa, kun sen omakin hevonen oli meidän tallissa).

Ai niin. Saatiin me asuntolassa noottia siitä, kun pelattiin mölkkyä puolilta öin käytävällä.
 
oletko kokeillut antaa hänelle jonkinlaista sanallista palauttetta asiasta. Tyyliin käheällä äänellä ... krrrrrr, miten komea leopardi siinä seisokaan ja kutitella leuan alta.

( sori, mä olen tosi väsynyt vaihteeksi. )
Hyi. Yök.

Kyseinen naapuri herättää muutenkin puistatuksia, eikä niitä hyvänlaisia :snotty: Joudun sulkemaan ikkunan, kun naapuri puhuu pihalla, ääni aiheuttaa minussa pahoinvointia :ashamed:
 
Valitin kerran yhdestä naapurista, joka talutti kissaansa ja käytti tämän virtsalla hiekkalaatikolla ja ulostamassa keinun alla.

Toinen josta valitin oli alkkis mies joka tupakoi sisällä ja tuuletti siksi pitkin päivää. No tupakansavu sitten kulkeutui meidän asuntoon ja aiheutti minulle pahoja migreenikohtauksia. Hetkeksi helpotti kun suostui pitämään ikkunansa kiinni, mutta tuota iloa kesti vain pari viikkoa. Itse ei voitu pitää ikkunaa auki, kun sisällä oli talvella muutenkin vain 16 astetta lämmintä.

Itse ei saatu koskaan valituksia ja nyt asutaankin ok talossa. Täällä ei ole koskaan tarvinnut valittaa kenestäkään. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26376708:
Hyi. Yök.

Kyseinen naapuri herättää muutenkin puistatuksia, eikä niitä hyvänlaisia :snotty: Joudun sulkemaan ikkunan, kun naapuri puhuu pihalla, ääni aiheuttaa minussa pahoinvointia :ashamed:
:hug:
uskon, että edes jollain tasolla tiedän miltä sinusta tuntuu. Ne hirviönaapurit tässä vuosia sitten saivat kanssa kuvotusreaktion aikaan, vain siksi, että istuivat takapihallaan ja puhuivat.
 
Toi seinänaapuri vois muuttaa jonnekin korpeen. Asutaan paritalossa ja on vallannut koko alueen miten lystää, valittaa jos en tee hänen mielestää tarpeeksi lumitöitä talvisin ja vinkuu milloin mistäkin. Viime kerralla kun tuli soittamaan ovikelloa ja alkoi taas huutaa jostain, haistatin paskat ja vetäisin oven kiinni. Nyt onkin mennyt mukavasti jo 4kk sen jälkeen ettei oo tarvinnut kuunnella sitä.
 
"teajohanna"
25 vuotta sitten ylioppilaskylässä valitin ylimmän kerroksen asukkaalle, joka tiputti tumppeja parvekkeeltaan - mistä ne päätyivät meidän etuoven eteen. Valitus ei auttanut. Meille tuli sitten vauvakin, ja tumpit vain tipahtelivat, vaikka vauva nukkui vaunussa siinä meidän etuoven vieressä. Sain siepit, keräsin tumpit pussiin ja vein ne sinne yläkertalaisen postiluukusta sisään. Tätä ei tarvinnut tehdä kuin kerran: tumpit loppuivat.

En valittanut keskikerroslaisen (meidän yläkerrassa hänkin) jalkapallokiljunnasta, vaikka se kyllä vähän haittasi meidän iltanukutuksia. Mutta vähän teki mieli valittaa.

Sitten toisessa asunnossa valitin kerran yläkertalaiselle koko yön kestävistä bileistä, joissa musiikki soi niin että saatiin nauttia siitä kaikki. Yläkertalainen totesi silmät väsyneinä, että oli heidän yläkerrasta se soitto. No kiipesin sitten sinne, ja annoin tulla sydämen kyllyydestä. Siellä oli semmoinen hevarijätkä tatskoineen, mutta oli kauheen pahoillaan ja anteeksipyyteleväinen, oli juuri muuttanut jostain maalta eikä tajunnu että seinät on niin ohkaset.. Toista kertaa ei kuulunu sieltä mitään.
 
yhyy
Voisin valittaaa naapurin voikukista jotka rehottaa niiden takapihalla...,
samoin nuorison tupakantumpeista joita missä sattuu, ja pikkulapset niitä kerilee...,
ja nurmikolle ajosta...
 
6371
[QUOTE="vieras";26375725]Entä mistä olette itse saaneet valituksia?

Mun tekisi mieleni valittaa yläkerran naapureille, kun lapset aloittavat aikaisin aamusta juoksemisen ja tavaroiden tiputtelun lattialle... Kuuluu kaamea kolina suoraan mun makkarin kohdalle.

Itse olen saanut valituksen kovaäänisestä riitelystä *nolo*[/QUOTE]

Mä en ole tainnut saada valituksia mistään. Asutaan siis omakotitalossa. Vieressä asuu tosin niin stereotyyppinen white trash-perhe, että huhhuh. Monesti ovat yökausia jumpsuttaneet jotain ysäripoppia pihallaan ja istuvat patiolla yhdessä ihan pienten lasten kanssa ympärikännissä, öristen ja riidellen ja mölyten. Perheellä on äkäinen saksanpaimenkoira narussa pihan perällä, siellä se vaan murisee kaikille ohikulkijoille eikä pääse ikinä lenkille. Olen tehnyt eläinsuojeluvalvojillekin ilmoituksen mutta eipä ollut apua.
 
neighbours from hell
En ole ikinä valittanut mistään naapureille, mutta aikoinaan olin itse se kauhunaapuri, joka piti usein pari vuorokautta jatkuvia bileitä hirveällä porukalla. Häädön olen saanut useammastakin asunnosta bileiden takia, mutta ei se tahtia haitannut - eikun uutta kämppää vain etsimään. Tätä erittäin holtitonta elämää jatkui useita vuosia, kunnes tulin vahingossa raskaaksi ja lopetin juomisen ynnämuut paheet. Nykyään näin perheenäitinä olen todella tyytyväinen, ettei nykyisissä naapureissani ole kaltaisiani "hälläväliä"-tyyppejä. Oikein hävettää käytökseni silloin!
 

Yhteistyössä