Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Monot jalassa tulee heti kultturellimpi olo.
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26372507:Mun mielestä stereot toimii paremmin. Tapellaanko? :stick:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26372507:Mun mielestä stereot toimii paremmin. Tapellaanko? :stick:
Kyllä. Ei perusteluita.(ikinä en oo osannu perustella mitään)
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26372476:Voitko kertoa minulle miksi?
En. Kohtaamiseen ja uudistumaan kykenemätön kulttuuri on dekaadenssia kohti kulkeva ja sen kautta ehkä onneksikin kuoleva kulttuuri.
Niin noh, eikö seitsemän veljeksenkin kulttuuri poikennut yhteisön säännöistä?
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26372644:Tulevia aikoja varten laitan tähän että ketju liittyy siis tähän vastaavaan, Kannatatko monikulttuurisuutta -kyselyyn.
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2146504-kannatatko-monikulttuurisuutta/
Itse en kannata monoa enkä homoa, eli monimuotoisuus on yleensä hyväksi. En kannata myöskään impivaaralaisuutta, vaikka veljekset olivatkin aikansa anarkisteja.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26372644:Tulevia aikoja varten laitan tähän että ketju liittyy siis tähän vastaavaan, Kannatatko monikulttuurisuutta -kyselyyn.
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2146504-kannatatko-monikulttuurisuutta/
Itse en kannata monoa enkä homoa, eli monimuotoisuus on yleensä hyväksi. En kannata myöskään impivaaralaisuutta, vaikka veljekset olivatkin aikansa anarkisteja.
ei ollut kovin vaikea arvata että sun kysely on jatkoa sille eiliselle ketjulle
Mie olen sitä mielipuolta, että jokaisella tulisi olla oikeus omaan kieleensä, sukuunsa, kulttuuriinsa, syntyperäänsä, maahansa jne. Aika harva ongelma ratkeaa repimällä jengiä suuntaan jos toiseen. Kun sitten taas, jos muuttovirtauksen syynä on muu kuin ongelma, on asia aivan eri.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26372732:Iso osa muutosta tapahtuu ihmisten omasta halusta lähteä, liikkua, vaihtaa. Silti ja silloinkin pitäisi olla oikeus omaan kulttuuriin, syntyperään jne. Tietysti sijaintipaikan elämänmeno huomioiden.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26372732:Iso osa muutosta tapahtuu ihmisten omasta halusta lähteä, liikkua, vaihtaa. Silti ja silloinkin pitäisi olla oikeus omaan kulttuuriin, syntyperään jne. Tietysti sijaintipaikan elämänmeno huomioiden.