Mitä tekisit jos seuraavan hallituksen pääministeri olisi Paavo Väyrynen...

• Viestiketjun aloittaja ?????
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
mäkin olen maalainen&oikeistolainen mutta en halua äänestää kepua koska se on niin selkeästi maanviljelijöiden ja maanomistajien asialla

en käsitä sitä, että miksi jotakuta pitäis hyysätä vain sen takia että sen isoisä on isossa jaossa saanut enemmän kuin muut
kepu veti meitä eu:hun kovaa vauhtia omilla rattaillaan, ei kepu ole pelkästään maalaisten asoita ajava vaan nykyiset siellä huutelevat on enemmänkin oikeiston oikeita käsiä vasureiden ja vihreiden rinnalla. Kokkomus muuten hyysää just nuita isoja perintöjä saavia oikein rinta rottingilla.

mäkin olen maalainen&oikeistolainen mutta en halua äänestää kepua koska se on niin selkeästi maanviljelijöiden ja maanomistajien asialla

en käsitä sitä, että miksi jotakuta pitäis hyysätä vain sen takia että sen isoisä on isossa jaossa saanut enemmän kuin muut
Minä olen myös maanomistaja, mutta olen kyllä siinä asiassa samaa mieltä, että ei heille mitään erioikeuksia pitäisi olla.
Kuitenkin olen sitä mieltä, että suomalainen maatalous on turvattava myös jatkossa.
Kun on Suomessa suomalaisilla menetelmillä tuotettu tuote, tietää varmasti, mitä saa ja että se on oikeiden laatumääritelmien valvonnan alaisena toteutettu.
Valitettavasti suomalainen maatalous vaan ei pärjää nykyään ilman maataloustukia, ellei kehitellä jonkinlaista uutta järjestelmää...
Niin, itse EN ole maanviljelijä, mutta olen silti tätä mieltä.
Tosiaan, jos Puumalasta tulee pj, alan vakaasti harkita Kokoomusta.
Jos liberalismi jatkuu, mulle riittää.

[QUOTE="vieras";26360732]Rasistit allekirjoittavat rasisminvastaisen lupauksen?

Kerrotko esimerkkejä perussuomalaisten edustajien rasistisista mielipiteistä?[/QUOTE]

Siis "joutuivat" allekirjoittamaan, kun möläyttelivät suustaan vähän mitä sattuu.
Jaa esimerkkejä - voinhan minä laittaa.
Teuvo Hakkaraisen neekeriukot ENSIMMÄISESSÄ TV-haastattelussaan, maahanmuuttajien ja homojen sijoittaminen Ahvenanmaalle -ehdotus nyt tulevat Hakkaraisen puolelta ensimmäisenä mieleen.
James Hirvisaaren avustajan käsimerkit jne. jne... Eipä kovin avarakatseista porukkaa tunnu olevan.
Jussi Halla-Aho tosin on poikkeus; mitä minä olen seurannut, hän on oikeasti maahanmuuttokriitikko, ei rasisti - siinä on vissi ero.

Siis "joutuivat" allekirjoittamaan, kun möläyttelivät suustaan vähän mitä sattuu.
Teuvo Hakkaraisen neekeriukot ENSIMMÄISESSÄ TV-haastattelussaan, maahanmuuttajien ja homojen sijoittaminen Ahvenanmaalle -ehdotus nyt tulevat Hakkaraisen puolelta ensimmäisenä mieleen.
James Hirvisaaren avustajan käsimerkit jne. jne... Eipä kovin avarakatseista porukkaa tunnu olevan.
Jussi Halla-Aho tosin on poikkeus; mitä minä olen seurannut, hän on oikeasti maahanmuuttokriitikko, ei rasisti - siinä on vissi ero.
kaks persujen kansanedustajaa on varomattomia puheissaan niin siitä seuraa, että kaikki persut on rasisteja?

mä en usko että niistä monikaan olis oikeesti rasisteja mutta lehdistö on päättänyt, että semmoinen kuva kansalle annetaan

kaks persujen kansanedustajaa on varomattomia puheissaan niin siitä seuraa, että kaikki persut on rasisteja?

mä en usko että niistä monikaan olis oikeesti rasisteja mutta lehdistö on päättänyt, että semmoinen kuva kansalle annetaan
Ei niin, mutta onko muissa puolueissa ollut samanlaisia kämmejä / möläytyksiä?
Olet osittain oikeassa; minäkin olen sitä mieltä, että kaikki eivät ole rasisteja, vaan lehdistö on leimannut heidät.
Olen kuitenkin myös sitä mieltä, että lehdistön antamilla jutuilla on myös oma pontensa ja että sieltä niitä rasisteja sitten löytyy, kun kaivelemaan alkaa...

nojoo, mutta olisko ne sen kummempia kuin ruottalaiset tai tanskalaiset
No ruotsalaisissa tuotteissa ei nyt juuri suurta eroa olisi, tanskalaista teollisuutta en tunne tarpeeksi hyvin, että osaisin asiaan korrektisti ja asiapitoisesti kommentoida.
Vaan haluammeko me hurreille antaa vielä kaiken päälle maataloutemme?
Tietysti, jos aletaan kaikissa mahdollisissa kuluissa säästää, annetaan maatalouden mennä ja tuotetaan tuotteet Ruotsista ja liitetään kaikki kunnat yhteen ja kasvatetaan elämä metropolialueelle.
Säästöt ovat tuntuvat, mutta mitenkä se vaikuttaa laatuun...
Mutta totta toinen puoli, se on sillä rajoilla, onko sellainen tuotanto kannattavaa, jota on valtion puolesta tuettava, että se pysyy pystyssä - ei ehkä.
Mutta edelleen mielestäni mielekästä olisi säilyttää Suomessa maataloustuotantokanta.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26360864:
Niin minäkin uskon. Mulle laatu merkitsee myös tuotteen valmistustavan eettisyyttä ja ekologisuutta.
Niinpä.
Ostan aina suomalaisen tuotteen, jos on kaksi, mistä pitää valita.
Ensinnäkin siitä syystä, että yrittäjänä haluan kannattaa suomalaista yritystoimintaa ja siitä toisesta syystä, että tiedän, missä se on valmistettu ja että se on valmistettu asiallisella työvoimalla.

"vierastus"
Minulle ongelma eivät ole persut (edustajat) vaan heidän kannattajansa. Törppöjä ja rasisteja. Tämänkin palstan linkittäjä esimerkkinä. En haluaisi ikinä samaistua heihin! Siksi äänestän muita. RKP ja kok olleet minun puolueitani.

Keittiönoita
Niinpä.
Ostan aina suomalaisen tuotteen, jos on kaksi, mistä pitää valita.
Ensinnäkin siitä syystä, että yrittäjänä haluan kannattaa suomalaista yritystoimintaa ja siitä toisesta syystä, että tiedän, missä se on valmistettu ja että se on valmistettu asiallisella työvoimalla.
Sama juttu. Erityisen mielelläni tuen kotimaisia pienyrittäjiä.

"vieras"
Olet osittain oikeassa; minäkin olen sitä mieltä, että kaikki eivät ole rasisteja, vaan lehdistö on leimannut heidät.
Olen kuitenkin myös sitä mieltä, että lehdistön antamilla jutuilla on myös oma pontensa ja että sieltä niitä rasisteja sitten löytyy, kun kaivelemaan alkaa...
On ollut, kokoomuksessa hyvinkin.
Katainen vertasi eduskunnan oppositiota Otto Wille Kuusisen maanpetturihallitukseen, jonka Neuvostoliitto muodosti vuonna 1939 Neuvostoliitossa asuvista suomalaisista kommunisteista Suomea vastaan tehdyn hyökkäyksen oikeuttamista varten.

Sanamuodosta kysyi Sdp:n puheenjohtaja Jutta Urpilainen.

Katainen nousi vastaamaan ja pyysi anteeksi sekä oppositiolta että kaikilta, jotka ovat pahoittaneet mielensä hänen vertauksestaan.

Katainen sanoi, että hänen tarkoituksensa ei ollut loukata. Katainen antoi ymmärtää vain tarkoittaneensa, että oppositio ei ole puhunut totta hallituksen elvytystoimista.

Virkkunen pyytää vasemmistolta anteeksi arviotaan
Anteeksipyyntö liittyy viikonloppuna Helsingin Sanomien Kuukausiliitteessä julkaistuun haastatteluun, jossa Virkkunen moittii Sdp:tä ja vasemmistoliittoa "katkerien ihmisten puolueiksi".

"Tiedän, että lausuntoni on synnyttänyt vasemmistopuolueiden jäsenissä ja kannattajissa mielipahaa. Olen pahoillani. Syytän tästä itseäni", Virkkunen sanoo Aamulehdessä ja luonnehtii itseään välillä suorasukaiseksi töräyttelijäksi.

Kokoomuslainen möläytti jälleen!
- Ei haittaa, oli demareita kaikki! kansanedustaja Eero Lehden (kok) väitetään sanoneen liikenneonnettomuuksissa kuolleista.
SDP piti kokoomuksen Eero Lehden torstai-illan välihuutoa loukkaavana.

Sosiaalidemokraatit vaativat välihuudon kirjaamista pöytäkirjaan, mutta näin ei kuitenkaan tehty, koska virkamiehet eivät kuulleet huudahdusta.

Torstai-iltana elvytyslisäbudjetin lähetekeskustelussa kokoomuksen Raija Vahasalo kehui Kivenlahti-Kirkkonummi -tien korjauspäätöstä ja muisteli tien huonoa kuntoa sanoen, että väylällä on viiden vuoden aikana onnettomuuksissa kuollut kuusi ja loukkaantunut 38 henkilöä.

Demarien Matti Saarinen kommentoi Vähäsalon puhetta välihuudolla: "Menee teidän piikkiinne aika paljon."

Kokoomuksen Eero Lehti tarttui demarien mukaan Saarisen kommenttiin vastahuudolla: "Ei haittaa, oli demareita kaikki."

"Anteeksi, kuulinko oikein", kysyi Saarinen, jolloin Lehti toisti sanomansa.

Saarinen suuttui niin, että vaati välihuudon kirjaamista myös pöytäkirjaan.

"vieras"
Mitä vikaa neekeriukoissa?

Eivätkö ahvenanmaalaiset tykkää mamuista ja homoista?

Hirvisaaren avustaja EI ole perussuomalainen.

[QUOTE="vieras";26360934]On ollut, kokoomuksessa hyvinkin.
Katainen vertasi eduskunnan oppositiota Otto Wille Kuusisen maanpetturihallitukseen, jonka Neuvostoliitto muodosti vuonna 1939 Neuvostoliitossa asuvista suomalaisista kommunisteista Suomea vastaan tehdyn hyökkäyksen oikeuttamista varten.

Sanamuodosta kysyi Sdp:n puheenjohtaja Jutta Urpilainen.

Katainen nousi vastaamaan ja pyysi anteeksi sekä oppositiolta että kaikilta, jotka ovat pahoittaneet mielensä hänen vertauksestaan.

Katainen sanoi, että hänen tarkoituksensa ei ollut loukata. Katainen antoi ymmärtää vain tarkoittaneensa, että oppositio ei ole puhunut totta hallituksen elvytystoimista.

Virkkunen pyytää vasemmistolta anteeksi arviotaan
Anteeksipyyntö liittyy viikonloppuna Helsingin Sanomien Kuukausiliitteessä julkaistuun haastatteluun, jossa Virkkunen moittii Sdp:tä ja vasemmistoliittoa "katkerien ihmisten puolueiksi".

"Tiedän, että lausuntoni on synnyttänyt vasemmistopuolueiden jäsenissä ja kannattajissa mielipahaa. Olen pahoillani. Syytän tästä itseäni", Virkkunen sanoo Aamulehdessä ja luonnehtii itseään välillä suorasukaiseksi töräyttelijäksi.

Kokoomuslainen möläytti jälleen!
- Ei haittaa, oli demareita kaikki! kansanedustaja Eero Lehden (kok) väitetään sanoneen liikenneonnettomuuksissa kuolleista.
SDP piti kokoomuksen Eero Lehden torstai-illan välihuutoa loukkaavana.

Sosiaalidemokraatit vaativat välihuudon kirjaamista pöytäkirjaan, mutta näin ei kuitenkaan tehty, koska virkamiehet eivät kuulleet huudahdusta.

Torstai-iltana elvytyslisäbudjetin lähetekeskustelussa kokoomuksen Raija Vahasalo kehui Kivenlahti-Kirkkonummi -tien korjauspäätöstä ja muisteli tien huonoa kuntoa sanoen, että väylällä on viiden vuoden aikana onnettomuuksissa kuollut kuusi ja loukkaantunut 38 henkilöä.

Demarien Matti Saarinen kommentoi Vähäsalon puhetta välihuudolla: "Menee teidän piikkiinne aika paljon."

Kokoomuksen Eero Lehti tarttui demarien mukaan Saarisen kommenttiin vastahuudolla: "Ei haittaa, oli demareita kaikki."

"Anteeksi, kuulinko oikein", kysyi Saarinen, jolloin Lehti toisti sanomansa.

Saarinen suuttui niin, että vaati välihuudon kirjaamista myös pöytäkirjaan.[/QUOTE]

Juu, mutta nuo eivät ole rasistisia möläytyksiä.
Sitä paitsi Eero Lehden juttu herätti minussakin hilpeyttä, vaikka asiayhteys olikin kamala ja täysin epäkorrekti.
Onko tämä "vieras" PS:n vaalityömies/nainen? :D

"vieras"
Möläytyksiä ja mauttomuuksia, sitähän sä kysyit :D

Juu, mutta nuo eivät ole rasistisia möläytyksiä.
Sitä paitsi Eero Lehden juttu herätti minussakin hilpeyttä, vaikka asiayhteys olikin kamala ja täysin epäkorrekti.
Onko tämä "vieras" PS:n vaalityömies/nainen? :D
Mikä siinä huvitti kun ihminen oli kuollut?

"vieras"
[QUOTE="vierastus";26360895]Minulle ongelma eivät ole persut (edustajat) vaan heidän kannattajansa. Törppöjä ja rasisteja. Tämänkin palstan linkittäjä esimerkkinä. En haluaisi ikinä samaistua heihin! Siksi äänestän muita. RKP ja kok olleet minun puolueitani.[/QUOTE]

Minä en kehtaisi rkp:n äänestäjänä puhua sanallakaan rasismista, mutta tunnetusti rkp:n kannattajat ovat kaikista röyhkeimpiä oman edun tavoittelijoita.

[QUOTE="vieras";26361012] Mikä siinä huvitti kun ihminen oli kuollut?[/QUOTE]

Kuolemassa - ei mikään.
Demarilausahduksessa - se "kaikki oli demareita"-lausahdus, täysin epäkorrektia ja törkeää, mutta nauratti.

Minulla on asenneongelma demareita kohtaan, myönnettäköön.

Yhteistyössä