Minä vihaan lihavia ihmisiä!

• Viestiketjun aloittaja Mikrotuki
  • Ensimmäinen viesti
Mikrotuki
Ällöttää olla lihavan kanssa samassa tilassa. Töissä näitä valitettavasti joutuu kestämään, eikä se näky silmiä hivele. Pysyisivät kotonaan, kunnes laihtuvat!

PLAA
Plaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Laiha
Mä en vihaa mut mua huvittaa lihavien huono aineenvaihdunta syynä lihavuudelle. Hitsi ku mullaki olis aineenvaihdunta huonos kunnos jos söisin asioita millä lihoisin yli 100kiloseksi..

"Iina"
Mä en vihaa mut mua huvittaa lihavien huono aineenvaihdunta syynä lihavuudelle. Hitsi ku mullaki olis aineenvaihdunta huonos kunnos jos söisin asioita millä lihoisin yli 100kiloseksi..
Joillakin on oikeasti ongelmia aineenvaihdunnan kanssa esim. kilpirauhasen vajaatoiminta. Ei se ole ole mikään naurunasia.

Ei, en väitä, että kaikki olisivat lihoneet jonkun sairauden takia.

Sun nimimerkkiä kun katsoo niin ei sekään mitää kaunista katseltavaa ole kun ihminen on laiha. Mielummin sitä katsoo normaalipainoista.

voivee
Tekis mieli sanoa rumasti. Mulla on todella hankala kilpirauhasen vajaatoiminta. Arvoja ei saada millään tasapainoon. Lääkkeen aloituksesta on 6vuotta. Kiloja on tullut noin 30. Olo on toivoton. Hienoa olla vielä ällöttävä huvituksen aihe.

lihavan laiha äiti
Pahalta tuntuu tällaset jutut, kun oma lapsi sairas ja sairauteen liittyy lihominen. Ja sille ei voi mitään... Mutta varmaan olikin tämän aloituksen tarkoitus loukata?

Yhteistyössä