G: Horoskooppisi

"jalopeura"
Itse olen leijona, nouseva jousimies ja kuumerkiltäni rapu.

Jostain syystä olen huomannut, että parhaiten synkkaa yleensä kaksosten kanssa, kaverimielessä siis :). Hankalimpia ehkä neitsyet ja vesimiehet.

Mä olen rapu...ei hajuakaan minkämoisia ravut on eli olenko tyypillinen vai en. Vallitsevana luonteenpiirteenä mulla on ainakin äkkipikaisuus...muuten mä olen varmaan ihan normaali ihminen. Ehkä.

Mä oon skorpioni, nouseva leijona ja kuu kauriissa...ja tämmönen hankala :p. Ja tulkinnat uppoavat hyvin muhevaan multaan ;)...

Muksut on kalat, vesimies ja härkä. Siipantekele rapu. Suloinen sekametelisoppa enemmän tai vähemmän tunteikasta porukkaa siis :).

Beep
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26357182:
Kalat. Ja olen kuvausten mukainen, hyvässä ja pahassa.
Muoks. Myös nouseva merkki on kalat ja aurinkomerkkinä vaaka.
Kiinalainen vuohi ja mitäs muuta vielä löytyy... :D

Kalat minäkin ja rapua ja vaakaa, mut en muista miten päin ovat. ;)

Lunatic
Vattumannen eli vesimies. :)

"Vesimies on toisinajattelija, eikä hän arastele poiketa tavanomaisesta. Hän noudattaa omia periaatteitaan silloinkin, kun se merkitsee yksin taivaltamista... Vesimiehen luonne on pohjimmiltaan arvaamaton. Hänen tunteensa muuttuvat usein ilman ennakkovaroitusta, ja tämä voi aiheuttaa hämmennystä. Toisinaan hän kaipaa muiden ihmisten seuraa, mutta sitten yhtäkkiä hän vetäytyy yksinäisyyteen etsimään mielenrauhaa.
Vanhetessaan naispuolinen Vesimies oppii olemaan välittämättä mielialansa vaihteluista ja se antaa hänelle lisää itseluottamusta ja sisäistä rauhaa. Vesimiesnainen on hyvin sopeutunut maailmaan ja ihmisiin, ja hän nauttii seurustelusta pienissä ja suurissa yhteisöissä. Usein hän myös tukee ryhmiä, jotka pyrkivät parantamaan muiden elämää. Vesimiesnaisen täytyy seurata omatuntonsa ääntä, ja hän onnellinen vasta ymmärrettyään, miten voi noudattaa omia periaatteitaan. Hän haluaa löytää kumppanin, joka pystyy hyväksymään hänen itsenäisyytensä ja ymmärtämään hänen laidasta laitaan heilahtelevaa mielialaansa
."

Nää ainakin omalla kohdalla tuntuu pitävän melko hyvin paikkansa vaikken suurissa yhteisöissä tosin viihdy.

Muista merkeistä ei nyt äkkiseltään tule mitään mieleen.
Vesimies minäkin.

• Tykkää
Reactions: Minni:)
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26357172:
Jousimies: optimistinen, viisas, levoton, nerokas, innostunut, riskinottohaluinen, taiteellinen, rehellinen, suorapuheinen ja itsenäinen.

Nuo pitävät paikkansa ainakin mun kohdalla :D
Jousimies minäkin! Lisäisi vielä noihin piirteisiin itsepäisyyden. Mieheni on kalat ja sen kyllä huomaa. On kuin haaleassa vedessä välillä. Pahoittaa välillä mielensä tosi herkästi. Tytär myös jousimies ja poika vesimies. Tytöstä huomaa hyvin jousimiehen innokkuuden ja uteliaisuuden.

mä en ole noista nousevista ja kuumerkeistä ikinä kuullutkaan :D Mutta mitä nyt yritin googlesta kattoa, niin oon nouseva rapu :O ja kuumerkki oinas :ashamed: mulla on kyllä paljon noita oinaankin oikkuja, mutta en tiedä onko ne sitten samat mitä normaalissa horoskoopissa :O

En minäkään näihin usko, kunhan huvikseni tutkin =) Ja hauska joskus lukea, miten nämä horoskooppijutut passaa omaan luonteeseen tai elämään...

"vieras"
Vesimies:

Vesimies on hyvin itsenäinen, eikä hän anna tavanomaisten käsitysten rajoittaa tekemisiään. Idealistisena ja innovatiivisena hän tuo asioihin tuoreita näkökulmia. Vesimies on kiinnostunut humanitaarisista kysymyksistä, ja hän kokeilee kaikenlaista löytääkseen oman identiteettinsä.

Yhteistyössä