Idiootti ostaa kameraa (auttakaa nyt hemmetti) :D

Niissä kameroista, joita meille on ostettu, on pitänyt ostaa muistikortille erikseen kun kameran korttiin on mahtunut tyyliin 5 kuvaa. Helpointa on ostaa uusi kortti samalla reissulla kuin kamerakin, ainakin jos on tälläisen tumpelo kuin minä. Itsell
Ni on kamera, johon käyvät AA-patterit. Minulle se on hyvä juttu, koska saan uudet patterit reissussa kioskilta tai marketista. Lapsilla on kamerat, jotka ladataan laittamalla piuha kiinni läppäriin.

Osta myös kameran suojakotelo. Se on välttämätön.
 

Similar threads

Yhteistyössä