2 aikuista + 1 lapsi, miten asutte?

• Viestiketjun aloittaja muuttovimma
  • Ensimmäinen viesti
muuttovimma
Kiinnostaisi tietää, miten muut yhden lapsen ja kahden aikuisen perheet asuvat :)

Minkä verran teillä on asunnossa neliöitä? Asumismuoto? montako huonetta? Onko omaa pihaa?

"mimmu"
55m2 kaksio kerrostalossa. Oli valittava joko kiva alue ja pienempi asunto tai tilava asunto ikävältä alueelta, me haluttiin mieluummin tänne viihtyisälle puolelle kaupunkia :)

Meillä on 124 neliöinen omakotitalo vajaan 6000 neliön omalla tontilla. Kaksi makuuhuonetta, olohuone, tilava tupa, kodinhoitohuone, sauna ja kylpyhuone. Tässä on mahdollisuus remontoida kolmen makuuhuoneen asunnoksi, mutta mieluummin laajennamme tarvittaessa. Haluan oleskelutilan olevan selkeästi tuvasta erillään. Lisäksi on tilava piharakennus, jossa varastotiloja, autotalli ja pihasauna. Viihdymme hyvin eli olemme löytäneet pysyvän kodin.

Viimeksi muokattu:
myö asutaan tällä hetkellä 55 neliöisessä. nyt löydettiin asunto samalta alueelta 63 neliöö. sekin kyllä kaksio,mutta siinä olkkari niin iso et aattelin tehä meille olkkariin oman sopen ja makkari tulis tytön käyttöön jos saatas asunto :) semmonen tilanjakaja mulla ois jo mielessä tuonne olkkariin :)

ja vuokralla asutaan. kauempaa sais isompia asuntoja mut mä niin rakastan tätä aluetta et en halluu muuttaa. valitettavasti kolmiot on liian kalliita tällä hetkellä ku vielä kotona oon ja mies vaan töissä:)

Yhteistyössä