Kiitos halista ! Aiemmin kerrottiin että sytostaattihoito olisi vähentänyt syöpäsoluja:hug:
Onko hoidoista ollut mitenkä apua syöpäsoluihin?
:hug:Kiitos halista ! Aiemmin kerrottiin että sytostaattihoito olisi vähentänyt syöpäsoluja
keuhkoissa, mutta en tiiä mikä sitten on tilanne.
Jos ymmärsin oikein, niin tuumorimassaa on myös henkitorven alueella ja myös painaa verisuonia.
Kiitos haleista !:hug::hug::hug:
En varmaankaan ole viellä ihan kaikkea sanonut, mutta olen sanonut isän olevan miulle ja meille kaikille rakas ja isä tietää sen.Toivottavasti olet kertonut isällesi kaiken minkä haluat kun vielä on kuulemassa.Valmistaudu isäsi kuolemaan ollen läsnä isäsi elämässä niin se ei tunnu niin kamalalta ja on luultavasti isällesikin lohdullisempaa. Toivon että valmistautumisesi on turhaa vielä tässä vaiheessa.
Joo, kyllä me aiotaan olla läsnä isän elämässä, meillä on aina ollut hyvät ja läheiset välit.ei mitään jäähyväisiä tarvii erikseen sanoa, kunhan oot läsnä isäsi elämässä nyt just. jos kuolee niin se sattuu joka tapauksessa, mutta tuska on pienempi jos oot läsnä ja saat kaiken oleellisen kerrottua. ite en saanut aikanaan kaikkea ulos ajoissa ja se oli kivuliasta. olin nuori jolppi kun isä kuoli enkä oivaltanut ennen kuin oli myöhäistä. keräilehän voimia tulevaan koitokseen
Niin, on vaikeaa menettää läheinen äkillisesti, ilman mitään ennakkovaroitusta ja surutyö voi kestää kauan.läsnäolonne on tosi tärkeää kaikille. mulla meni monta vuotta asian käsittelyssä, mutta sulla (tai oikeastaan teillä) näyttäisi olevan asiat paremmin pedattuna ja enempi keinoja käsitellä asiaa, hieno juttu. kiitos osanotostasi ja toivon kaikesta huolimatta että ennusteet isäukkosi kohdalla ovat väärässä.
Kiitos !:hug: :hug: :hug:
Olen hengessä mukana...et ole yksin...
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26337700:Kais, olette ajatuksissa. :hug: :heart:
Kiitoksia halauksesta !Iso :hug: sulle Kais, vaikeinta tässä elämässä on luopuminen. Toivottavasti saatte vielä paljon ihania, yhteisiä hetkiä isäsi kanssa :heart:
Kiitos ! Tosiaan tarvian tänään halia, vaikka mieskin tuossa yrittää lohduttaa.:hug: taas..oot mielessä.
Kiitos !Voi ei
:hug: Paljon voimia!