Ei kovin hyviä uutisia tänään.

[QUOTE="sipsi";26336058]Voimia ja jaksamista teille koko perheelle :hug:[/QUOTE]

Kiitos, niitä tarvitaan. On ollu taas pari vaikeaa päivää koko perheellä. :'(
Jokainen vuorollaan on itkenyt enemmän tai vähemmän.

[QUOTE="vieras";26336093]Lämpimiä ajatuksia teidän perheelle! :hug:[/QUOTE]

Kiitos ! Miulta alkaa taas tässä kyyneleet valumaan. :|

dfgd
Toivottavasti olet kertonut isällesi kaiken minkä haluat kun vielä on kuulemassa.Valmistaudu isäsi kuolemaan ollen läsnä isäsi elämässä niin se ei tunnu niin kamalalta ja on luultavasti isällesikin lohdullisempaa. Toivon että valmistautumisesi on turhaa vielä tässä vaiheessa.

Toivottavasti olet kertonut isällesi kaiken minkä haluat kun vielä on kuulemassa.Valmistaudu isäsi kuolemaan ollen läsnä isäsi elämässä niin se ei tunnu niin kamalalta ja on luultavasti isällesikin lohdullisempaa. Toivon että valmistautumisesi on turhaa vielä tässä vaiheessa.
En varmaankaan ole viellä ihan kaikkea sanonut, mutta olen sanonut isän olevan miulle ja meille kaikille rakas ja isä tietää sen.

Varmaan olisi paljon sanomista, mutta isäkin ehkä haluaa viellä välttää jäähyväisten
sanomista, kuten me kaikki. :|

Tiedostamme kyllä, että nyt täytyy viettää aikaa isän kanssa mahdollisemman paljon,
kun viellä on mahdollisuus.

Luulen kyllä että olemme kaikki alkaneet jo tekemään jonkunlaista surutyötä, alussa
toiveet oli aika suuretkin meillä kaikilla, mutta pikku hiljaa on alkanut toivo hiipua.

dfgd
ei mitään jäähyväisiä tarvii erikseen sanoa, kunhan oot läsnä isäsi elämässä nyt just. jos kuolee niin se sattuu joka tapauksessa, mutta tuska on pienempi jos oot läsnä ja saat kaiken oleellisen kerrottua. ite en saanut aikanaan kaikkea ulos ajoissa ja se oli kivuliasta. olin nuori jolppi kun isä kuoli enkä oivaltanut ennen kuin oli myöhäistä. keräilehän voimia tulevaan koitokseen

ei mitään jäähyväisiä tarvii erikseen sanoa, kunhan oot läsnä isäsi elämässä nyt just. jos kuolee niin se sattuu joka tapauksessa, mutta tuska on pienempi jos oot läsnä ja saat kaiken oleellisen kerrottua. ite en saanut aikanaan kaikkea ulos ajoissa ja se oli kivuliasta. olin nuori jolppi kun isä kuoli enkä oivaltanut ennen kuin oli myöhäistä. keräilehän voimia tulevaan koitokseen
Joo, kyllä me aiotaan olla läsnä isän elämässä, meillä on aina ollut hyvät ja läheiset välit.
Osanottoni isäsi menettämisestä.

Ehkä on jollain lailla helpottavaa, kun tiedetään ettei isän elinennuste ole kovin montaa vuotta ja että voidaan valmistautua suruuutiseen.
Ollaan miehen ja miun äidin kanssa puhuttu, että isän tilanne on vakava.

dfgd
läsnäolonne on tosi tärkeää kaikille. mulla meni monta vuotta asian käsittelyssä, mutta sulla (tai oikeastaan teillä) näyttäisi olevan asiat paremmin pedattuna ja enempi keinoja käsitellä asiaa, hieno juttu. kiitos osanotostasi ja toivon kaikesta huolimatta että ennusteet isäukkosi kohdalla ovat väärässä.

läsnäolonne on tosi tärkeää kaikille. mulla meni monta vuotta asian käsittelyssä, mutta sulla (tai oikeastaan teillä) näyttäisi olevan asiat paremmin pedattuna ja enempi keinoja käsitellä asiaa, hieno juttu. kiitos osanotostasi ja toivon kaikesta huolimatta että ennusteet isäukkosi kohdalla ovat väärässä.
Niin, on vaikeaa menettää läheinen äkillisesti, ilman mitään ennakkovaroitusta ja surutyö voi kestää kauan.

Meillä on tosiaan siinä mielessä helpompaa, kun tiedämme isän sairaudesta ja mikä on vakavuus.
Tai no ei ehkä helppoa, ainahan kuitenkin läheisen menettäminen koskettaa ja sitä suree, mutta ehdimme ainakin valmistautua siihen.

Kiitos ! :)
Sitä toivomme kaikki, että isä kuntoutuisi paremmin ja jaksaisi elää viellä hyvää elämää.

Ei todellakaan kovin hyviä uutisia tänään. :|
Isä lähti aamulla kimppakyydillä kyssiin, että olisi sytostaattihoidot taas aloitettu, mutta
hoitoa kuitenkaan ole tehty.

Isä oli aika sekaisin ja oli yrittänyt karata sairaalasta ja nyt selvisi että sekavuus johtuu
verenvuodosta aivoissa. :(

Viellä ei tiedetä johtuuko verenvuoto verenohennuslääkkeistä vai että onko syöpä
mahdollisesti ehtinyt jo levitä aivoihin. :'(

Toivotaan että vuodon syy olisi lääke eikä levinnyt syöpä.
Että sellaista tänään, ei ole kovin hyvät fiilikset. :|

..
Nyt tulee rankka ja ikävä kommentti muta isäsi rupeaa olemaan jo ilmeisesti niin sairas että parempi olisi hänelle nukkua rauhallisesti pois mkuin kärsiä jo pelkästään keuhkoahtauman aiheuttamasta hitaasta tukehtumisesta ja nyt mahdollisesti aivovaurioista ja sänkyyn sidottuna olemisesta..voimia paljon ja pitäkää ghuolta itsestänne. itse menetin isäni 19 vuotiaana kun hän oli sairastellut 2 vuotta ..kuoliu 46 vuotiaana ja hitaasti pois kituminen, jatkuvat kokeet ym ovat oikeasti mielestäni ankempia kuin se että toinen saa nukkua rauhassa pois eikä joudu kitumaan vain koska omaisilla on ikävä :/. Rakastaka ahäntä ja kunnioittakaa ..muistelkaa nuoruutta , juhlia , kommellkusia j apuhukaa niistä hänelle ja sanokaa että ette unohda ja tapaatte vieläjoskus :)

Yhteistyössä