Rintojen alta 88cm ja päältä 104cm, minkä kokoiset liivit tilaan??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Apua"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Apua"

Vieras
Yritän netistä etsiä sopivia rintaliivejä ja ilmeisesti on tullu aikasemmin käytettyä ihan väärän kokoisia.. Nykyiset liivit on 85D ja nämä netissä olevat laskurit antaa mitä sattuun. Olen nyt saanut kuppikooksi laskureiden mukaan 80G, 80E ja 90A??? Hirveitä heittoja. Minkä kokoisia liivejä uskallan tilata kotiin kokeiltavaksi, kun ei ihan kaikkia viittis pistää tulemaan.. Sattuisko kenelläkään olemaan vaikka suunnilleen samat mitat, että vois vähän suuntaa antaa?

Jos joku ihmettelee miten oon näin hukassa, niin melkeen vuoden imetyksen lopettamisen jälkeen tää liivikoko on hukassa.. Nyt olen ollu sen pari viikkoa imettämättä ja liivejä pitäs hommata. Pienessä kylässä ei liivikauppoja ole ja autoa ei käytössä, joten netistä pitäs osata löytää.

Liivivalmistajien koot vaihtelevat. Luota siihen laskuriin, jonka liivejä aiot tilata. Jos ei ole mahdollisuutta mennä kaupasta ostamaan, niin tilaa paikasta, jonne on helppo palauttaa ja otat muutamaa eri kokoa samaa mallia.

Liivivalmistajien koot vaihtelevat. Luota siihen laskuriin, jonka liivejä aiot tilata. Jos ei ole mahdollisuutta mennä kaupasta ostamaan, niin tilaa paikasta, jonne on helppo palauttaa ja otat muutamaa eri kokoa samaa mallia.

Mä sanosin tota samaa. Ja lisäks mulla mitat samaa suuntaa kun sulla (muistaakseni rinnan päältä vähän isompi ja alta vähän pienempi) ja itelleni oon todennu hyväks koon 80H. Eli eikös nuo kaks ekaa mittaa ainakin vois ol suurin piirtein oikein. :)

Minulla on aikalailla samat mitat kuin sinulla (alta mitta pienempi) ja minulla on koon 80G rintaliivit. Mistä muuten olet tilailemassa? Täälläkin kaivattaisiin imetyksen jälkeen uusia rintaliivejä :D

Milli, oon kattelemassa tuolta lumingerien sivuilta liivejä. :) Noita kokoja vaan näyttää olevan nyt aika huonosti varastossa, niin saapa nähdä etinkö jostain muualta.. Satutko tietään hyviä verkkokauppoja, joissa myytäs rintaliivejä?

Yhteistyössä