Pinotaan blogit ja annetaan niistä rakentavaa palautetta, jooko?

Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;26140920:
Oman blogin aloitin kun hankimme tämän vanhan rautatieaseman viime vuoden lopulla.
Tarkoituksena oli pitää aktiivista remonttipäiväkirjaa (itseä ja muita perinneremontoijia varten), mutta koska mikään ei elämässä mene niinkuin suunnitellaan, niin blogi on alkanut rönsyilemään remontin puutteessa :)
Elämän pieniä ohdakkeita
Minulle sinun blogisi oli löyty, koska paitsi että olet toteuttanut yhden haaveeni, rakastan seurata remontteja. Ehkä siksi, että tarkoitus oman blogin kanssa oli sama mutta koska seuraava remontti alkaa vasta kahden kuukauden päästä, siitä on paha päivitellä mitään edes viikottain :D Tykkään blogisi ulkonäöstä ja sisältöön tutustun tarkemmin ajan kanssa, siitä ei siis mitään tällä kertaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Tapiontytär
Eräs, vierailija kiitos palautteestasi :)

Kirjoittaisin mielellään myös näitä ajatuksia jotka koskevat muuta kuin itseäni, minulla on luonnoksia "pöytälaatikossa" mutta ne vaativat joko kokonaan uudelleen kirjoittamista tai sitten oikeaa hetkeä. Leipäjono syntyi hetkessä, mutta minulla olikin hetki aikaa tehdä sitä.

Blogini on vähän kuin minäkin; sitä sun tätä. Ainakin vielä kun se hakee niitä uomiaan :)
 
bloggaaja-mamma
Alkuperäinen kirjoittaja mamma helsingistä;25984855:
Löysin tämän sattumalta. Mielenkiintoinen mutta rouva ei kestä minkäälaista kritiikkiä kun ei viitsinyt julkaista kommenttiani :D

Salaisuuksia sydänpurkissa


Heippa Mamma Helsingistä

Muistan kommenttisi. Kiitos, että olet pitänyt blogiani mielenkiintoisena. Mukava kuulla :) Mitä tulee tuohon, että "rouva ei kestä minkäänlaista kritiikkiä" niin tahtoisin sanoa, että se ei pidä paikkaansa. Kritiikki on aina tervetullutta, mutta asiallisessa mielessä. En julkaissut kommenttiasi, koska en tahdo blogini kommentointikentästä kasvatuksellista keskustelualuetta :) Ei muuta syytä :) Lasten kasvatukselliset asiat ovat niin laajoja, on niin monta kasvattajaa ja tyyliä kuin äitiäkin/vanhempaa, että niistä voisi tapella ikuisuuden tulematta mihinkään lopputulokseen. Mutta toivottavasti vielä viihdyt blogissani.

Kiitän myös toista äitiä joka laitoit kommenttia tänne että kuvat piristäisivät ulkoasua. Laitan idean korvan taakse, ja itseasiassa onkin ollut suunnitelmissa päivittää blogini ulkoasua tässä lähiaikoina. Tervetuloa vain kaikki :)

sydanpurkissa.blogspot.com
 
"totta"
Heippa Mamma Helsingistä

Muistan kommenttisi. Kiitos, että olet pitänyt blogiani mielenkiintoisena. Mukava kuulla :) Mitä tulee tuohon, että "rouva ei kestä minkäänlaista kritiikkiä" niin tahtoisin sanoa, että se ei pidä paikkaansa. Kritiikki on aina tervetullutta, mutta asiallisessa mielessä. En julkaissut kommenttiasi, koska en tahdo blogini kommentointikentästä kasvatuksellista keskustelualuetta :) Ei muuta syytä :) Lasten kasvatukselliset asiat ovat niin laajoja, on niin monta kasvattajaa ja tyyliä kuin äitiäkin/vanhempaa, että niistä voisi tapella ikuisuuden tulematta mihinkään lopputulokseen. Mutta toivottavasti vielä viihdyt blogissani.

Kiitän myös toista äitiä joka laitoit kommenttia tänne että kuvat piristäisivät ulkoasua. Laitan idean korvan taakse, ja itseasiassa onkin ollut suunnitelmissa päivittää blogini ulkoasua tässä lähiaikoina. Tervetuloa vain kaikki :)

sydanpurkissa.blogspot.com
Tosiaan teksti oli hyvin uuvuttavaa lukea kun ei ollut minkäänlaisia kuvia missään.
 
bloggaaja-mamma
[QUOTE="totta";26344815]Tosiaan teksti oli hyvin uuvuttavaa lukea kun ei ollut minkäänlaisia kuvia missään.[/QUOTE]

Olen yrittänyt mietiskellä, millaisia kuvia laittaisi blogiin. Näistä aiheista, joista olen nyt blogannut, on vähän hankala ollut keksiä mitään kuvia, mutta jatkossa yritän pyrkiä keksimään kuvatäytettäkin :) blogin ulkoasua on nyt muokattu.

Salaisuuksia sydänpurkissa
 

Yhteistyössä