Mikä on näistä jännittävintä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ghte
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

ghte

Vieras
Mikä seuraavista on ollut elämässäsi jännittävintä tai jos et ole vielä kokenut asiaa, niin voit valita sen myös siksi, että uskoisit sen olevan jännittävintä:

A) Elämäsi työpaikkaan liittyvä työhaastattelu
B) Ensimmäinen synnytys
C) Ensimmäinen raskaustesti
D) Erittäin pitkä ja tärkeä ensimmäinen presentaatio henkilöstölle / potentiaalisille asiakkaille töissä.

Kyllä se oli C. Kun se plussa pärähti tikkuun, mulla tärisi kädet ja koko kroppa aivan hirveästi. Ikinä en ole moista kokenut. En edes uskonut, että ihminen voi niin täristä jonkun tunteiden sekamelskan takia.

Kyllä se oli C. Kun se plussa pärähti tikkuun, mulla tärisi kädet ja koko kroppa aivan hirveästi. Ikinä en ole moista kokenut. En edes uskonut, että ihminen voi niin täristä jonkun tunteiden sekamelskan takia.

Tää mullakin. Ihan samat tuntemukset oli. Tärisin aivan helvetisti, samaan aikaan nauroin ja itkin ja olin ihan sekasin... :D
Yleensä en jännitä juur mitään. Eli muut kysytyt ei oo jännittänyt nekään.

Vastaan B)

D) vaihtoehtoa onneksi en koskaan tule kokemaan. Kauhistuttaa jo pelkkä ajatus.

A) Elämäsi työpaikkaan liittyvä työhaastattelu
B) Ensimmäinen synnytys
C) Ensimmäinen raskaustesti
D) Erittäin pitkä ja tärkeä ensimmäinen presentaatio henkilöstölle / potentiaalisille asiakkaille töissä.

Mulla on vaikeuksia ymmärtää vaihtoehtoja... :ashamed:

Mä olen kuitenkin sen verran nykyaikaan orientoitunut, etten osaa ajatella mitään työpaikkaa Elämäni työpaikkana. Niitä tulee ja menee, kun tilanteet muuttuvat.

Eka raskaustestin tein joskus 18-19v, kun menkat oli myöhässä. Kyllä se kai jännitti, muttei nyt mitenkään poikkeuksellisen paljon. Sen jälkeen tuli tehtyä jotain toistasataa testiä ennen ekaa positiivista testiä 28 vuotiaana, mikä oli itsessään hurjaa ja mahtavaa, muttei jännittävää sinällään. Odotin negatiivista itsestään selvyytenä, joten testiä tehdessä ei oikeastaan jännittänyt lainkaan.

Synnytys on jotenkin täysin eri kategoriassa näiden kaikkien kanssa, etten osaa edes verrata sen aiheuttamia jännityksiä ja tunnetiloja noihin muihin.

Esiintyminen on niin iso osa mun ammattia, etten osaa nostaa mitään yhtä tiettyä ekaksi tärkeäksi. Ne kaikki ovat olleet tärkeitä tavallaan.

Yhteistyössä