Mitä kaikkea pahaa ootte tehneet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pahis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ollessani sairaalassa harjoittelussa, varastin varastosta hammasharjoja, roskapussirullia, wc-paperia "säkillisen", käsidesiä, siteitä yms.... köyhä opiskelija kun olin, eikä harjoittelustakaan saanut palkkaa, vaikka samaa hommaa tehtiin kuin pätevät hoitajat.

Mie olen elänyt aika railakasta nuoruutta ja paljon on tullut tehtyä asioita joista ei voi ylpeillä.. Kaikki kehon arvet ei tosiaankaan ole mitään "voitonmerkkejä".

-Rikosrekisteriä ei ole
-huumeita en ole käyttänyt
-kumppania en ole koskaan pettänyt

Ei kannatte heti luulla että kaikkea muuta olen tehnyt :)

Ma keitin lihakeittoa par'paivaa sitten ja mun pojat sanoivat , etta se oli pahaa.
Tuo lienee mun viimeinen pahan tekeminen.
Lohikeitosta tosin tuli hyvaa.
Elaman vaaka pysyy tasapainossa.

valehdellut tosi vakavissa ja isoissa asioissa, varastellut paljon, ollut varatun miehen kanssa, ja nämä kaikki ihan aikuisiällä, onneksi noista jo muutama vuosi aikaa. kaduttaa kyllä paljon, varsinkin nuo valehtelut läheisille !

Nuorena tyttönä sain potkut eräästä vaatekaupasta, kun en suostunut joustamaan työajassa eli en mennyt lauantaina töihin, koska oli valmistumisjuhlani ja oli kotiin tulossa vieraita sitä juhlistamaan. Pomo sanoi ettei tarvitse tulla enää lainkaan töihin.

Mie sitten otin vessasta kaikkein likaisimman harjan.Lieneekö sillä wc pyttyä pesty, koska en muista nähneeni normia wc harjaa siellä. Tiskasin kahviastiat sillä likaisimmalla harjalla. Astiat tiskattiin aina wc:ssä hanan alla, koska muualla ei ollut vesipistettä.

Tämä nyt oli yks mikä tuli heti mieleeni

Nuorena tyttönä sain potkut eräästä vaatekaupasta, kun en suostunut joustamaan työajassa eli en mennyt lauantaina töihin, koska oli valmistumisjuhlani ja oli kotiin tulossa vieraita sitä juhlistamaan. Pomo sanoi ettei tarvitse tulla enää lainkaan töihin.

Mie sitten otin vessasta kaikkein likaisimman harjan.Lieneekö sillä wc pyttyä pesty, koska en muista nähneeni normia wc harjaa siellä. Tiskasin kahviastiat sillä likaisimmalla harjalla. Astiat tiskattiin aina wc:ssä hanan alla, koska muualla ei ollut vesipistettä.

Tämä nyt oli yks mikä tuli heti mieleeni

*tirsk*

Ilkein mitä tiedän, ehkä karkailu kotoa, tyypillinen uhmailu vanhempia kohtaan. Olen kyllä lyönyt toista ihmistä. Verbaalisesti olen aika ilkeä.
Mitään kamalan pahaa en kyllä tiedä tehneeni.

Yhteistyössä