Nyt tarvitsen teidän apua, minkälainen ihanuus mä vien Suomeen(.*.)kuva(.*.)

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Venakko Milanna
Noiden lintujen paratiisi olisi jossain aivan muualla kuin kuvan ympäristössä...
Missä mä sanoin että se on lintujen paratiisi?

Mä sanoin me mennään tai sii lennämme eri kaupunkiin oliko se Cauncau....hmmm en muista mutta, siellä on apinoiden paratiisi, siellä on iso paikka missä vain apinoita ja heitä saa koskea ja silittäää. Harmi kun ei saa ostaa:mad: apina on mun unelma lemmikki
 
"vieras"
Suomessa teurastetaan aivan terveet lemmikitkin ilman mitään oikeaa syytä ihan vaan byrokratian ja kusipäisten virkamiesten takia.

http://www.kaleva.fi/uutiset/pohjois-suomi/dalton-alpakka-lopetettiin/559676/
 
"vieras"
Ap:lle eläinten hyvinvointi ja luonnonmukaiset elinolosuhteet on ilmeisesti tuntematon käsite :( ikävää että maailmaan mahtuu noin paljon ihmisiö joilla ei ole halua ottaa asioista selvää, mennään vaan MUTKU MÄ HALUUN mukaan.

Muistamme tämän ketjun kun pian sitten saamme ap:lta valituksia siitä kun 4 koiraa kusee ja paskoo sisälle ja serhän ei ole tietenkään omistajien vika vaan koirat ovat jollakin tavalla vastuussa tästä asiasta... sitä odotellessa, onnea valitsemallanne tiellä ja aluksi tullin kanssa....
 
Venakko Milanna
Cancun on yksi maailman suurimmista turistirysistä :D ne tuskin ovat maailman kauneimpia paikkoja, ei ainakaan omasta mielesrtäni mutta ehkä se sitä on sitten Venakolle joka on suurinpiirtein ensimmäisellö ulkomaanmatkallaan :D
Mä olin ollut monta kerta Europassa, Estonia, Latvia, Puola, Espanja ja ja...., mutta ei Mexicossa....eikä Usassa.. nyt pakko mennä

nyt menen
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26336692]Ap:lle eläinten hyvinvointi ja luonnonmukaiset elinolosuhteet on ilmeisesti tuntematon käsite :( ikävää että maailmaan mahtuu noin paljon ihmisiö joilla ei ole halua ottaa asioista selvää, mennään vaan MUTKU MÄ HALUUN mukaan.

Muistamme tämän ketjun kun pian sitten saamme ap:lta valituksia siitä kun 4 koiraa kusee ja paskoo sisälle ja serhän ei ole tietenkään omistajien vika vaan koirat ovat jollakin tavalla vastuussa tästä asiasta... sitä odotellessa, onnea valitsemallanne tiellä ja aluksi tullin kanssa....[/QUOTE]

Minkäslaiset ne koiran luonnonmukaiset elinolosuhteet taas onkaan? Päässyt unohtumaan, jos ne koulussa on opetettu.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26336708]Minkäslaiset ne koiran luonnonmukaiset elinolosuhteet taas onkaan? Päässyt unohtumaan, jos ne koulussa on opetettu.[/QUOTE]

En puhu koirista vaan noista papukaijoista ja apinoista joista ap niin kovin ihkuttelee.
 
"Petteri"
Voi jum.lauta!!! Eikö joku siellä Turun suunnalla elelevä voisi pyytää eläinsuojeluvaltuutetun visiittiä näille putkiaivoisille lemmikkien ostajille!!! Kävishän se ainakin antamassa ns. perusinfopaketin koiran hoidosta ja muista perusasioista!!
 
"viera"
HAHA:D 2 koira on meijän nyt:D. He hoitivat homman kaupassa, mutta vielä odottavat yhden vastauksen, kuinka kauan kestää paperihommat. He soitivat jonnekin Suomeen ja Klm yhtiöön... ei ole ongelma tarvitse vaan monta juttuja, ne lähetävät sähköpostiin. Jeee...

Nyt meillä on ihanat ja söpöt koirat:heart: ja vaikka se kestäkin niin me silti tullaan tänne 2-3kk päästä niin ne hoita koiria siihen asti....

Nämä ovat he, mun rakas nallekarhu ja pieni *itumainen chihu:D I am happy now


Aijaa.com - 10254852


Oiiihhh miten sulosia nöpönassuja:D Aivan lutusia:D Joko ootte miettineet nimiä?
 
"viera"
[QUOTE="Petteri";26336947]Voi jum.lauta!!! Eikö joku siellä Turun suunnalla elelevä voisi pyytää eläinsuojeluvaltuutetun visiittiä näille putkiaivoisille lemmikkien ostajille!!! Kävishän se ainakin antamassa ns. perusinfopaketin koiran hoidosta ja muista perusasioista!![/QUOTE]

:D:D olihan tää vitsi`?
 
2 pentukoiraa,yksi aikuinen joka ei hallitse rakkoaan ja vauva..Ei, en todellakaan ole kateellinen!! :D Arvelinkin et menee vähän enemmän aikaa ku et heti saa mukaan,mut mut.. Missä teidän koiria hoidetaa sillä aikaa?? Voitko pyytää ottamaan niitä jonkun myyjän kotiin siksi aikaa. Jos ne jää tuonne el.kauppaan ni ne ei opi sisäsiistiksi, eivätkä normaaliin perhearkeen missä ihminen määrää kaapin paikan..Sitte sulla on kotisuomessa kolme ihkua koiraa jotka tappelee keskenään,näykkii lapsias ja kusee joka nurkkaan..Saat tehä tosissaan hommia et saat lauman järjestykseen..
 
Voi että tuo musta on niin söpö nallekarhu :heart:
Tahtooo|O minä kun olen yleensä ihan kissaihminen mutta tuo musta tuntuis ihan meidän koiralta :heart: Täytynee alkaa ottaa selvää kotimaisista kasvattajista ja rodusta yleensäkin. Jospa meillekin tulisi joskus tuollainen söpöläinen.
 
"vieras"
[QUOTE="vierailija";26337097]Se on jo luopunut siitä koirasta mutta ei halua myöntää.[/QUOTE]

No miksi siitä ei vois luopua? Parempi kai se niin on kuin äärirajoilla yrittää kouluttaa ja hoitaa, parempi sekä ihmiselle että koiralle.
 
Venakko Milanna
Voi että tuo musta on niin söpö nallekarhu :heart:
Tahtooo|O minä kun olen yleensä ihan kissaihminen mutta tuo musta tuntuis ihan meidän koiralta :heart: Täytynee alkaa ottaa selvää kotimaisista kasvattajista ja rodusta yleensäkin. Jospa meillekin tulisi joskus tuollainen söpöläinen.
Se on pomerainen:D, googleta vaikka ,,pomerainen myynnissä,, niin ehkä jotain löytyy...

ja nyt meen nukkumaan, väsyttää
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä