Mä kaipaan sitä wanhaa chattiä.. sinipunasilla riveillään =)
chattia ei ole kyllä ollut ainakaan 5 vuoteen. Itse tulin palstalle 2003 tammikuussa ja mielestäni se poistettiin aika pian sen jälkeen.
Mä kaipaan sitä wanhaa chattiä.. sinipunasilla riveillään =)
Sä et ookaan tehnyt aikoihin aloituksia hiuksistasi, vai olenko vaan missannut ne? Sähän olit kuuluisa kruunustasi.Mä oon pyöriny täällä 7 vuotta. :O
Onko noin..? :Ochattia ei ole kyllä ollut ainakaan 5 vuoteen. Itse tulin palstalle 2003 tammikuussa ja mielestäni se poistettiin aika pian sen jälkeen.
En.Sä et ookaan tehnyt aikoihin aloituksia hiuksistasi, vai olenko vaan missannut ne? Sähän olit kuuluisa kruunustasi.
Taisi olla LTO, joka kertoi kumimummostaTäällä yks vanha palstailija.
Muistaako joku sen kummitus ketjun... ap piti kirjoitta kummista mutta oli pieni kirjoitus härö..
Oli hulvaton ketju loppu viimeksi, en yhtään muista kuka oli aloittaja.
Niin olikin!!!Taisi olla LTO, joka kertoi kumimummosta
Muistan villatakkisi vuosien takaaWanhalla palstalla jo kirjoittelin.... mm Amanda ja Pantteri olivat nikit
Voi harmi. On mennyt hirveästi elämää hukkaan? (Silti olet täällä melkoisen usein... )Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;26334785:Mä olen palstaillut vuodesta 2004, mutta ei oo jäänyt mieleen mitään muistamisen arvoista keskustelua. Se kertoo palstasta kaiken!
Joskus puhuttiin vaatteista, lempivaatteista ja kerroit millaisista villatakeista pidit.Nyt en pysy kärryillä...?