Miehen tapailu. Halusiko hän minusta vain seksiä, koska "pettyi" ja enää ei kuulu juuri mitään, kun en antanut ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nanna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Nanna"

Vieras
Eli tavattiin paikassa X ja sovittiin treffit. Käytiin ajelemassa, kahvilla yms. Sitten kerran sen jälkeen törmättiin sattumalta kaupungilla ja kierreltiin tunti pari yhdessä. Sitten käytiin leffassa ja ne oli samalla sitten "pusutreffit". Nyt mies tuli käymään mun luona ohimennen. Oli siis ensimmäistä kertaa luonani. Yritti sitten saada seksiä, mutta en itse vaan vielä halua. Haluaisin tutustua paremmin vielä..
Mies pettyi selvästi ja sen jälkeen oli aika etäinen. Lähti sitten aika nopsaa. Tästä on aikaa nyt pari päivää ja hänestä ei ole kuulunut juuri mitään.. Eilen laitoin hänelle ensin viestiä ja hän vastaisi. Tänään ei ole kuulunut mitään.

perässä roikkuisi, jos ei todella joku sitten kolahtaisi erityisen kovasti tai ole sitten itse niin saamaton että pitää deittailla jonkun kanssa pitkän aikaa ennen kuin panemaan pääsee.

Tuskin se sua olisi treffailla jaksanut oikeen erikseen, jos olisin vain piparin perässä.
Piparia saa vähemmälläkin vaivalla, jos mies on suht.koht normaali tapaus.
Ehkä häntä nolottaa vähän itseäänkin? Miehet eivät välttämättä osaa ilmaista itseään ja nyt mies on ehkä vähän jumissa,kun ei oikeen tiedä mitä tekisi ja sanoisi.
Soita sille ja kysy suoraan?

Mikä nolottaisi miestä? Oletko vähän tyhmä, tai olet ihan selvästi, jos ei nainen anna seksiä ei se enää kiinnosta miestä joka voi saada muualtakin sitä pillua. Näin se menee vitun putkiaivo apina.

Alkuperäinen kirjoittaja öööh:
Mikä nolottaisi miestä? Oletko vähän tyhmä, tai olet ihan selvästi, jos ei nainen anna seksiä ei se enää kiinnosta miestä joka voi saada muualtakin sitä pillua. Näin se menee vitun putkiaivo apina.

Otahan ne lääkkeesi ja mene nukkumaan siitä :)

[QUOTE="Nanna";26333886] Tästä on aikaa nyt pari päivää ja hänestä ei ole kuulunut juuri mitään.. Eilen laitoin hänelle ensin viestiä ja hän vastaisi. Tänään ei ole kuulunut mitään.[/QUOTE]

Kuinka usein sulle sitten pitäisi soitella/tekstailla, että riittäisi?

Jos pari krt olette tavanneet, niin ei kai suhde vielä siinä pisteessä ole, että joka ikinen päivä pitäisi tekstailla tai soitella? :)

Älä vielä tee mitään johtopäätöksiä. Saattoihan mies pettyä, jos sai kutsun luoksesi ns. pusutreffien jälkeen, ja ymmärsi että siihen sisältyisi jo seksiä. Tai sitten ei pettynyt. Aika näyttää.

[QUOTE="Nanna";26334003]No ainakin 4 kertaa tai enemmän päivässä, haluan tuntea olevani ainoa laatuaan ja erikoistapaus jota kunnioitetaan ja pidetään hyvänä.[/QUOTE]

Tuo kommentti sitten ei ole minun (alkuperäisen kirjoittaja nannan) vaan tuon saman provopellen.

Eli ennen ollaan oltu yhteyksissä monta kertaa päivässä ja miehen toimesta:).

Alkuperäinen kirjoittaja älä viiti;26333993:
Turhaa kiellät tosiaioita luuseri, runkkari :laugh:

täällä tai taitaa olla taas yksi teini jolla on nukkumaan menoaika ollut aikaa sitten. Menes äitiltä hakee vähän lohtua väsyyn. paipai pientä.

Yhteistyössä