Voi jumalauta mä en kestä tätä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
pojalla 3v on tosi paha siitepölyallergia meneillään johon saatiin vasta toissapäivänä lääkitys. Poika on myös allerginen kissoille. Nyt sain sitten kuulla että mies on viemässä poikaa kylään jossa on kissoja. Kysyin että miks ihmeessä ja mies sanoi että siedätyshoitoa... Voi jumalauta voiko kukaan olla noin järjetön.. ai että pienelle pojalle pitäis viedä just nyt kissojen luo kun on jo valmiiksi ihan tukossa.. Mahtaa olla ihanat oireet tiedossa tälle iltaa/yötä. Toivottavasti mies myös valvoo sitten lapsen kanssa yön ja ehkä käyttää sen päivystyksessä jos hengityskin käy ahtaalle. Sääliksi vaan käy pientä poikaani :(

En muuten puutu tähän miehesi käytökseen,mutta sanon että meillä todellakin on auttanu siedätyshoito eläinallergioihin.
Toki olis järkevää noin pienen kans nyt olla ja rauhottua vain kotona asian kans.

Miksi nyt vasta on aloitettu pojan lääkitys?

Ne jotka ovat allergikkoja aloittavat lääkityksen jo ajoissa keväällä, jopa maaliskuussa, jotta lääkkeet tehoavat ja poistavat oireet.

Joo ei mulla varsinaisesti ole mitään sitä siedätystä vastaan mutta pitääkö se tehdä just nyt kun lapsi jo valmiiksi kärsii allergiaoireista.

Lääkitys aloitettu vasta nyt koska diagnoosikin saatu varmistettua vasta nyt.

No kyllä sun ukkos on melkone törttöiliä jos noin tekee! Eihän tuossa ole mitään järkeä! Voihan sen pojan siedättää sitten kun oireet on saatu kuriin. Ja kyllä se on niinkin että siedätyshoitoa annetaan oikeesti vaan lääkärin harkinnan mukaan ja suunnitellusti.

Miksi nyt vasta on aloitettu pojan lääkitys?

Ne jotka ovat allergikkoja aloittavat lääkityksen jo ajoissa keväällä, jopa maaliskuussa, jotta lääkkeet tehoavat ja poistavat oireet.

Meillä myös 3v-täyttävä poika ja sai rajut oireet siitepölystä tänä keväänä. Oli ensimmäinen kerta joten ei voinut aloittaa lääkistystä etukäteen.
Aikuisen kohdalla vähän eri juttu mutta tässä ei ollutkaan siitä kyse.

Miksi et sanonut että ET VIE ja sillä siisti..Jos minä olen jostain asiasta ehdottoman varma (niinkuin nyt sinä että lapselle tulee tästä vaikea yö) niin sanon kyllä sitten ihan topakasti ettei käy!! Samoin on mies sanonut mulle jostain ideasta mihin hän ei suostu lasten suhteen (esim.olin menossa mönkijällä marjametsään ja mies kielsi ottamasta 3veetä mukaan koska sillä ei ollut kypärää ja ajoin ekaa kertaa ko mönkkärillä). Pitää avata suu ISOSTI ja sanoa ei, jopa sille omalle miehelle joskus..

Alkuperäinen kirjoittaja Kaikkea sitä kuulee!;26333816:
Miksi et sanonut että ET VIE ja sillä siisti..Jos minä olen jostain asiasta ehdottoman varma (niinkuin nyt sinä että lapselle tulee tästä vaikea yö) niin sanon kyllä sitten ihan topakasti ettei käy!! Samoin on mies sanonut mulle jostain ideasta mihin hän ei suostu lasten suhteen (esim.olin menossa mönkijällä marjametsään ja mies kielsi ottamasta 3veetä mukaan koska sillä ei ollut kypärää ja ajoin ekaa kertaa ko mönkkärillä). Pitää avata suu ISOSTI ja sanoa ei, jopa sille omalle miehelle joskus..

No kaikkea sitä kuulee!
Ei tainnut sullakaan sitten olla kaikki nuotit nuottivihossa sillä kertaa :D Onneks sun mies oli järjissään!

[QUOTE="mamma";26333793]Meillä myös 3v-täyttävä poika ja sai rajut oireet siitepölystä tänä keväänä. Oli ensimmäinen kerta joten ei voinut aloittaa lääkistystä etukäteen.
Aikuisen kohdalla vähän eri juttu mutta tässä ei ollutkaan siitä kyse.[/QUOTE]

Ni ihan lastenkin kohdalla on sama juttu jos on tiedossa että lapsella on siitepölyallergia. Mutta kuten jo korjasin tuolla jo aiemmin niin sain sen käsityksen ensin että allergia on ollut tiedossa jo pitempään.

Ei voi olla totta. Astmaa teillä varmaan kaivataan? Mun muksu oli kuolla siihen, että päätyi pölyiseen paikkaan flunssassa, elämänsä eka astmakohtaus ja sen seurauksena oltiin sitte teholla.

[QUOTE="mamma";26333848]No kaikkea sitä kuulee!
Ei tainnut sullakaan sitten olla kaikki nuotit nuottivihossa sillä kertaa :D Onneks sun mies oli järjissään![/QUOTE]

Oltiin mökillä ja oisin vaan ihan sitä mökkitietä pitkin hissuksiin ajellu ku tuli kielto et meet vaan ihan yksinäsi :D Mut ei sitä aina niin aattele, siksi oikin hyvä jos siinä toinen osapuoli aattelee enemmän,ni pitää aukasta suu ja sanoa eikä vaan palstalla valittaa.. Oisit sanonut että ei käy, mikset sanonu??

mä oon huono sanomaan ukolle ei. koska se on jotenkin sellainen ihminen että se ei usko mitään mitä joku muu sanoo varsinkaan minä. sillä on sellainen asenne että hän on oikeassa ja kukaan muu ei tiedä mistään mitään.

Mulla pitäis aina olla tosi kovat faktat ja melkeen mustaa valkoisella ennenku se uskoo johonkin asiaan. pelkästään se että mä sanon ei, ei riitä hänelle.

Yhteistyössä