Ai missä uskossa minä olen vai missä uskossa oletan ap:n olevan?
niin, että mihin pitää uskoa, että pelastuu??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ai missä uskossa minä olen vai missä uskossa oletan ap:n olevan?
Voisitko mainita joitakuita hienoja hetkia joista sina voisit nauttia uskottomana ja ma en uskovaisena?
Kiitos vastauksesta, Data.En osaa sanoa, se riippuu uskonnostasi. Se ei ollut kuitenkaan ajatukseni, vaan se että elämäni on ollut upea vaikka tiedostan sen rajallisuuden. Uskon kuoleman olevan kaiken loppu, joten sen jälkeen ei ole mitään. Ei katumusta, onnea, kidutusta tai uteliaisuutta.
Jos saisin tietää kuolevani minuutin päästä, en katuisi silloinkaan mitään.
niin, että mihin pitää uskoa, että pelastuu??![]()
Erilaisia jumalia on satoja, ellei tuhansia, joihin eri ihmiset uskoo. Tuossa on pelkästään hindulaisuudessa olevat jumalat: List of Hindu deities - Wikipedia, the free encyclopedia
Kuinka niin sama? :xmas:
Minusta tämä ei ole näin, minkä huomaa, jos perehtyy uskontoihin vähän laajemmin kuin pelkkään jumala-käsitteeseen.Noh, en ollut kirjautunut kun kommentoin. Mutta siis Luoja on sama kaikille. Eri nimet ja merkitykset sille ovat vain ihmisten keksimiä.
Minusta tämä ei ole näin, minkä huomaa, jos perehtyy uskontoihin vähän laajemmin kuin pelkkään jumala-käsitteeseen.
Eri uskonnoissa jumalat ovat erilaisia. Myös "pelastustie" on erilainen.
Ei taida kovin monella olla sitten kaipausta Jumalan yhteyteen.
Minulla se oli jo pienenä lapsena. Kun leikin ja liikuin luonnossa (asuttiin maalla) niin siellä erityisesti tunsin Jumalan läsnäolon. Ikinä ei ole ollut siitä epäilystäkään. Tuntuu tosi oudolta ajatus, että elämällä ei olisi mitään suurempaa tarkoitusta. Ihan senkin takia, että ihminen on sellainen Jumalan taidonnäyte ja rakkaus niin todellista. Olisi ihan järjetöntä, että kaikki se katoaisi "savuna ilmaan". Ilman Jumalan antamaa tarkoitusta ja merkitystä, en olisi varmaan halunnut elää ollenkaan.