Mikähän voisi olla vialla? (menkoista)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen syönyt noin vuoden verran uusia pillereitä.
Vaihdoin siis merkkia Femodenistä Yasminelleihin. Alkuun menkat menivät sekaisin ja vuoto tuli miten sattuu. Sitten ne tasaantui normaaliksi ja olivat normaalit ehkä pari kuukautta. Sen jälkeen menkat tulivat yhtenä kuuna normaalisti, eli alkoivat pari päivää pillereiden tauon jälkeen ja kestivät normaalisti 3-4päivää.
Sen sijaan joka toinen kk ne alkoivat vajaan viikon etukäteen, mutta kestivät kuitenkin ihan normi ajan. Tuhruttelua oli ennen -ja jälkeen vuodon.

Tässä kuussa menkkoja ei kuulunut vielä kolmenkaan päivän jälkeen vaan alkoivat viidentänä tauko päivänä. Veristä vuotoa tuli, mutta vain yhtenä päivänä ja niukasti.
Sen jälkeen loppuivat ikäänkuin seinään. Muutamana vessakäyntinä paperiin tuli hieman ruskeaa tuhrua ja yhtenä päivänä valkovuodon mukana vaalenapunaista vuoto vähän. Ja siinä ne.

Kysymys kuuluu mitä ihmettä???
Missähän voisi olla vika??
Mikä mun kropalla oikein on??

No en tiedä sen tarkemmin noista pillereistä, mut minipillerithän vallankin voi viedä menkat pois kokonaan tai tiputella vähän vaan välillä..

Siis syön ihan normaaleja yhdistelmä pillereitä. Ei minipillereitä.

Ehkä noin puoli vuotta takaperin kärsin usein alavatsa kivuista ja yhden kerran sattui kauhean kovaa, oikein poltteli alaselkää ja vatsaa useamman päivän ajan. Lääkärissäkin kävin, syytä ei vaan selvinnyt kun ei sen tarkemmin tutkittu. Vatsan päältä vain paineli ja kokeili.

Jaa ne on yhdistelmiä, no niiden kanssa ei minun kokemuksen mukaan pitäis tuollasta tulla..Soita ehkäisyneuvolaan ja kysy sieltä et kattovat uudestaa, jotain häikkää kun kuitenkin tuntuis olevan..

[QUOTE="Vieras";26321264]Taitaa ihan pillerit vähentää vuodon määrää. On se ihan normaalia yhdistelmäpillereilläkin.
Ootko laidhuttanu, sekin vähentää vuotoja.[/QUOTE]

Olen syönyt 10vuotta pillereitä, lukuunottamatta niitä kahta kertaa kun olen ollut 9kk raskaana.
Eikä mulla ikinä koskaan ennen oo ollut mitään häikkää pillereiden kanssa.
Nyt kun vaihdoin nämä uudet (joita siis jo vuoden syönyt) on alkaneet nämä kaikki kränät. :/

Minusta on todella todella omistuista että vuotoa tuli niin niukasti ja vain yhtenä päivänä. (jos ei lasketa seuraavan päivän tuhrua mukaan)

Yhteistyössä